MHBO Servicedeskmedewerker

Type product

MHBO Servicedeskmedewerker

Sandvalley Training
Logo van Sandvalley Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,5 Sandvalley Training heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 6 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Praktijkgericht opleiden op afstand.

We helpen deelnemers van E-learning opleidingen bij het realiseren van maximale persoonlijke groei. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiek ontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een unieke vorm van studiebegeleiding.

  • Geen inschrijfgeld
  • Persoonlijke begeleiding per module
  • Unieke leermethodiek
  • De praktijk staat centraal
  • Modulaire opbouw van opleidingen

Opleider Sandvalley Training

Je studeert volledig in jouw eigen tempo, waar en wanneer je wil. En let op: per module kun je vier keer een halfuur alles over je opleiding bespreken met je studiecoach. Je staat er dus niet alleen voor en samen met jouw studiecoach behaal je echt resultaat! Zo zorgen we voor maximale groei.

Los je vaak IT-gerelateerde problemen op en voorkom je deze problemen? Word je regelmatig gebeld om storingen te verhelpen en collega's te ondersteunen bij pc-gerelateerde kwesties en internetproblemen? Sandvalley Training biedt een diepgaande verkenning van servicedeskmanagement en informatiemanagement. Gedurende de cursus leer je hoe je informatietechnologie doeltreffend k…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Belastingrecht, Belastingwetgeving, Inkomstenbelasting, Fiscaal recht en Overdrachtsbelasting.

Praktijkgericht opleiden op afstand.

We helpen deelnemers van E-learning opleidingen bij het realiseren van maximale persoonlijke groei. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiek ontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een unieke vorm van studiebegeleiding.

  • Geen inschrijfgeld
  • Persoonlijke begeleiding per module
  • Unieke leermethodiek
  • De praktijk staat centraal
  • Modulaire opbouw van opleidingen

Opleider Sandvalley Training

Je studeert volledig in jouw eigen tempo, waar en wanneer je wil. En let op: per module kun je vier keer een halfuur alles over je opleiding bespreken met je studiecoach. Je staat er dus niet alleen voor en samen met jouw studiecoach behaal je echt resultaat! Zo zorgen we voor maximale groei.

Los je vaak IT-gerelateerde problemen op en voorkom je deze problemen? Word je regelmatig gebeld om storingen te verhelpen en collega's te ondersteunen bij pc-gerelateerde kwesties en internetproblemen? Sandvalley Training biedt een diepgaande verkenning van servicedeskmanagement en informatiemanagement. Gedurende de cursus leer je hoe je informatietechnologie doeltreffend kunt inzetten binnen de organisatie, ontwikkel je vaardigheden voor het afhandelen van diverse informatieverzoeken, en verwerf je kennis van relevante begrippen zoals functionele systemen, kwaliteitsborging, prestatiebeoordeling en veiligheidsmaatregelen.

Doelgroep

Deze opleiding is ontwikkeld voor servicedeskmedewerkers, IT medewerkers, leidinggevenden en voor iedereen die zich wil verdiepen in de taken en verantwoordelijkheden van een Servicedeskmedewerker. 

Onderwerpen

  • De basis van servicedeskmanagement
  • Workshop: opzetten van een servicedesk
  • Leidinggeven binnen een servicedesk
  • Informatieaanvragen afhandelen
  • Meten van prestaties
  • Communicatie
  • Klantgericht werken
  • Gesprekstechnieken

Leerdoelen

  • heb je inzicht in functionele systemen
  • weet je hoe je informatietechnologie toe kunt passen
  • ben je in staat om met intranet en internet te werken
  • kun je een informatiesysteem beheren
  • heb je inzicht in servicedeskmanagement
  • ben je in staat om informatieaanvragen af te handelen
  • kun je een servicedesk opzetten
  • kun je prestaties meten van de servicedesk

Diploma

Tijdens de opleiding schrijf je per module een Verbeterplan Praktijk-Case. Door het schrijven van deze Verbeterplan Praktijk-Case kun je aantonen de behandelde onderwerpen te beheersen. Door het onderwerp toe te spitsen op de eigen situatie, kan het geleerde direct in de praktijk worden gebracht. Wanneer je alle modules met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van Sandvalley Training digitaal.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)