Succesvolle telefonische acquisitie
Beschrijving
Succesvolle telefonische acquisitie
Hoe wordt telefonisch acquisitie leuk en succesvol?!
Het eerste contact met een prospect is vaak via de telefoon. En dat is niet altijd even makkelijk. Toch wilt u graag dat er voldoende afspraken worden ingepland. Het voeren van acquisitiegesprekken roept bij de meeste mensen terughoudendheid of zelfs angst op.
Na deze training is de mindset zo dat zij het voeren van acquisitie gesprekken niet meer uit de weg gaan en beschikken de medewerkers over handvaten om deze gesprekken succesvol te voeren.
De training telefonische acquisitie is specifiek afgestemd op uw organisatie en de specifieke uitdagingen daarvan. En kan daarom meteen in de praktijk getoet…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Succesvolle telefonische acquisitie
Hoe wordt telefonisch acquisitie leuk en succesvol?!
Het eerste contact met een prospect is vaak via de telefoon. En dat is niet altijd even makkelijk. Toch wilt u graag dat er voldoende afspraken worden ingepland. Het voeren van acquisitiegesprekken roept bij de meeste mensen terughoudendheid of zelfs angst op.
Na deze training is de mindset zo dat zij het voeren van acquisitie gesprekken niet meer uit de weg gaan en beschikken de medewerkers over handvaten om deze gesprekken succesvol te voeren.
De training telefonische acquisitie is specifiek afgestemd op uw organisatie en de specifieke uitdagingen daarvan. En kan daarom meteen in de praktijk getoetst worden.
Resultaat
- Er worden makkelijker afspraken gemaakt dan voorheen
- Beheersen van uitstekende vraagtechnieken en luistervaardigheden
- Het voeren van gesprekken in een eigen persoonlijke en natuurlijke stijl
- Beschikken over een goede openingszin en voorbeeldvragen
- Ontwikkelen van een elevatorpitch voor uw organisatie of product
- Impact door het tonen van oprechte interesse
- Het omzeilen van secretaresses
- Omgaan met weerstanden
Doelgroep
Iedereen die werkzaam is in een commerciële functie en zijn of haar kwaliteiten op het gebied van telefonische acquisitie wil verbeteren.
Programma
In deze training komen o.a. de volgende onderwerpen aan bod:
- Klantgerichte communicatie
- Telefoonetiquette
- Vraagtechnieken en luistervaardigheden
- De kracht van de juiste openingszin
- De sterke punten van het product
- Omgaan met weerstand
- Vertrouwen winnen en impact hebben
- Afsluiten en vervolgstappen
- Telefoneren vanuit persoonlijke kracht
- Uw overtuigingen en belemmeringen
- Praktijksituaties en -voorbeelden
Duur
2 dagen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.