Zie een klacht als een compliment = online (mindset en vaardigheden) 1 op 1

Tijdsduur

Zie een klacht als een compliment = online (mindset en vaardigheden) 1 op 1

PiPtraining
Logo van PiPtraining
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,8 PiPtraining heeft een gemiddelde beoordeling van 9,8 (uit 26 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor Zie een klacht als een compliment = online (mindset en vaardigheden) 1 op 1
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
Nargis Hamdard
starstarstarstarstar
Nargis Hamdard
10
Zie een klacht als een compliment = online (mindset en vaardigheden) 1 op 1

"De trainingen van Mayke zijn mij heel erg bijgebleven. Zo erg dat ik datgene zelfs gebruik bij mijn sollicitatiegesprekken/brieven. De trainingen waren enorm inspirerend en zorgen ervoor dat je het beste uit jezelf haalt. " - 05-06-2020 21:08

"De trainingen van Mayke zijn mij heel erg bijgebleven. Zo erg dat ik datgene zelfs gebruik bij mijn sollicitatiegesprekken/brieven. De train… alles lezen - 05-06-2020 21:08

Startdata en plaatsen

Dit product heeft geen vaste startdata en/of plaatsen.Vraag informatie aan over deze workshop

Beschrijving

Zie een klacht als een compliment 1 op 1

Hoe sluit jij aan bij de verwachtingen van je klant die een klacht meldt? Hoe ga je nu om met klachten en met de klant achter de klacht?

Wanneer je de klacht van de klant oplost naar ieders tevredenheid, creëer je fijne klanten.  

Een goede klantrelatie uit zich in mond tot mond reclame en positieve prikkels. Ook bij klachten levert het inzetten op de relatie een grote meerwaarde. Wanneer kopers op social media zien dat klachten die gemeld worden serieus behandeld zijn, geeft dat vertrouwen.

Op veler verzoek breidt PIPtraining en partners hierdoor haar communicatie training uit. Het is gebleken dat het onderwerp klachten te vaak onder belicht word…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klachtenbehandeling, Service level (agreement) management, Klantgerichtheid, Omgaan met en Accountmanagement.

Zie een klacht als een compliment 1 op 1

Hoe sluit jij aan bij de verwachtingen van je klant die een klacht meldt? Hoe ga je nu om met klachten en met de klant achter de klacht?

Wanneer je de klacht van de klant oplost naar ieders tevredenheid, creëer je fijne klanten.  

Een goede klantrelatie uit zich in mond tot mond reclame en positieve prikkels. Ook bij klachten levert het inzetten op de relatie een grote meerwaarde. Wanneer kopers op social media zien dat klachten die gemeld worden serieus behandeld zijn, geeft dat vertrouwen.

Op veler verzoek breidt PIPtraining en partners hierdoor haar communicatie training uit. Het is gebleken dat het onderwerp klachten te vaak onder belicht wordt en dat in de wetenschap dat het vele malen meer tijd en geld kost om een nieuwe klant te werven dan de bestaande klant tevreden te houden. Dat maakt deze toevoeging waardevol en uniek. Hoe zet jij je klacht om in een compliment?? 

Voor wie is deze training?

  • Heb jij (telefonisch) klantcontact? En..
  • … wil jij aansluiten bij de verwachting van jouw klant? (en overtreffen)
  • … wil jij zelfverzekerd met jouw klant in gesprek bij klachten?
  • … wil jij jouw gespreksvaardigheden doelgericht inzetten bij klachten?
  • … wil jij klachten omzetten naar complimenten?
  • … en wil jij dit goed beheersen?

Dan is deze training waardevol voor jou! Schrijf je dan nu in en vraag je collega mee! 

Inhoud

VAN KLACHT NAAR COMPLIMENT

  • Welke informatie geeft een klacht? (omdenken)
  • Hoe maak je echt contact?
  • Wat leer je van een klacht en wat van een compliment?
  • Hoe stem je goed af op de ander?
  • Waar geef jij de aandacht aan? Aan de klacht of de klant?
  • Hoe werk je samen met de klant naar een passende oplossing?
  • Hoe luister jij en welke slimme vragen stel je zoal?
  • Hoe om te gaan met de verschillende emoties?

 

Resultaat

Aan het eind van deze dag weet jij hoe je, door jouw manier van communiceren, van een klacht een compliment maakt. De focus in deze training ligt op jouw vaardigheden en jouw mindset.

  • Je verbetert de relatie met de klant en verhoogt klanttevredenheid
  • Je krijgt inzicht in jouw eigen effectiviteit en klantgerichtheid
  • Je voert positieve gesprekken over klachten
  • Je werkt vanuit een zelfverzekerde houding en zet je vaardigheden in
  • Geven klachten je heldere informatie die je omzet naar een compliment
  • En is de klant jouw voornaamste ambassadeur

Deze training is de goedkoopste manier van marketing

Certificaat

Na afronding van de training ontvang je een certificaat van deelname

Praktische informatie

  • 4 x 2 uur online
  • Certificaat van deelname
  • De training wordt op verzoek ook incompany en op maat verzorgd

Locatie: online..  dus ook vanaf jouw (thuis) werkplek, liever offline, vraag een 'brochure' aan en een PiPtrainer neemt contact met je op. (brocures doen we niet aan, we nemen contact met je op..)

10
Gemiddeld cijfer voor Zie een klacht als een compliment = online (mindset en vaardigheden) 1 op 1
Gebaseerd op 1 ervaring
Nargis Hamdard
starstarstarstarstar
Nargis Hamdard
10
Zie een klacht als een compliment = online (mindset en vaardigheden) 1 op 1

"De trainingen van Mayke zijn mij heel erg bijgebleven. Zo erg dat ik datgene zelfs gebruik bij mijn sollicitatiegesprekken/brieven. De trainingen waren enorm inspirerend en zorgen ervoor dat je het beste uit jezelf haalt. " - 05-06-2020 21:08

"De trainingen van Mayke zijn mij heel erg bijgebleven. Zo erg dat ik datgene zelfs gebruik bij mijn sollicitatiegesprekken/brieven. De train… alles lezen - 05-06-2020 21:08

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)