Teambuilding en samenwerken

Type product
Trainer
Lenny de Boeck

Teambuilding en samenwerken

Salescom Solutions
Logo van Salescom Solutions

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Teambuilding en samenwerken

Hoe maakt u een groep individuen tot een hecht team? Een hecht team kan sterk motiverend en stimulerend werken.

Veel genoegdoening ontstaat in het met elkaar bereiken van doelstellingen.

Samenwerken is een manier van werken en een mindset. Alleen door er dagelijks bewust mee bezig te zijn, brengt u een team tot topprestaties.

Van belang is dat de neuzen dezelfde kant op staan, dat er een goede open en onderlinge communicatie is en dat het team weet waar het aan toe is. Maar ook dat de medewerkers zich veilig voelen in de groep en dat zij in staat zijn om elkaar aan te spreken op gedrag. Dit zodat het meest optimale bereikt wordt met het team.

Resultaat

  • De …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Samenwerken, Teamvorming & Teamtraining, Teambuilding, Groepsdynamiek en Feedback geven.

Teambuilding en samenwerken

Hoe maakt u een groep individuen tot een hecht team? Een hecht team kan sterk motiverend en stimulerend werken.

Veel genoegdoening ontstaat in het met elkaar bereiken van doelstellingen.

Samenwerken is een manier van werken en een mindset. Alleen door er dagelijks bewust mee bezig te zijn, brengt u een team tot topprestaties.

Van belang is dat de neuzen dezelfde kant op staan, dat er een goede open en onderlinge communicatie is en dat het team weet waar het aan toe is. Maar ook dat de medewerkers zich veilig voelen in de groep en dat zij in staat zijn om elkaar aan te spreken op gedrag. Dit zodat het meest optimale bereikt wordt met het team.

Resultaat

  • De medewerkers vormen een hechter team en luisteren beter naar elkaar
  • Men gaat voortaansamen voor de resultaten en niet als individu
  • De medewerkers zijn in staat elkaar aan te spreken op gedrag
  • Er wordt een draagvlak gecreëerd voor commitment op diverse doelen
  • Er ontstaat meer openheid en men leert elkaar beter kennen
  • Meer onderling vertrouwen
  • Meer begrip voor elkaars situatie en manier van communiceren

 

 

Doelgroep

Medewerkers die regelmatig klantcontact hebben en hiervoor samenwerken in teamverband.

 

 

Programma

In deze workshop komen o.a. de volgende onderwerpen aan bod:

  • Onderling feedback geven
  • Inzicht in de valkuilen bij de onderlinge communicatie
  • Gezamenlijke doelstellingen bepalen op samenwerken
  • Hoe goed kennen wij elkaar?
  • Commitment op gezamenlijke doelen
  • Inzicht in kwaliteiten en valkuilen
  • Praktijksituaties en -voorbeelden

 

Duur

Afhankelijk van gewenst resultaat en behoefte.

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Samenwerken.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Lenny de Boeck
Lenny de Boeck
Wie steeds hetzelfde doet, hoeft geen andere resultaten te verwachten

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.