Sales | Klantvriendelijkheid Horeca en Toerisme | In-company/maatwerk
"Maarten heeft een goede training aan onze uitzendkrachten gegeven. Een groep enthousiaste mensen wilden een nieuwe start maken in de horeca en hij heeft ze op weg geholpen en vooral veel vertrouwen gegeven om het te gaan doen." - 01-02-2019 12:56
"Maarten heeft een goede training aan onze uitzendkrachten gegeven. Een groep enthousiaste mensen wilden een nieuwe start maken in de horeca … alles lezen - 01-02-2019 12:56
Beschrijving
Onze prijzen zijn per persoon op basis van minimaal 5 deelnemers. Bij meerdere deelnemers wordt de prijs per deelnemer lager.
Gastvrijheid en klantvriendelijk bediening horeca en toerisme
Deze workshop/training is bedoeld voor iedere horecamedewerker die contact heeft met gasten in horeca en toerisme. Dit kan bedienend personeel zijn en countermedewerkers van bijvoorbeeld een snackbar of een ijssalon.
De aanpak van deze workshop is zeer praktijkgericht, met ruim aandacht voor uw eigen praktijk, en veel leren van andere deelnemers.
Wij verzorgen een syllabus, als bruikbaar naslagwerk.
De volgende onderwerpen komen o.a. aan bod
- Taalgebruik en begroeten
- Actieve werkhouding
- Lopen me…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Onze prijzen zijn per persoon op basis van minimaal 5 deelnemers. Bij meerdere deelnemers wordt de prijs per deelnemer lager.
Gastvrijheid en klantvriendelijk bediening horeca en toerisme
Deze workshop/training is bedoeld voor iedere horecamedewerker die contact heeft met gasten in horeca en toerisme. Dit kan bedienend personeel zijn en countermedewerkers van bijvoorbeeld een snackbar of een ijssalon.
De aanpak van deze workshop is zeer praktijkgericht, met ruim
aandacht voor uw eigen praktijk, en veel leren van andere
deelnemers.
Wij verzorgen een syllabus, als bruikbaar naslagwerk.
De volgende onderwerpen komen o.a. aan bod
- Taalgebruik en begroeten
- Actieve werkhouding
- Lopen met een dienblad
- Beginseltechniek uitserveren en afruimen
- Communicatieve vaardigheden zowel verbaal als non-verbaal
- Vergroting van de besteding van de gast
- Rollenspelen
Na deze dag zal uw medewerker in staat zijn om met meer zelfvertrouwen en meer succes uw gasten te bedienen.
Het oefenen tijdens de training met het dienblad gaat u verlies en irritatie besparen!
Re-Move, brengt mensen in beweging!
"Maarten heeft een goede training aan onze uitzendkrachten gegeven. Een groep enthousiaste mensen wilden een nieuwe start maken in de horeca en hij heeft ze op weg geholpen en vooral veel vertrouwen gegeven om het te gaan doen." - 01-02-2019 12:56
"Maarten heeft een goede training aan onze uitzendkrachten gegeven. Een groep enthousiaste mensen wilden een nieuwe start maken in de horeca … alles lezen - 01-02-2019 12:56
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.