Werkgeverpositionering / Employer Value Proposition (Employer Branding workshop)
Startdata en plaatsen
placeUtrecht 13 jun. 2024check_circle Startgarantie |
Beschrijving
✅ NRTO-keurmerk ✅ Eigen vakboeken
✅ Ook incompany ✅ Sinds 2007
Employer Value Propositie = Een authentieke en onderscheidende voorkeurspositie verkrijgen en behouden als werkgever in de mindset van (potentiële) medewerkers en hun beïnvloeders met als doel het aantrekken en behouden van de juiste medewerkers.
Leer in een korte tijd tot een complete Employer Value Propositie (EVP) te komen. Een EVP model dat zich in de praktijk heeft bewezen en vooral ook duurzaam is. Niet te kort door de bocht. Niet incompleet. Een EVP aanpak die niet op de plank komt te liggen maar direct inzetbaar en vooral ook goed te delen is met de interne organisatie, om hen mee te nemen in de creatie en totale afstemming ervan.
Ga tijdens deze incompany workshop direct aan de sl…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
✅ NRTO-keurmerk ✅ Eigen vakboeken
✅ Ook incompany ✅ Sinds 2007
Employer Value Propositie = Een authentieke en onderscheidende voorkeurspositie verkrijgen en behouden als werkgever in de mindset van (potentiële) medewerkers en hun beïnvloeders met als doel het aantrekken en behouden van de juiste medewerkers.
Leer in een korte tijd tot een complete Employer Value Propositie (EVP) te komen. Een EVP model dat zich in de praktijk heeft bewezen en vooral ook duurzaam is. Niet te kort door de bocht. Niet incompleet. Een EVP aanpak die niet op de plank komt te liggen maar direct inzetbaar en vooral ook goed te delen is met de interne organisatie, om hen mee te nemen in de creatie en totale afstemming ervan.
Ga tijdens deze incompany workshop direct aan de slag met...
- het bouwen van een werkgeversmerk; concrete stappen vanuit interne en externe analyse
- de opbouw naar en het formuleren van een Employer Value Propositie (EVP pillars)
- het creëren van een authentieke én onderscheidende kernboodschap naar de interne en externe arbeidsmarkt (summary proposition)
- invulling geven aan de EVP-concurrentie analyse en als template frequent bijhouden voor uw eigen organisatie
Deze workshop is een perfect vervolg op onze masterclasses want na afloop van deze interactieve workshop ligt er ook echt een strategie of plan klaar. Met handzame templates, en ingevuld, direct toepasbaar in uw praktijk.
Doelgroep
Deze incompany workshop is in het bijzonder geschikt voor iedereen die zelf wil werken aan hun employer branding of dit voor hun opdrachtgever willen doen:
- Adviseurs/medewerkers Employer branding/ arbeidsmarktcommunicatie
- Recruitmentmanagers
- Communicatie medewerkers/adviseurs die verantwoordelijk zijn voor AMC/EB
- Recruitment marketeers
Over Recruiter University
We zijn geen universiteit… wel hét #1 opleidingsinstituut voor recruitment en arbeidsmarktcommunicatie. Sinds 2007 geven onze vakexperts vernieuwende trainingen. Anno nu bieden we het grootste aanbod en werden al meer dan 10.000 cursisten beter in hun vak via ons.
✅ NRTO-keurmerk en eigen vakboeken
✅ Elk training is incompany beschikbaar (Engels en Nederlands)
✅ Het grootste en beste aanbod voor recruitment en arbeidsmarktcommunicatie
Interesse in een incompany training?
Neem dan contact met ons op.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.