MBO Medewerker Contactcenter (niveau 3)

Type product
Niveau
Logo van Sandvalley Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Sandvalley Training heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 5 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Praktijkgericht opleiden op afstand.

We helpen deelnemers van E-learning opleidingen bij het realiseren van maximale persoonlijke groei. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiek ontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een unieke vorm van studiebegeleiding.

  • Geen inschrijfgeld
  • Persoonlijke begeleiding per module
  • Unieke leermethodiek
  • De praktijk staat centraal
  • Modulaire opbouw van opleidingen

Een contactcenter medewerker werkt in een commerciële omgeving en heeft via verschillende kanalen contact met de klanten. Je bent stressbestendig, werkt nauwkeurig en je hebt een goed inlevingsvermogen. Je onderzoekt de markt, verzamelt informatie en doet verbetervoorstellen om de verkoop te verhogen. Je hebt algemene kennis op het gebied van commercie, sales en customer service. Als contactcenter medewerker heb je een uitvoerende rol. Je bent verantwoordelijk voor je eigen takenpakket en je voert dit zelfstandig uit. Je legt verantwoording af aan je leidinggevende.

Wat kun je doen met deze opleiding?

Als medewerker contactcenter heb je een veelzijdig takenpakket. De volgende werkzaamheden w…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Praktijkgericht opleiden op afstand.

We helpen deelnemers van E-learning opleidingen bij het realiseren van maximale persoonlijke groei. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiek ontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een unieke vorm van studiebegeleiding.

  • Geen inschrijfgeld
  • Persoonlijke begeleiding per module
  • Unieke leermethodiek
  • De praktijk staat centraal
  • Modulaire opbouw van opleidingen

Een contactcenter medewerker werkt in een commerciële omgeving en heeft via verschillende kanalen contact met de klanten. Je bent stressbestendig, werkt nauwkeurig en je hebt een goed inlevingsvermogen. Je onderzoekt de markt, verzamelt informatie en doet verbetervoorstellen om de verkoop te verhogen. Je hebt algemene kennis op het gebied van commercie, sales en customer service. Als contactcenter medewerker heb je een uitvoerende rol. Je bent verantwoordelijk voor je eigen takenpakket en je voert dit zelfstandig uit. Je legt verantwoording af aan je leidinggevende.

Wat kun je doen met deze opleiding?

Als medewerker contactcenter heb je een veelzijdig takenpakket. De volgende werkzaamheden worden door een medewerker contactcenter uitgevoerd:

Onderzoekt de markt en doet voorstellen voor commercieel beleid

  • Doet voorstellen voor verkoopbeleid, marketingbeleid en/of marktbewerking
  • Verzamelt klant-, product- en marktinformatie

Voert het verkooptraject uit

  • Acquireert klanten en/of opdrachten
  • Bereidt het verkooptraject voor
  • Doet een aanbod met prijsberekening
  • Verzorgt het (interne) ordertraject
  • Voert verkoopgesprekken

Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice

  • Behandelt klachten
  • Onderhoudt klantcontact en voert aftersales uit
  • Voert promotieactiviteiten uit
  • Voert webcare werkzaamheden uit

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)