MBO Manager/Bedrijfsleider Fastservice (niveau 4)

Type product
Niveau
Logo van Sandvalley Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Sandvalley Training heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 5 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Praktijkgericht opleiden op afstand.

We helpen deelnemers van E-learning opleidingen bij het realiseren van maximale persoonlijke groei. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiek ontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een unieke vorm van studiebegeleiding.

  • Geen inschrijfgeld
  • Persoonlijke begeleiding per module
  • Unieke leermethodiek
  • De praktijk staat centraal
  • Modulaire opbouw van opleidingen

Een manager/bedrijfsleider fastservice werkt in een fastservicebedrijf, waar gasten relatief kort verblijven. Denk aan een cafetaria, strandpaviljoen, koffiezaak, lunchroom, pizza-afhaal, bezorgbedrijf of cateringorganisatie. Je geeft leiding, coördineert, leidt (lerende) medewerkers op, informeert, adviseert en coacht. Je bent eindverantwoordelijk voor de kwaliteit van het werk en de resultaten van de hele vestiging. Je hebt een voorbeeldfunctie naar de medewerkers toe en ondersteunt de manager/ondernemer bij het maken van het jaarplan op basis van de bedrijfsdoelstellingen. Je informeert en beoordeelt medewerkers en legt afspraken vast.

Wat kun je doen met deze opleiding?

Een manager/bedri…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Praktijkgericht opleiden op afstand.

We helpen deelnemers van E-learning opleidingen bij het realiseren van maximale persoonlijke groei. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiek ontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een unieke vorm van studiebegeleiding.

  • Geen inschrijfgeld
  • Persoonlijke begeleiding per module
  • Unieke leermethodiek
  • De praktijk staat centraal
  • Modulaire opbouw van opleidingen

Een manager/bedrijfsleider fastservice werkt in een fastservicebedrijf, waar gasten relatief kort verblijven. Denk aan een cafetaria, strandpaviljoen, koffiezaak, lunchroom, pizza-afhaal, bezorgbedrijf of cateringorganisatie. Je geeft leiding, coördineert, leidt (lerende) medewerkers op, informeert, adviseert en coacht. Je bent eindverantwoordelijk voor de kwaliteit van het werk en de resultaten van de hele vestiging. Je hebt een voorbeeldfunctie naar de medewerkers toe en ondersteunt de manager/ondernemer bij het maken van het jaarplan op basis van de bedrijfsdoelstellingen. Je informeert en beoordeelt medewerkers en legt afspraken vast.

Wat kun je doen met deze opleiding?

Een manager/bedrijfsleider fastservice heeft een veelzijdig takenpakket. De volgende werkzaamheden worden door jou uitgevoerd:

Maakt bedrijfsruimtes bedrijfsklaar en bereidt en/of stelt fastserviceproducten samen

  • Houdt de productie-, distributie- en overige gastenruimtes schoon gedurende zijn dienst
  • Onderhoudt apparatuur en gereedschap
  • Voert afrondende werkzaamheden in de productie- en distributieruimte uit
  • Voert productiewerkzaamheden uit
  • Voert voorbereidende werkzaamheden uit voor productie- en distributieproces

Verkoopt fastserviceproducten en verleent gastvrijheid aan gasten

  • Bedient en beheert de kassa
  • Distribueert bestellingen
  • Gaat om met normafwijkend gedrag
  • Vangt klachten van gasten op
  • Verkoopt producten
  • Verleent gastvrijheid

Beheert de voorraad

  • Controleert de voorraad
  • Ontvangt en controleert producten en goederen
  • Transporteert grondstoffen en goederen en slaat deze op

Geeft leiding en voert beheerstaken uit

  • Assisteert bij bedrijfsontwikkeling
  • Begroot financiën
  • Bewaakt budgetten
  • Plant en verdeelt werkzaamheden
  • Plant voorraadniveaus
  • Rapporteert aan de manager/ondernemer
  • Sluit het fastservicebedrijf af
  • Stuurt medewerkers aan
  • Voert de dagadministratie uit
  • Voert intern formele gesprekken

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)