school

Alles waarvan je verder kunt leren

Meer dan 59.000 cursussen & opleidingen.

28 Servicedesk medewerker ICT opleidingen

Bekijk ook: Klantgerichtheid, Klantgericht schrijven, Klantvriendelijkheid en Klantenservice / Customer Service.

Bekijk ook: Klantgerichtheid, Klantgericht schrijven en Klantvriendelijkheid.

check_box_outline_blank

Facilitair Servicedesk Medewerker

Logo van Possible.
placeBrugge en Gent

Algemeen Het licht in het damestoilet is kapot, het bureau van de directiesecretaresse moet verplaatst worden, de plant in de vergaderzaal …

check_box_outline_blank

Facilitair Servicedesk Coördinator

Logo van Possible.
placeBrugge en Gent

Algemeen Je staat voor de taak om de werkzaamheden van de servicedesk te coördineren. Dit houdt in dat je bezig bent de werkprocessen te ve…

check_box_outline_blank

Training Helpdesk-Servicedesk individueel

Logo van BTR Trainingen
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 34 andere regio's

Over deze training Behandel jij retouren of klachten van klanten? Heb jij contact met ze na de aankoop van een product of dienst? Wilt jij …

check_box_outline_blank

Training Helpdesk-Servicedesk In-company

Logo van BTR Trainingen
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 34 andere regio's

Over deze training Behandel jij retouren of klachten van klanten? Heb jij contact met ze na de aankoop van een product of dienst? Wilt jij …

check_box_outline_blank

Training Helpdesk-Servicedesk klassikaal

Logo van BTR Trainingen
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 34 andere regio's

Over deze training Behandel jij retouren of klachten van klanten? Heb jij contact met ze na de aankoop van een product of dienst? Wilt jij …

check_box_outline_blank

Training Klantgerichte servicedesk

Logo van Pure Talent
placeDinsdag 9 januari 2024 in Omgeving Utrecht en 1 andere datum

In deze training staat servicegericht handelen centraal. Zo krijgt de klant een onuitwisbaar positieve eerste indruk. We laten deelnemers e…

check_box_outline_blank

Training IT Helpdesk & Servicedesk

Logo van ExplainiT

In de training IT Helpdesk & Servicedesk leer je om als medewerker van de helpdesk of servicedesk professioneel te communiceren met (intern…

check_box_outline_blank

Training Helpdesk & Servicedesk

Logo van ExplainiT

In de training Helpdesk & Servicedesk leer je om de relatie met de klant te verstevigen door professioneel te handelen en een positieve erv…

check_box_outline_blank

Servicedesk Medewerker

Logo van IT Management Group

De training Servicedesk Medewerker kan online of klassikaal worden gevolgd. Klassikale training vindt plaats in Utrecht, Den Haag, Amersfoo…

check_box_outline_blank

Certified Servicedesk Engineer

Logo van IT Management Group

De training Certified Servicedesk Engineer kan online of klassikaal worden gevolgd. Klassikale training vindt plaats in Utrecht, Den Haag, …

check_box_outline_blank

Microsoft 365 voor Key Users en Servicedesk

Logo van Vijfhart IT-Opleidingen
placeVrijdag 22 december 2023 in Nieuwegein en 2 andere datums

Lesmethode : Klassikaal Algemeen : In deze 1-daagse training maak je kennis met Microsoft 365 en leer je de (nieuwe) functies van Microsoft…

check_box_outline_blank

Microsoft 365 voor Key Users en Servicedesk (Virtueel)

Logo van Vijfhart IT-Opleidingen
computerOnline: vrijdag 22 december 2023 en 2 andere datums

Lesmethode : Virtueel Algemeen : In deze 1-daagse training maak je kennis met Microsoft 365 en leer je de (nieuwe) functies van Microsoft 3…

check_box_outline_blank

ICT Communicatietraining voor Helpdesk-, Servicedesk- en Servicecentermedewerkers

Logo van Tailor iT
placeWoensdag 20 december 2023 in Tilburg en 12 andere datums

De volgende onderwerpen zullen gedurende de training aan bod komen: (Non)verbale communicatie: Communicatie met een Servicedesk, Helpdesk o…

check_box_outline_blank

Track Servicedesk Medewerker (TSM)

Logo van Tailor iT

Professionele Communicatie Foundation (PCFNL) Informatiesystemen Foundation (ISyFNL) Informatie Technologie Foundation (ITFNL) ISO 20000 Fo…

check_box_outline_blank

Vak Servicedesk Specialist

Logo van Tailor iT

Na het volgen van deze training heb je inzicht in de processen van de Servicedesk en kan je deze processen en activiteiten bewaken. DOEL Na…