Receptionist/Gastvrouw-heer Incompany

Type product
Logo van Possible.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 Possible. heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 217 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #2 in Arbo & Veiligheid.

Lees meer over Beste Opleider 2019.

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Receptionist/Gastvrouw-heer

Algemeen

Je bent vaak verantwoordelijk voor het eerste contact met een klant dus een belangrijk visitekaartje van jouw organisatie. Aan de telefoon en achter de balie vorm je een onmisbare schakel tussen de klanten en de medewerkers van jouw organisatie. Deze klanten hebben immers een verwachtingspatroon inzake de contacten met jouw organisatie. Aan jou de taak als receptionist/gastvrouw-heer bij hen in elk geval een stevige eerste positieve indruk te vestigen.

Deze opleiding geeft je inzicht in de verwachtingen van de klanten en hoe je daarop in kunt spelen.

Je leert

  • Basisregels voor (telefonisch) ontvangst van klanten
  • Beïnvloeden van klantverwachtingen

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Receptionist/Gastvrouw-heer

Algemeen

Je bent vaak verantwoordelijk voor het eerste contact met een klant dus een belangrijk visitekaartje van jouw organisatie. Aan de telefoon en achter de balie vorm je een onmisbare schakel tussen de klanten en de medewerkers van jouw organisatie. Deze klanten hebben immers een verwachtingspatroon inzake de contacten met jouw organisatie. Aan jou de taak als receptionist/gastvrouw-heer bij hen in elk geval een stevige eerste positieve indruk te vestigen.

Deze opleiding geeft je inzicht in de verwachtingen van de klanten en hoe je daarop in kunt spelen.

Je leert

  • Basisregels voor (telefonisch) ontvangst van klanten
  • Beïnvloeden van klantverwachtingen
  • De eigen praktijk; waar sta je en waar wil je naar toe? Wat heb je daarvoor nodig?

Je bent in staat om

  • Met je gedrag jouw organisatie positief te presenteren aan de klant

De opleiding kent een prettige afwisseling tussen theorie, onderzoek en praktisch oefenen, zodat je concreet weet hoe je het geleerde de volgende dag in de praktijk toe kunt passen.

Doelgroep

Iedereen die belast is met de 1e opvang van klanten

Niveau MBO

possible.

opleidingen & training

Als praktijkopleider helpt possible vakmensen om zich te blijven ontwikkelen. Ons aanbod richt zich op Facilitaire Vaardigheden, Wonen & Vastgoed, Inkoopvaardigheden en Persoonlijke Vaardigheden. We bieden hands-on vakopleidingen die perfect aansluiten bij de dagelijkse praktijk. In onze opleidingen en trainingen combineren ervaren vakdocenten theorie en actuele ontwikkelingen tot een uitdagend en persoonlijk leertraject. Daarbij is ook voldoende ruimte om eigen vragen en dilemma’s in te brengen en te profiteren van de kennis en ervaring die vakgenoten delen. Op die manier zijn nieuwe inzichten de volgende dag altijd meteen toe te passen. Samen maken we het possible!

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.