Masterclass - Snelle en efficiënte gebruikersonderzoeken

Tijdsduur

Masterclass - Snelle en efficiënte gebruikersonderzoeken

Pitcho
Logo van Pitcho

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Waarom gebruikersonderzoeken?

Bedrijven verbeteren elke dag hun producten. Echter de klant is vaak geen onderdeel van deze verbeteringen. Zij denken te weten wat hun doelgroep wil, maar tijdens gebruikersonderzoek blijkt toch vaak anders. Het is dus van groot belang dat gebruikersonderzoek standaard onderdeel is tijdens het ontwikkelen van nieuwe producten of diensten. Dit bespaart veel geld en tijd.

Voor wie is de training?

Heb je geen idee hoe en waar je moet beginnen met gebruikersonderzoek? Weet je niet precies hoe het werkt? Of sta je aan de vooravond van nieuwe ontwikkelingen? Dan ben je van harte welkom tijdens de Masterclass Snelle en efficiënte gebruikersonderzoeken. 

Praktische informa…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Waarom gebruikersonderzoeken?

Bedrijven verbeteren elke dag hun producten. Echter de klant is vaak geen onderdeel van deze verbeteringen. Zij denken te weten wat hun doelgroep wil, maar tijdens gebruikersonderzoek blijkt toch vaak anders. Het is dus van groot belang dat gebruikersonderzoek standaard onderdeel is tijdens het ontwikkelen van nieuwe producten of diensten. Dit bespaart veel geld en tijd.

Voor wie is de training?

Heb je geen idee hoe en waar je moet beginnen met gebruikersonderzoek? Weet je niet precies hoe het werkt? Of sta je aan de vooravond van nieuwe ontwikkelingen? Dan ben je van harte welkom tijdens de Masterclass Snelle en efficiënte gebruikersonderzoeken. 

Praktische informatie

Vrijdag 23 september op onze locatie in Bunnik. Er is parkeergelegenheid aanwezig. De lunch wordt verzorgd door Pitcho.
Een inhouse training is ook mogelijk bij minimaal 8 deelnemers van hetzelfde bedrijf.
Voor vragen mag je altijd contact met ons opnemen!

Wat ga je leren?

Deel 1 - Doelen stellen Wat is het probleem dat je wilt oplossen? Waarom wil je testen met gebruikers?
Deel 2 - Soort onderzoek bepalenWelke soorten gebruikersonderzoek zijn er? Hoe bepaal je welke de beste is voor dit probleem?
Deel 3 - Onderzoek script opstellenLeer welke informatie er nodig is voor een compleet onderzoek script.
Deel 4 - Respondenten zoekenKom erachter hoe je de doelgroep benadert en wie je daarbij kunnen helpen. 
Deel 5 - Uitvoering testTips & tricks over hoe je een gebruikerstest moet uitvoeren en begeleiden. Van technische opzet tot communicatietips. 
Deel 6 - OnderzoeksrapportStel een rapport op zodat je bevindingen en ideeën uit het onderzoek duidelijk zijn, maar geen onnodig boekwerk opleveren.
Tijdens de masterclass gaan we aan de slag met een case zodat je kennismaakt met alle aspecten van gebruikersonderzoek. Het doel van de masterclass is dat je gemakkelijk en snel gebruikersonderzoek kan uitvoeren.

Hoe ziet een trainingsdag eruit?

9:30-10:00 Inloop met koffie en cake
10:00-12:00 Theorie met oefeningen + case studies
12:00-13:00 Lunch
13:00-15:30 Aan de slag met opzetten van eigen gebruikersonderzoek
15:30-16:00 Dag afsluiting + borrel

Pitcho.me is een opleiding tot Junior Innovatie Specialist voor ex-MBO'ers. Leer binnen een jaar alle basistheorie en tips/tricks, zodat deze tijdens de opleiding al kan toepassen in de praktijk bij onze klanten. Na de opleiding helpen we je met jou zoektocht naar een werkplek! 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)