48 Klantenservice / Customer Service trainingen, cursussen & opleidingen
Bekijk ook: Klantgerichtheid, Klantgericht schrijven, Klantvriendelijkheid, Servicedesk Medewerker ICT, Klantenservice / Servicedesk Management, Aftersales, User Stories, Kassawerkzaamheden en Webcare.
Bekijk ook: Klantgerichtheid, Klantgericht schrijven en Klantvriendelijkheid.
Training Klantgerichte servicedesk

In deze training staat servicegericht handelen centraal. Zo krijgt de klant een onuitwisbaar positieve eerste indruk. We laten deelnemers e…
CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER / KLANTENSERVICE

Algemene informatie: De wijze waarop het telefonisch contact met je klant verloopt, bepaalt grotendeels het beeld van een organisatie. Vaak…
Training IT Helpdesk & Servicedesk

In de training IT Helpdesk & Servicedesk leer je om als medewerker van de helpdesk of servicedesk professioneel te communiceren met (intern…
Training Helpdesk & Servicedesk

In de training Helpdesk & Servicedesk leer je om de relatie met de klant te verstevigen door professioneel te handelen en een positieve erv…
Young Professional in Customer Service & Operations

Young Professional in Customer Service & Operations 10 weekly modules on Customer Engagement Intensive live training & coaching program Lea…
Customer Service in Dynamics 365

DoelgroepKerngebruikers Dynamics365, functioneel beheerders, consultants (en ontwikkelaars) BeschrijvingU leert in deze cursus hoe de Servi…
Certified Servicedesk Engineer

De training Certified Servicedesk Engineer kan online of klassikaal worden gevolgd. Klassikale training vindt plaats in Utrecht, Den Haag, …
Office 365 voor Key Users en Servicedesk

Lesmethode : Klassikaal Algemeen : Microsoft Office 365 Vervolg In deze 1-daagse training maak je kennis met Office 365 en leer je de (nieu…
Office 365 voor Key Users en Servicedesk (Virtueel)

Lesmethode : Virtueel Algemeen : Microsoft Office 365 Vervolg In deze 1-daagse training maak je kennis met Office 365 en leer je de (nieuwe…
Klantvriendelijk communiceren voor de customer service

Wil jij de leiding tijdens een telefoongesprek? Wil jij klantvriendelijk communiceren? Hoe maak je de klantbelofte waar? Professioneel tele…
- 1 van 4
- Volgende chevron_right