Sales | Commerciële binnendienst individuele online training
Startdata en plaatsen
Dit product heeft geen vaste startdata en/of plaatsen.Vraag informatie aan over deze Coaching
Re-Move MKB Training en Coaching biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Brugge, Gent
Beschrijving
Individuele online training Commerciële binnendienst
Voor wie?
Een training die is bedoeld voor commerciële binnendienstmedewerkers. Maar ook voor accountmanagers die klantcontacten leggen en onderhouden. Voor medewerkers die vaardig willen zijn in klantcontacten opbouwen, en resultaat willen bereiken.
De aanpak
De training is een maatwerktraining, de aanpak kan dus zeer praktisch vertaalt worden naar de doelstellingen van uw organisatie
Uw trainer
Uw trainer is zeer ervaren in het geven van een salestraining en coaching. Vooral op klantgerichtheid, klanttevredenheid, en sales. Altijd met een goede mix van resultaat en relatie.
De training zal zeer praktisch zijn, met een mooie afwisse…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Individuele online training Commerciële binnendienst
Voor wie?
Een training die is bedoeld voor commerciële
binnendienstmedewerkers. Maar ook voor accountmanagers die
klantcontacten leggen en onderhouden. Voor medewerkers die vaardig
willen zijn in klantcontacten opbouwen, en resultaat willen
bereiken.
De aanpak
De training is een maatwerktraining, de aanpak kan dus zeer
praktisch vertaalt worden naar de doelstellingen van uw
organisatie
Uw trainer
Uw trainer is zeer ervaren in het
geven van een salestraining en coaching. Vooral
op klantgerichtheid, klanttevredenheid, en sales. Altijd met een
goede mix van resultaat en relatie.
De training zal zeer praktisch zijn, met een mooie afwisseling van theorie en praktijk.
Onderwerpen
- Communicatie
- Taalgebruik en vraagtechnieken
- Herkennen van diverse types gedrag versus het eigen gedrag
- Maken van functionele afspraken
- Voorbereiding van afspraken met de klant
- Gespreksstructuur van een commercieel gesprek
- Empathie en interesse in de klant laten blijken
- Inventarisatie van de wensen van de klant
- Oplossingen en suggesties aandragen
- Opzoeken van koopmotieven
- Omgaan met bezwaren, klachten en tegenwerpingen
- Afsluittechnieken
- Aftersales en een goede nazorg
- Effectieve communicatie per e-mail
- Indelen van tijd en prioriteit
Uiteraard heeft u alle mogelijkheden om samen met ons de
onderwerpen, en het programma vast te stellen.
Tussentijds
Wij hechten er veel waarde aan dat er geoefend gaat worden
met de onderwerpen zoals wij die besproken hebben en zorgen dan ook
voor tussentijdse praktijkopdrachten.
Na afloop
U ontvangt na deze training een certificaat van deelname en een
digitale syllabus. Als u kiest voor de optionele digitale
ondersteuning heeft u de eerste zes maanden na afloop van de
training recht op gratis digitale hulp op afstand.
Vorm:
Online training
Duur:
Intakegesprek (circa 1/2 uur)
3 gesprekken (ca.1
1/2 tot 2 uur)
Locatie:
Online
Inclusief:
Digitale syllabus
Certificaat van
deelname
Opleidingsfonds
De trainingen van
MKB-trainingen-online/Re-Move staan ook vermeld in de
cursuscatalogi van onder andere onderstaande opleidingsfondsen:
OOM-Fonds (Stichting Opleidings- en
Ontwikkelingsfonds voor het Metaalbewerkingsbedrijf)
WIJ-TECHNIEK (Opleidings- en ontwikkelingsfonds
voor het Technisch Installatiebedrijf)
Re-Move, brengt mensen in beweging!
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.