Effectief telefonisch verkopen
Beschrijving
Effectief telefonisch verkopen
Effectief en succesvol telefonisch verkopen begint bij luisteren. Door goed te luisteren vangt men de eventuele koopsignalen op. Het stellen van de juiste vragen levert de juiste antwoorden. Klantgericht formuleren en effectief communiceren zijn de start van het succes aan de telefoon.
Hoe wint men de klant voor zich en hoe krijgt men de gegevens die hij of zij nodig heeft, zodat de verkoop aan de telefoon wordt gerealiseerd?
Resultaat
- In staat zijn om klantgerichte en overtuigende telefoongesprekken te voeren
- Beheersing van uitstekende vraagtechnieken en luistervaardigheden
- Het voeren van gesprekken in een eigen persoonlijke en natuurlijke stijl …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Effectief telefonisch verkopen
Effectief en succesvol telefonisch verkopen begint bij luisteren. Door goed te luisteren vangt men de eventuele koopsignalen op. Het stellen van de juiste vragen levert de juiste antwoorden. Klantgericht formuleren en effectief communiceren zijn de start van het succes aan de telefoon.
Hoe wint men de klant voor zich en hoe krijgt men de gegevens die hij of zij nodig heeft, zodat de verkoop aan de telefoon wordt gerealiseerd?
Resultaat
- In staat zijn om klantgerichte en overtuigende telefoongesprekken te voeren
- Beheersing van uitstekende vraagtechnieken en luistervaardigheden
- Het voeren van gesprekken in een eigen persoonlijke en natuurlijke stijl
- Impact door het tonen van oprechte interesse
- Uitgaan van de behoefte van de klant en deze weten te achterhalen.
- Omgaan met weerstanden
- Regie houden in het gesprek
- Het toepassen van afsluittechnieken
Doelgroep
Iedereen die werkzaam is in een commerciële functie en zijn of haar kwaliteiten op het gebied van telefonische verkoop wil verbeteren.
Programma
In deze training komen o.a. de volgende onderwerpen aan bod:
- Klantgerichte communicatie
- Telefoonetiquette
- Vraagtechnieken en luistervaardigheden
- Behoeften onderzoeken
- De sterke punten van het product
- Omgaan met weerstand
- Up en cross sellen
- Klachtenbehandeling
- Afsluiten en vervolgstappen
- Telefoneren vanuit persoonlijke kracht
- Uw overtuigingen en belemmeringen
- Praktijksituaties en -voorbeelden
Duur
3 dagen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.