PiPtraining

PiPtraining

Adres:

Tonnekeshei 6
5508cbVeldhoven

9,8
Gemiddeld cijfer voor PiPtraining
Gebaseerd op 17 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Chantal de Bruin
Klantenadviseur
10
Moeilijke/lastige gesprekken met zelfvertrouwen voeren ⭐ Effectief communiceren ⭐ online/offline ⭐ 1 op 1 (mindset & vaardigheden)

""Bij Mayke heb ik een IEMT sessie gehad, waarbij je teruggaat naar oude gedachtes / angsten. Het heeft me goed geholpen en bij nieuwe stress momenten kan ik nu relativeren." - 21-06-2022 14:24

""Bij Mayke heb ik een IEMT sessie gehad, waarbij je teruggaat naar oude gedachtes / angsten. Het heeft me goed geholpen en bij nieuwe stress… alles lezen - 21-06-2022 14:24

Beschrijving

Over PiPtraining
PiP staat voor Progressie in Professie en verzorgt trainingen op het gebied van klantgericht communiceren & telefoneren, klantgericht adviseren & verkopen en klantgericht klachten afhandelen. Maak progressie in gesprekken vanuit verbinding en bewust zijn van de mogelijkheden die mindset en gespreksvaardigheden zoal bieden. Met meerwaarde en eigenwaarde communiceren! Na afloop van d…

Lees de volledige beschrijving

Over PiPtraining
PiP staat voor Progressie in Professie en verzorgt trainingen op het gebied van klantgericht communiceren & telefoneren, klantgericht adviseren & verkopen en klantgericht klachten afhandelen. Maak progressie in gesprekken vanuit verbinding en bewust zijn van de mogelijkheden die mindset en gespreksvaardigheden zoal bieden. Met meerwaarde en eigenwaarde communiceren! Na afloop van deze programma's is het mogelijk om coaching on the job af te nemen en of maatwerk borgingsopdrachten te ontvangen om zo het geleerde met een nog groter effect te verankeren in eigen praktijk.

Met een open mindset en oog voor detail zet PiPtraining ervaring, expertise en enthousiasme in, om de gespreksvaardigheden naar een hoger niveau te tillen. Van mindset, lichaamstaal, taalgebruik, stemtaal, structuur en nog veel meer komt voorbij tijdens de programma's. 

Op zoek naar wat voor jou als professional een positieve gesprekservaring met klanten en collega's is. Dit werkt voor iedereen anders. PiPtraining heeft meer dan 15 jaar expertise opgebouwd in diverse branches; Financiele dienstverlening, retail, ICT en de zorg. 

Alle programma's zoals aangeboden zijn maatwerk. PiPtraining zorgt voor de rode draad van theorie met praktijkvoorbeelden en jij bepaalt de precieze koers. Tijdens iedere bijeenkomst staat de leerbehoefte van de deelnemer centraal.  

Praktijkgericht trainen en coachen is voor PiPtraining leren door te doen en te ervaren. 

9,8
Gemiddeld cijfer voor PiPtraining
Gebaseerd op 17 ervaringen
starstarstarstarstar
Chantal de Bruin
Klantenadviseur
10
Moeilijke/lastige gesprekken met zelfvertrouwen voeren ⭐ Effectief communiceren ⭐ online/offline ⭐ 1 op 1 (mindset & vaardigheden)

""Bij Mayke heb ik een IEMT sessie gehad, waarbij je teruggaat naar oude gedachtes / angsten. Het heeft me goed geholpen en bij nieuwe stress momenten kan ik nu relativeren." - 21-06-2022 14:24

""Bij Mayke heb ik een IEMT sessie gehad, waarbij je teruggaat naar oude gedachtes / angsten. Het heeft me goed geholpen en bij nieuwe stress… alles lezen - 21-06-2022 14:24

starstarstarstarstar
Pascalle
10
Moeilijke gesprekken met zelfvertrouwen effectief communiceren = online 1 op 1 (mindset & vaardigheden)

"Bij Mayke heb ik een IEMT sessie gehad, waarbij je teruggaat naar oude (nare) gevoelens en ze door deze sessie los gaat laten. Het waren herinneringen waarbij ik zelf niet eens meer bij stil stond, maar die toch jaren zorgden dat ik onzeker en nerveus was. Na deze sessie voel ik mij veel vrijer, en kan ik met veel meer zelfvertrouwen communiceren!" - 02-06-2022 10:30

"Bij Mayke heb ik een IEMT sessie gehad, waarbij je teruggaat naar oude (nare) gevoelens en ze door deze sessie los gaat laten. Het waren her… alles lezen - 02-06-2022 10:30

starstarstarstarstar
Dionne Gorissen-Veld
Medewerker Personeelsadministratie
10
Moeilijke/lastige gesprekken met zelfvertrouwen voeren ⭐ Effectief communiceren ⭐ online/offline ⭐ 1 op 1 (mindset & vaardigheden)

"In gesprekken loop ik vaker vast.
Door de training van Mayke is mijn zelfvertrouwen gegroeid. Zij heeft mij laten inzien dat er een enorme kracht schuilt in communiceren, in hoe je technieken kunt gebruiken in jouw voordeel. Met IEMT zijn de negatieve gedachten grotendeels naar de achtergrond verdwenen en heb ik meer focus kunnen leggen op mijn sterktes." - 20-05-2022 14:39

"In gesprekken loop ik vaker vast. Door de training van Mayke is mijn zelfvertrouwen gegroeid. Zij heeft mij laten inzien dat er een enorme… alles lezen - 20-05-2022 14:39

starstarstarstarstar
Haatim Msellek
Medewerker Customer Care
10
Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online 1 op 1 (mindset & vaardigheden)

"Mayke stemt de trainingen helemaal persoonlijk af. Met veel kennis en positieve kracht weet ze ook het meeste er uit te halen en zelfs meer dan verwacht. Twijfel je over jouw communicatie skills in een team of individueel? Zou ik je deze training aanraden. Een schot in de roos." - 27-03-2022 18:17

"Mayke stemt de trainingen helemaal persoonlijk af. Met veel kennis en positieve kracht weet ze ook het meeste er uit te halen en zelfs meer … alles lezen - 27-03-2022 18:17

Charlotte van Duijn
starstarstarstarstar
Charlotte van Duijn
10
Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online 1 op 1 (mindset & vaardigheden)

"Ik heb twee IEMT sessies van Mayke gehad, wat mij positief verrast heeft! Mayke neemt de tijd voor je en het voelde gelijk erg vertrouwd. Mayke luistert naar je en het is ook prettig om met haar te praten. De sessies hebben bij mij op een positieve manier invloed gehad!" - 20-03-2022 20:04

"Ik heb twee IEMT sessies van Mayke gehad, wat mij positief verrast heeft! Mayke neemt de tijd voor je en het voelde gelijk erg vertrouwd. Ma… alles lezen - 20-03-2022 20:04

Sophie Westdijk
starstarstarstarstar
Sophie Westdijk
KYC Analist
10
Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online 1 op 1 (mindset & vaardigheden)

"Mayke heeft mij een aantal keer een telefoniecoaching sessies gegeven! Met voorbeelden uit de praktijk zijn wij aan de slag gegaan om mijn 'angst' voor moeilijke gesprekken aan te pakken! Met handige tips en een IEMT sessie kan ik zeggen dat ik nu met veel meer zelfvertrouwen de telefoon pak om klanten op te bellen! Voor mij hebben de sessies écht geholpen. Ik heb er veel aan gehad nu maar ik denk ook zeker voor in de toekomst. Nogmaals bedankt Mayke!:)

" - 13-10-2021 16:04

"Mayke heeft mij een aantal keer een telefoniecoaching sessies gegeven! Met voorbeelden uit de praktijk zijn wij aan de slag gegaan om mijn '… alles lezen - 13-10-2021 16:04

starstarstarstarstar
Chantal Zandbergen
Management assistente
10
Vanuit Service naar Sales (mindset & klantgerichte verkoopvaardigheden) online 1 op 1

"Wij hebben Mayke gevraagd een voorstel uit te werken hoe we ons sales team nog verder zouden kunnen professionaliseren in hun salesvaardigheden, onder het mom van ‘iedere dag een beetje beter’. Er volgde een zorgvuldig uitgewerkt voorstel en WAUW wat zijn we blij dat we vervolgens met Mayke in zee zijn gegaan! Mayke heeft op een hele natuurlijke, prettige manier, in onze eigen, veilige omgeving, ons sales team gestimuleerd om buiten hun comfortzone te gaan, waardoor we hen na iedere sessie verder zagen groeien en shinen. Zelf zijn ze ook heel happy en enthousiast over hun eigen persoonlijke ontwikkeling. Deze energie en enthousiasme heeft ons daarom ook meteen doen besluiten een borgingstraject met Mayke voor het sales team in te zetten!" - 05-08-2021 18:12

"Wij hebben Mayke gevraagd een voorstel uit te werken hoe we ons sales team nog verder zouden kunnen professionaliseren in hun salesvaardighe… alles lezen - 05-08-2021 18:12

starstarstarstarstar
Willemijn Saia-Mol
Teamlead KYC CDD
10
Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online 1 op 1 (mindset & vaardigheden)

"Mayke heeft mijn teamleden intensieve beltraining en coaching gegeven. Hierdoor leren medewerkers op een prettige en effectieve wijze gesprekken te voeren met onze klanten.
Daarnaast heeft Mayke twee teamleden een extra training gegeven "Train de trainer". Hierdoor kunnen zij nieuwe analisten verder helpen en coachen in hun klantcontact.
Wij hebben de coaching en training als zeer waardevol ervaren." - 06-07-2021 12:06

"Mayke heeft mijn teamleden intensieve beltraining en coaching gegeven. Hierdoor leren medewerkers op een prettige en effectieve wijze gespre… alles lezen - 06-07-2021 12:06

starstarstarstarstar_half
van der Kruis
Senior/teamlead CDD analist
9
Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online 1 op 1 (mindset & vaardigheden)

"Mayke heeft belcoaching verzorgt in mijn team van CDD analisten. Het betreft veelal young professionals aan het begin van hun carrière. Voor hen is het nog wel eens spannend om lastige vragen aan klanten te moeten stellen.
Mayke heeft hen op energieke en ongedwongen wijze (praktische) handvatten gegeven voor verschillende situaties, waardoor ze met meer zelfvertrouwen de telefoon oppakken. En dat in deze online tijden.

De sessies zijn als zeer waardevol ervaren door de analisten en mijzelf!" - 06-07-2021 07:21

"Mayke heeft belcoaching verzorgt in mijn team van CDD analisten. Het betreft veelal young professionals aan het begin van hun carrière. Voor… alles lezen - 06-07-2021 07:21

starstarstarstarstar
J de Boer
Analist
10
Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online 1 op 1 (mindset & vaardigheden)

"'Mayke moet je ervaren', klinkt misschien stom maar vrij vertaald werd zo over haar gesproken bij mijn huidige werkgever en verhip! Ik sluit me er volledig bij aan, inspirerend. Ook als je al veel bel/klantervaring hebt en jezelf daar helemaal comfortabel bij voelt is de kans groot dat ze toch nog nieuwe bruikbare tips voor je heeft. Mayke luistert goed naar haar 'leerlingen' en gaat vervolgens uit van jouw situatie. Als je iets niet direct herkent of het een tip is waar je niet direct iets mee kan luistert ze goed naar je reactie(s) en heeft daarbij de gave om zich zeer snel in jouw specifieke situatie te kunnen verplaatsen waardoor ze haar eerste tips samen met jou bijschaaft tot succesvol maatwerk. Nogmaals bedankt Mayke! " - 12-06-2021 16:53

"'Mayke moet je ervaren', klinkt misschien stom maar vrij vertaald werd zo over haar gesproken bij mijn huidige werkgever en verhip! Ik sluit… alles lezen - 12-06-2021 16:53

Marieke Hengeveld
starstarstarstarstar
Marieke Hengeveld
Customer Service
10
Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online 1 op 1 (mindset & vaardigheden)

"een fijne, leerzame cursus gehad van Mayke. ze leert je nog beter te communiceren, niet alleen met klanten maar ook met collega's, thuis etc. De cursus via teams in een aantal keer is ook erg prettig. Hetgene wat je leert, kun je direct toepassen en de volgende keer bespreken hoe dit is gegaan. Mayke past de training op jou aan en legt de focus op jouw struikelblok. Deze cursus is een aanrader!" - 23-04-2021 06:42

"een fijne, leerzame cursus gehad van Mayke. ze leert je nog beter te communiceren, niet alleen met klanten maar ook met collega's, thuis etc… alles lezen - 23-04-2021 06:42

Frank Maas
starstarstarstarstar
Frank Maas
Beschikbaar accountmanager
10
warning Klantgericht schrijven is niet meer beschikbaar

"Mayke is super positief. Ze is snel en accuraat in haar antwoord en altijd bereid om te helpen. Stelt vragen en luistert goed. Zodoende komt ze met goede verbeteringen. Daarnaast geeft ze ook de positieve zaken die ze ziet aan. Zeer fijn en effectief om mee samen te werken." - 15-06-2020 11:05

"Mayke is super positief. Ze is snel en accuraat in haar antwoord en altijd bereid om te helpen. Stelt vragen en luistert goed. Zodoende komt… alles lezen - 15-06-2020 11:05

Nargis Hamdard
starstarstarstarstar
Nargis Hamdard
10
Zie een klacht als een compliment = online (mindset en vaardigheden) 1 op 1

"De trainingen van Mayke zijn mij heel erg bijgebleven. Zo erg dat ik datgene zelfs gebruik bij mijn sollicitatiegesprekken/brieven. De trainingen waren enorm inspirerend en zorgen ervoor dat je het beste uit jezelf haalt. " - 05-06-2020 21:08

"De trainingen van Mayke zijn mij heel erg bijgebleven. Zo erg dat ik datgene zelfs gebruik bij mijn sollicitatiegesprekken/brieven. De train… alles lezen - 05-06-2020 21:08

starstarstarstarstar_half
Tim Jongerius
Coach klantcontact
9
Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online 1 op 1 (mindset & vaardigheden)

"De afgelopen jaren heb ik als coach meerdere trainingen van Mayke beleefd op het gebied van communicatie en coaching. In deze trainingen ben ik mij bewust geworden van mijn wijze van communiceren en coachen. Vanuit dat bewustzijn heb ik mijzelf met ondersteuning van Mayke verder kunnen ontwikkelen. Veel van wat ik leerde in deze trainingen is meer dan een jaar later ‘blijven hangen’ en pas ik nog steeds dagelijks toe. De training van PiP sorteerde voor mij en mijn directe collega’s geen kort gewin, maar een duurzame verandering in gedrag! " - 12-11-2019 15:17

"De afgelopen jaren heb ik als coach meerdere trainingen van Mayke beleefd op het gebied van communicatie en coaching. In deze trainingen ben… alles lezen - 12-11-2019 15:17

starstarstarstarstar
Astrid Hendrix
Teammanager
10
Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online 1 op 1 (mindset & vaardigheden)

"De samenwerking met PIP training is een bijzondere! Als eerste is Mayke een bruisende persoonlijkheid die met al haar enthousiasme in staat is om medewerkers aan te zetten tot nadenken om daarna daadwerkelijk te veranderen in gedrag.

De trainingen die ze verzorgde waren voor medewerkers van de Klantenservice. In kleine groepjes (max 8 personen) ging ze het gesprek aan over gedrag en welke invloed dit kan hebben in een telefoongesprek. Ondanks het sterk wisselende niveau in de groepen, weet Mayke de deelnemers middels persoonlijke aandacht echt gerichte feedback te geven waar medewerkers daarna direct mee aan de slag kunnen.

De daaropvolgende individuele coaching on the job, die Mayke ook verzorgde, hebben medewerkers als erg prettig ervaren. De resultaten waren snel zichtbaar, o.a. kwalitatieve betere gesprekken en medewerkers die zich zekerder voelden aan de telefoon (en daardoor meer plezier hadden in hun dagelijkse werk).

Zeker een aanrader!
" - 27-10-2019 10:33

"De samenwerking met PIP training is een bijzondere! Als eerste is Mayke een bruisende persoonlijkheid die met al haar enthousiasme in staat … alles lezen - 27-10-2019 10:33

starstarstarstarstar_half
Susanne Becker
Coach
9
Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online 1 op 1 (mindset & vaardigheden)

"De training heeft me veel nieuwe inzichten en kennis gegeven. Hierdoor durf ik meer en benader ik potentiële klanten makkelijker. Ik kan de training dus alleen maar aanbevelen voor mensen die worstelen met het benaderen van klanten. " - 25-10-2019 12:42

"De training heeft me veel nieuwe inzichten en kennis gegeven. Hierdoor durf ik meer en benader ik potentiële klanten makkelijker. Ik kan de … alles lezen - 25-10-2019 12:42

Marcel Smolenaers
starstarstarstarstar
Marcel Smolenaers
Assistent inkoper
10
Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online 1 op 1 (mindset & vaardigheden)

"De training 'Maak van je klant een ambassadeur' geeft interessante inzichten op hoe je zelf invloed hebt op het beeld dat je klant van jou heeft (en dus ook doorgeeft aan anderen). Mayke en Cindy zijn erg deskundig en weten de training op een luchtige en interactieve manier te presenteren.
De persoonlijke ontvangst bij Hotel 46 geeft je direct een welkom gevoel. Door de laagdrempelige opzet was de sfeer in de groep ook prima. Ik kan deze training dan ook van harte aanbevelen. " - 31-08-2019 14:19

"De training 'Maak van je klant een ambassadeur' geeft interessante inzichten op hoe je zelf invloed hebt op het beeld dat je klant van jou h… alles lezen - 31-08-2019 14:19

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Extra kenmerken