Sales | Klantvriendelijkheid Horeca en Toerisme | In-company/maatwerk

Type product
Tijdsduur
Trainer
A.J.W.M. (Ton) Grimm

Sales | Klantvriendelijkheid Horeca en Toerisme | In-company/maatwerk

Re-Move MKB Training en Coaching
Logo van Re-Move MKB Training en Coaching
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 Re-Move MKB Training en Coaching heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 59 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

9
Gemiddeld cijfer voor Sales | Klantvriendelijkheid Horeca en Toerisme | In-company/maatwerk
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Anja van den Oever
senior intercedent
9
Sales | Klantvriendelijkheid Horeca en Toerisme | In-company/maatwerk

"Maarten heeft een goede training aan onze uitzendkrachten gegeven. Een groep enthousiaste mensen wilden een nieuwe start maken in de horeca en hij heeft ze op weg geholpen en vooral veel vertrouwen gegeven om het te gaan doen." - 01-02-2019 12:56

"Maarten heeft een goede training aan onze uitzendkrachten gegeven. Een groep enthousiaste mensen wilden een nieuwe start maken in de horeca … alles lezen - 01-02-2019 12:56

Beschrijving

Onze prijzen zijn per persoon op basis van minimaal 5 deelnemers. Bij meerdere deelnemers wordt de prijs per deelnemer lager.

Gastvrijheid  en klantvriendelijk bediening  horeca en toerisme

Deze workshop/training is bedoeld voor iedere horecamedewerker die contact heeft met gasten in horeca en toerisme. Dit kan bedienend personeel zijn en countermedewerkers van bijvoorbeeld een snackbar of een ijssalon.

De aanpak van deze workshop is zeer praktijkgericht, met ruim aandacht voor uw eigen praktijk, en veel leren van andere deelnemers.
Wij verzorgen een syllabus, als bruikbaar naslagwerk.

De volgende onderwerpen komen o.a. aan bod

  • Taalgebruik en begroeten
  • Actieve werkhouding
  • Lopen me…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Toerisme, Klantvriendelijkheid, Horeca, Sales Training en Communicatieve vaardigheden.

Onze prijzen zijn per persoon op basis van minimaal 5 deelnemers. Bij meerdere deelnemers wordt de prijs per deelnemer lager.

Gastvrijheid  en klantvriendelijk bediening  horeca en toerisme

Deze workshop/training is bedoeld voor iedere horecamedewerker die contact heeft met gasten in horeca en toerisme. Dit kan bedienend personeel zijn en countermedewerkers van bijvoorbeeld een snackbar of een ijssalon.

De aanpak van deze workshop is zeer praktijkgericht, met ruim aandacht voor uw eigen praktijk, en veel leren van andere deelnemers.
Wij verzorgen een syllabus, als bruikbaar naslagwerk.

De volgende onderwerpen komen o.a. aan bod

  • Taalgebruik en begroeten
  • Actieve werkhouding
  • Lopen met een dienblad
  • Beginseltechniek uitserveren en afruimen
  • Communicatieve vaardigheden zowel verbaal als non-verbaal
  • Vergroting van de besteding van de gast
  • Rollenspelen

Na deze dag zal uw medewerker in staat zijn om met meer zelfvertrouwen en meer succes uw gasten te bedienen.

Het oefenen tijdens de training met het dienblad gaat u verlies en irritatie besparen!

Re-Move, brengt mensen in beweging!

9
Gemiddeld cijfer voor Sales | Klantvriendelijkheid Horeca en Toerisme | In-company/maatwerk
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_half
Anja van den Oever
senior intercedent
9
Sales | Klantvriendelijkheid Horeca en Toerisme | In-company/maatwerk

"Maarten heeft een goede training aan onze uitzendkrachten gegeven. Een groep enthousiaste mensen wilden een nieuwe start maken in de horeca en hij heeft ze op weg geholpen en vooral veel vertrouwen gegeven om het te gaan doen." - 01-02-2019 12:56

"Maarten heeft een goede training aan onze uitzendkrachten gegeven. Een groep enthousiaste mensen wilden een nieuwe start maken in de horeca … alles lezen - 01-02-2019 12:56

A.J.W.M. (Ton) Grimm
A.J.W.M. (Ton) Grimm
“rendement is belangrijker dan het instrument “
8,8

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.