Adviserend verkopen intern en extern

Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Pure Talent
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,8 Pure Talent heeft een gemiddelde beoordeling van 9,8 (uit 345 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Persoonlijke Effectiviteit, #2 beste kleine opleider en #3 in Communicatie.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 overall en #1 in Persoonlijke Effectiviteit.

Lees meer over Beste Opleider 2019.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9
Gemiddeld cijfer voor Adviserend verkopen intern en extern
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
Danni Saraceni
starstarstarstarstar_half
Danni Saraceni
Verkoop manager
9
Adviserend verkopen intern en extern

"Ik heb Wietske ervaren als een zeer enthousiaste en motiverende trainster. Ze betrekt je continue bij de training,hierdoor is het gemakkelijk de aandacht erbij te houden. Met veel succes en enthousiasme kon ik het geleerde vervolgens in praktijk brengen. Dank je wel, Wietske! " - 29-11-2017 12:59

"Ik heb Wietske ervaren als een zeer enthousiaste en motiverende trainster. Ze betrekt je continue bij de training,hierdoor is het gemakkeli… alles lezen - 29-11-2017 12:59

Startdata en plaatsen

placeUtrecht
8 sep. 2020 tot 22 sep. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 8 september 2020, 09:30-16:30
event 22 september 2020, 09:30-16:30
placeUtrecht
10 nov. 2020 tot 24 nov. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 10 november 2020, 09:30-16:30
event 24 november 2020, 09:30-16:30
placeUtrecht
12 jan. 2021 tot 26 jan. 2021
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 12 januari 2021, 09:30-16:30
event 26 januari 2021, 09:30-16:30

Beschrijving

Alle trainingen hebben een dynamisch karakter, mede door het gebruik van veel eigen inbreng, praktijkgerichte voorbeelden en afwisselende werkvormen. Deze werkwijze betekent dat het onderwerp wordt afgestemd op de dagelijkse praktijk van de deelnemer en het geleerde direct toepasbaar is binnen de functie.

Wil je als organisatie, met je afdeling of een aantal medewerkers een eigen training, met duidelijk geformuleerde doelen afgestemd op de eigen werksituatie dan zal aan de hand van een inspirerend intake gesprek het programma op maat worden ingevuld.

Alle trainingen zijn inclusief materiaal, werkboeken en een certificaat. Duur, kosten en locatie verschillen per training en worden op aanvraag voor je berekend. 

Na de training: 

  • Ken je de gespreksstructuur van het adviserend verkoopgesprek en de daarbij behorende gesprekstechnieken.
  • Kun je vaardig en flexibel reageren op steeds wisselende (ver)koopsituaties.
  • Kun je de kennis toepassen en een verkoopgesprek voeren volgens de structuur van het adviserend verkoopgesprek.
  • Kun je de behoeften van de klant peilen en interpreteren.

De wijze waarop je klanten benadert en behandelt, is van groot belang voor het adviseren van de klant en het streven naar grotere trouw en tevredenheid van klanten. Dit geldt zowel voor de interne als de externe klant. 
Een goede verkoper vervult de rol van adviseur. Een adviseur heeft als doel de klant van het beste advies te…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Adviserend verkopen, Sales management, Telemarketing & telesales, Relatiemanagement en Commercieel medewerker.

Alle trainingen hebben een dynamisch karakter, mede door het gebruik van veel eigen inbreng, praktijkgerichte voorbeelden en afwisselende werkvormen. Deze werkwijze betekent dat het onderwerp wordt afgestemd op de dagelijkse praktijk van de deelnemer en het geleerde direct toepasbaar is binnen de functie.

Wil je als organisatie, met je afdeling of een aantal medewerkers een eigen training, met duidelijk geformuleerde doelen afgestemd op de eigen werksituatie dan zal aan de hand van een inspirerend intake gesprek het programma op maat worden ingevuld.

Alle trainingen zijn inclusief materiaal, werkboeken en een certificaat. Duur, kosten en locatie verschillen per training en worden op aanvraag voor je berekend. 

Na de training: 

  • Ken je de gespreksstructuur van het adviserend verkoopgesprek en de daarbij behorende gesprekstechnieken.
  • Kun je vaardig en flexibel reageren op steeds wisselende (ver)koopsituaties.
  • Kun je de kennis toepassen en een verkoopgesprek voeren volgens de structuur van het adviserend verkoopgesprek.
  • Kun je de behoeften van de klant peilen en interpreteren.

De wijze waarop je klanten benadert en behandelt, is van groot belang voor het adviseren van de klant en het streven naar grotere trouw en tevredenheid van klanten. Dit geldt zowel voor de interne als de externe klant. 
Een goede verkoper vervult de rol van adviseur. Een adviseur heeft als doel de klant van het beste advies te voorzien. Dit bereikt hij door gesprekken met de klant te voeren en vooral veel (juiste) vragen te stellen én goed te luisteren. Dit combineert hij met zijn eigen kennis en expertise. 
In de training maken we de deelnemer bewust van zijn persoonlijke kwaliteiten en vaardigheden in het adviserend verkoopgesprek.

9
Gemiddeld cijfer voor Adviserend verkopen intern en extern
Gebaseerd op 1 ervaring
Danni Saraceni
starstarstarstarstar_half
Danni Saraceni
Verkoop manager
9
Adviserend verkopen intern en extern

"Ik heb Wietske ervaren als een zeer enthousiaste en motiverende trainster. Ze betrekt je continue bij de training,hierdoor is het gemakkelijk de aandacht erbij te houden. Met veel succes en enthousiasme kon ik het geleerde vervolgens in praktijk brengen. Dank je wel, Wietske! " - 29-11-2017 12:59

"Ik heb Wietske ervaren als een zeer enthousiaste en motiverende trainster. Ze betrekt je continue bij de training,hierdoor is het gemakkeli… alles lezen - 29-11-2017 12:59

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)