Integrated Service Management Essentials - e-learning

Type product
Logo van Pink Elephant
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 Pink Elephant heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 1.209 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 beste grote opleider, #2 in Automatisering & ICT/IT, #2 in Kwaliteit- & Projectmanagement en #2 beste trainer.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #3 in Automatisering & ICT/IT.

Lees meer over Beste Opleider 2019.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor Integrated Service Management Essentials - e-learning
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Kievits
10
Integrated Service Management Essentials - e-learning

"De online trainingen van Pink zijn ideaal! Dit jaar heb ik zelfstandig een aantal online trainingen gedaan i.p.v. 1 of 2 trainingen op locatie waar ik normaal gesproken tijd en opleidingsbudget voor krijg van mijn werkgever. Ipv volle trainingsdagen doe ik elke dag een uurtje. Hard werken maar de ondersteuning is goed. Fijne e-learnings en vooral complimenten voor de memo trainer." - 30-12-2019 15:51

"De online trainingen van Pink zijn ideaal! Dit jaar heb ik zelfstandig een aantal online trainingen gedaan i.p.v. 1 of 2 trainingen op locat… alles lezen - 30-12-2019 15:51

Beschrijving

Pink Elephant: Translating Knowledge into Results!

De e-learning Integrated Service Management Essentials geeft een ‘geïntegreerde’ kijk op IT Service Management (ITSM) – een must have in de huidige turbulente bedrijfsomgeving. Het omvat de unieke ‘Full Stack’-visie van DevOps, die noodzakelijk is om met succes een betere kwaliteit, hogere snelheid en kostenreductie mogelijk te maken.

IT-organisaties worden voortdurend uitgedaagd om de manier waarop diensten worden geleverd te verbeteren op het gebied van kwaliteit, snelheid en kosten. Als reactie op deze voortdurende druk maken organisaties al lang gebruik van ITSM-frameworks zoals ITIL® om de kwaliteit en waarde van hun dienstverlening te verbeteren.

Naast ITIL hebben recente trends en de …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Service management, TMap, Software Testing, Testmanagement en DevOps.

Pink Elephant: Translating Knowledge into Results!

De e-learning Integrated Service Management Essentials geeft een ‘geïntegreerde’ kijk op IT Service Management (ITSM) – een must have in de huidige turbulente bedrijfsomgeving. Het omvat de unieke ‘Full Stack’-visie van DevOps, die noodzakelijk is om met succes een betere kwaliteit, hogere snelheid en kostenreductie mogelijk te maken.

IT-organisaties worden voortdurend uitgedaagd om de manier waarop diensten worden geleverd te verbeteren op het gebied van kwaliteit, snelheid en kosten. Als reactie op deze voortdurende druk maken organisaties al lang gebruik van ITSM-frameworks zoals ITIL® om de kwaliteit en waarde van hun dienstverlening te verbeteren.

Naast ITIL hebben recente trends en de druk van de markt nieuwe modellen, methoden en concepten geïntroduceerd die zijn ontworpen om de traditionele IT-managementpraktijken, zoals projectmanagement, softwareontwikkeling en dienstverlening, verder te versnellen. Veel organisaties merken echter dat deze best practices geïsoleerd worden gebruikt door verschillende teams. Dit leidt tot concurrentie om middelen, in plaats van samen te werken en het voordeel van integratie te behalen.

De Integrated Service Management Essentials e-learning draagt bij aan uw kennis van bewezen ITSM-capaciteiten en laat zien hoe de praktijken van Lean, Agile en DevOps samenwerken met ITIL-processen om succesvolle resultaten mogelijk te maken, verspilling tegen te gaan, kosten te verlagen en bedrijfswaarde te verhogen.

De cursus promoot de visie dat een ‘geïntegreerde’ aanpak voor het beheer van deze praktijken nodig is (en legt precies uit hoe), en dat het niet een kwestie is van ‘welke kiezen we?



Nadat je je hebt ingeschreven voor de Integrated Service Management Essentials e-learning ontvang je een bevestigingsmail en een aparte mail met inloggegevens voor onze online leeromgeving. Hier volg je de e-learning en oefen je voor het examen. Je hebt één jaar onbeperkt toegang tot het materiaal.

Goed om te weten: Voor deze training zijn er géén toelatingseisen. Na +/- 20 studie uren waarin de e-learning doorlopen is en de bijbehorende oefen examens gemaakt zijn, ben je voldoende voorbereid om het examen succesvol af te leggen.

Zodra je alle stof hebt doorlopen en klaar bent voor het examen, gebruik je de code die op de voucher staat die je in een aparte mail hebt ontvangen van het exameninstituut (Peoplecert, Exin of APMG).
Met deze examenvoucher kun je inloggen bij het exameninstituut en het examen online (op je laptop met webcam) maken op een door jouw gewenst tijdstip en locatie.

Vragen over de e-learning of de examenprocedure? Bel gerust even: 088-2356600 en vraag naar de afdeling Education.

10
Gemiddeld cijfer voor Integrated Service Management Essentials - e-learning
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar
Kievits
10
Integrated Service Management Essentials - e-learning

"De online trainingen van Pink zijn ideaal! Dit jaar heb ik zelfstandig een aantal online trainingen gedaan i.p.v. 1 of 2 trainingen op locatie waar ik normaal gesproken tijd en opleidingsbudget voor krijg van mijn werkgever. Ipv volle trainingsdagen doe ik elke dag een uurtje. Hard werken maar de ondersteuning is goed. Fijne e-learnings en vooral complimenten voor de memo trainer." - 30-12-2019 15:51

"De online trainingen van Pink zijn ideaal! Dit jaar heb ik zelfstandig een aantal online trainingen gedaan i.p.v. 1 of 2 trainingen op locat… alles lezen - 30-12-2019 15:51

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)