Facilitair Servicedesk Medewerker Incompany
- Type product


Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #2 in Arbo & Veiligheid.
Lees meer over Beste Opleider 2019.Beschrijving
Facilitair Servicedesk Medewerker
Algemeen
Het licht in het damestoilet is kapot, het bureau van de directiesecretaresse moet verplaatst worden, de plant in de vergaderzaal is erg dor.....
Je bent hét aanspreekpunt voor al dit soort opmerkingen en je zorgt dat deze bij de juiste persoon terecht komen. Tenslotte controleer je ook weer of de “klacht” verholpen is. Kortom, je bent medewerker van de facilitaire dienst en je hebt in een front officefunctie direct contact met klanten en gebruikers. Je bent bijvoorbeeld aanspreekpunt bij een Servicedesk of een afdeling Klantenservice. In deze training staan jouw communicatieve vaardigheden met betrekking tot klantvriendelijk dienst verlenen cent…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Facilitair Servicedesk Medewerker
Algemeen
Het licht in het damestoilet is kapot, het bureau van de directiesecretaresse moet verplaatst worden, de plant in de vergaderzaal is erg dor.....
Je bent hét aanspreekpunt voor al dit soort opmerkingen en
je zorgt dat deze bij de juiste persoon terecht komen.
Tenslotte controleer je ook weer of de “klacht” verholpen
is. Kortom, je bent medewerker van de facilitaire dienst en je
hebt in een front officefunctie direct contact met klanten en
gebruikers. Je bent bijvoorbeeld aanspreekpunt bij een
Servicedesk of een afdeling Klantenservice. In deze training staan
jouw communicatieve vaardigheden met betrekking tot
klantvriendelijk dienst verlenen centraal.
Je leert
- Klantgerichte dienstverlening
- Klanten en hun behoeften
- Vragen, storingen en klachten aannemen
- Luisteren, samenvatten en doorvragen
- Effecten van verbale en non-verbale communicatie
- Werkorganisatie en stresspreventie
- Gesprekssituaties oefenen
- Kwaliteit, samenwerken en gedeelde verantwoordelijkheid
- Feedback geven aan klanten en collega’s
Je bent in staat om
- Bewust invulling te geven aan jouw functie van medewerker Servicedesk
- Om servicegericht en klantvriendelijk te handelen
- Om klachten van klanten om te buigen in oplossingen
- Bewust jouw verbale en non-verbale communicatie toe te passen
De training kent een prettige afwisseling tussen theorie, onderzoek en praktisch oefenen, zodat je concreet weet hoe je het geleerde de volgende dag in de praktijk toe kunt passen.
Doelgroep
Medewerkers die werkzaam zijn, of gaan werken binnen de facilitaire dienst in een front officefunctie, de rol vervullen van centraal aanspreekpunt bij een Servicedesk, bewonersservice, helpdesk, klantenservice en weinig of geen ervaring hebben met de werking van een Servicedesk
Niveau MBO
possible.
opleidingen & training
Als praktijkopleider helpt possible vakmensen om zich te blijven ontwikkelen. Ons aanbod richt zich op Facilitaire Vaardigheden, Wonen & Vastgoed, Inkoopvaardigheden en Persoonlijke Vaardigheden. We bieden hands-on vakopleidingen die perfect aansluiten bij de dagelijkse praktijk. In onze opleidingen en trainingen combineren ervaren vakdocenten theorie en actuele ontwikkelingen tot een uitdagend en persoonlijk leertraject. Daarbij is ook voldoende ruimte om eigen vragen en dilemma’s in te brengen en te profiteren van de kennis en ervaring die vakgenoten delen. Op die manier zijn nieuwe inzichten de volgende dag altijd meteen toe te passen. Samen maken we het possible!
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.