event_available

Inschrijven met laagste prijsgarantie

Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in.

6 Service Excellence trainingen, cursussen & opleidingen

Bekijk ook: Emotionele intelligentie, Persoonlijke ontwikkeling, Zelfontwikkeling, Effectief beïnvloeden, Positieve Psychologie en Empathie & Sensitiviteit.

Bekijk ook: Emotionele intelligentie, Persoonlijke ontwikkeling en Zelfontwikkeling.

check_box_outline_blank

Customer Experience

Logo van Competence Factory
Niet Goed Geld Terug
placeDonderdag 6 juli 2023 in Utrecht en 2 andere datums

Klanten dat ‘wauw-gevoel’ geven, waardoor ze je grootste fan worden én blijven. Dat is voor veel bedrijven het ultieme doel. Maar hoe krijg…

check_box_outline_blank

Service Excellence Management (post-HBO)

Logo van Beeckestijn Business School
placeDinsdag 26 september 2023 in Amsterdam en 8 andere datums

Omschrijving: Service excellence is het vermogen van organisaties om op consistente wijze enthousiaste klanten met een emotionele binding t…

check_box_outline_blank

Service Excellence Management (korte opleiding)

Logo van Beeckestijn Business School
placeDinsdag 26 september 2023 in Amsterdam en 8 andere datums

Omschrijving: Werken aan enthousiaste klanten door emotionele klantbeleving. Service excellence is het vermogen van organisaties om op cons…

check_box_outline_blank

Service Excellence Management (korte opleiding) - Online

Logo van Beeckestijn Business School
placeDinsdag 26 september 2023 in Online en 1 andere datum

Omschrijving: Werken aan enthousiaste klanten door emotionele klantbeleving. Service excellence is het vermogen van organisaties om op cons…

check_box_outline_blank

Service Excellence Management (post-HBO) - Online

Logo van Beeckestijn Business School
placeDinsdag 26 september 2023 in Online en 1 andere datum

Omschrijving: Service excellence is het vermogen van organisaties om op consistente wijze enthousiaste klanten met een emotionele binding t…

check_box_outline_blank

Customer Experience In-company

Logo van Competence Factory Incompany

Klanten dat ‘wauw-gevoel’ geven, waardoor ze je grootste fan worden én blijven. Dat is voor veel bedrijven het ultieme doel. Maar hoe krijg…