Klachtenafhandeling/ klachtenmanagement

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Pastoor bv
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 Pastoor bv heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 2 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Nijmegen
19 feb. 2020
Toon rooster
event 19 februari 2020, 09:30-16:00
Nijmegen
8 apr. 2020
Toon rooster
event 8 april 2020, 09:30-16:00
Nijmegen
27 mei. 2020
Toon rooster
event 27 mei 2020, 09:30-16:00
Nijmegen
15 jul. 2020
Toon rooster
event 15 juli 2020, 09:30-16:00

Beschrijving

Pastoor bv geeft communicatieadvies, traint, schrijft, leidt op en maakt medewerkers en teams professioneler. We trainen én we schrijven. In onze trainingen kunnen we daardoor reële alternatieven laten zien en ons inleven in de schrijvers. 

Hoe handel je een klacht servicegericht af?

Elke klacht is een kans! Daarom wil je een klacht begripvol, servicegericht en correct afronden. Zodat je de klant alsnog positief verrast. De training klachtenafhandeling/ klachtenmanagement is een bolwerk van praktische tips om de klachtenprocedure in goede banen te leiden!

Voor wie?

Deze training is voor iedereen die vanuit zijn functie contact heeft met klanten. En is daarom geschikt voor medewerkers van een klantenservice of helpdesk, administratief medewerkers en verkopers. Of gewoon voor iedereen die wel eens wat pittige klachten te verduren krijgt. Wil je beter leren omgaan met weerstand? En elke klacht tot een positief einde brengen? K…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Pastoor bv geeft communicatieadvies, traint, schrijft, leidt op en maakt medewerkers en teams professioneler. We trainen én we schrijven. In onze trainingen kunnen we daardoor reële alternatieven laten zien en ons inleven in de schrijvers. 

Hoe handel je een klacht servicegericht af?

Elke klacht is een kans! Daarom wil je een klacht begripvol, servicegericht en correct afronden. Zodat je de klant alsnog positief verrast. De training klachtenafhandeling/ klachtenmanagement is een bolwerk van praktische tips om de klachtenprocedure in goede banen te leiden!

Voor wie?

Deze training is voor iedereen die vanuit zijn functie contact heeft met klanten. En is daarom geschikt voor medewerkers van een klantenservice of helpdesk, administratief medewerkers en verkopers. Of gewoon voor iedereen die wel eens wat pittige klachten te verduren krijgt. Wil je beter leren omgaan met weerstand? En elke klacht tot een positief einde brengen? Kortom: wil je je klachten optimaal managen? Dan is deze training iets voor jou!

Programma

We sluiten altijd aan bij de behoefte van de groep en jouw organisatie. Onze trainingen zijn maximaal maatwerk. En daarom baseren we het trainingsprogramma op klachten uit jouw eigen praktijk.

Het trainingsprogramma bestaat onder andere uit…

  • de structuur van een klachtenafhandeling
  • het formuleren van een duidelijke boodschap met een goede onderbouwing
  • benadering: begripvol, maar ook zakelijk zijn in je telefoontjes, e-mails en brieven.
  • omgaan met weerstand en agressie
  • jouw persoonlijke leervragen!

Heb jij iets anders in gedachten? Een maatwerkvraag, vraagt om een maatwerkoplossing!

Resultaat

Na afloop van deze training…

  • ken je de specifieke, persoonlijke aanpak van klachtenafhandeling
  • weet je hoe je om moet gaan met weerstand en breng je elke klacht tot een positief einde
  • kun je de klant positief verrassen. Door zakelijk, maar ook persoonlijk te zijn
  • hanteer je een oplossingsgerichte aanpak, waarbij je aanstuurt op samenwerken
  • creëer je van iedere klacht een kans!

Werkwijze

Een maatwerk training. Interactief, persoonlijk en met plezier. Realistische praktijkcasussen uit jouw werkveld vormen een belangrijk uitgangspunt voor deze training. Met behulp van praktische tips oefen je met het beantwoorden van klachtenmails, brieven en/of telefoontjes. Daarnaast krijgt iedere deelnemer toegang tot de online-leeromgeving MijnPastoor.

Deze training geven we graag in de vorm van een open training of als individuele coaching, bij ons op kantoor of op locatie. Maar we geven de training ook incompany. Benieuwd naar de mogelijkheden? Bel ons direct op 024 324 49 59 of mail naar info@pastoorbv.nl

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)