Mastermodule Customer Insights

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Mastermodule Customer Insights

SUAS (a company of Schouten & Nelissen)
Logo van SUAS (a company of Schouten & Nelissen)
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,5 SUAS (a company of Schouten & Nelissen) heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 970 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #3 in Vitaliteit & Gezondheid.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeUTRECHT
10 sep. 2024 tot 5 nov. 2024
check_circle Startgarantie
placeUTRECHT
9 jan. 2025 tot 6 mrt. 2025
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Power up your skills met SUAS

De wereld om ons heen staat nooit stil. Hoe blijf je als individu of organisatie sterk en in beweging? En relevant? Hoe zorg je dat je telkens weer sterk staat en gaat in nieuwe, uitdagende situaties? Ontwikkelingen niet alleen kan volgen maar ook de baas bent? Daar is leer- en veerkracht voor nodig. Een unieke combinatie van persoonlijke vaardigheden én vakinhoudelijke kennis. Oftewel: power skills. Daarmee zetten wij je in je kracht. Met power skills helpen we mensen, teams en organisaties sterk en in beweging te blijven. Dit doen we met de beste opleidingen, trainingen, bachelors en masters.

Resultaat

  • Je adviseert over de wijze waarop de organisatie Customer analysis in kan zetten
  • Je leert hoe de Customer journey, marketing en commercie samen verbonden zijn
  • Je formuleert de doelstelling van de organisatie omtrent Customer experience
  • Je inspireert de organisatie naar de volgende stap in data volwassenheid
  • Je bent in staat om datatechnieken in te zetten in de commerciële strategie

Voor wie?

Data speelt een onmisbare rol in succesvolle organisaties. Je versterkt de commerciële strategie van je organisatie door te werken op basis van Customer insights op basis van deze data. Laat Customer insights ook voor jouw organisatie werken. Specialiseer je in deze materie door deze module o…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Power up your skills met SUAS

De wereld om ons heen staat nooit stil. Hoe blijf je als individu of organisatie sterk en in beweging? En relevant? Hoe zorg je dat je telkens weer sterk staat en gaat in nieuwe, uitdagende situaties? Ontwikkelingen niet alleen kan volgen maar ook de baas bent? Daar is leer- en veerkracht voor nodig. Een unieke combinatie van persoonlijke vaardigheden én vakinhoudelijke kennis. Oftewel: power skills. Daarmee zetten wij je in je kracht. Met power skills helpen we mensen, teams en organisaties sterk en in beweging te blijven. Dit doen we met de beste opleidingen, trainingen, bachelors en masters.

Resultaat

  • Je adviseert over de wijze waarop de organisatie Customer analysis in kan zetten
  • Je leert hoe de Customer journey, marketing en commercie samen verbonden zijn
  • Je formuleert de doelstelling van de organisatie omtrent Customer experience
  • Je inspireert de organisatie naar de volgende stap in data volwassenheid
  • Je bent in staat om datatechnieken in te zetten in de commerciële strategie

Voor wie?

Data speelt een onmisbare rol in succesvolle organisaties. Je versterkt de commerciële strategie van je organisatie door te werken op basis van Customer insights op basis van deze data. Laat Customer insights ook voor jouw organisatie werken. Specialiseer je in deze materie door deze module op masterniveau succesvol af te ronden.

Inhoud

Customer insights ofwel klantinzichten zijn de sleutel tot effectieve marketing. Als bedrijfskundige ben je geen marketing of dataspecialist, maar ben je wel goed op de hoogte van alle mogelijkheden die Customer analytics biedt. Je bent als bedrijfskundige in staat om op basis daarvan verbeteringen aan te dragen voor de inzet van Customer analytics. 

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Customer insights, Customer journey en Customer experience
  • Data driven organisaties
  • Wat data is en hoe je het in kunt zetten
  • Marketing analytics: analysemethoden en -technieken
  • Metrics en data visualisatie
  • Customer insights en privacy

Leerdagen

De totale doorlooptijd van de Master module bedraagt 12 weken. De module bestaat uit een online kick-off en 3 bijeenkomsten van 1 dag. Je tijdsinvestering is circa 12 uur aan zelfstudie per week: theorie- en praktijkopdrachten via de MijnSN leercommunity. Wil je liever de avond variant volgen? Dat kan!

Deelnemers

De maximale groepsgrootte van deze mastermodule is 20 deelnemers.

Certificaat

Deze module wordt afgerond met een beroepsproduct, waarin je het geleerde integraal op jouw eigen praktijk toepast. Jijzelf en je organisatie hebben er direct baat bij! Bij een voldoende resultaat ontvang je een certificaat van SUAS.

Opleiding

De prijs van deze mastermodule is € 2.950,00. Je profiteert bij ons automatisch van een supervoordelige regeling, namelijk dat je géén 21% btw betaalt voor hoger onderwijs.

Financiering

Wil je voordeliger studeren? Er zijn verschillende interessante mogelijkheden en wettelijke regelingen om gebruik van te maken. Bekijk ze allemaal op www.suas.nl/financieringsmogelijkheden.

Materiaal

De prijs voor het lesmateriaal is € 145,95 (excl. btw). Je krijgt hiervoor:

  • Persoonlijke licentie voor de leeromgeving MijnSN
  • Succeskit SUAS NL
  • Databedreven marketing (boek)
  • Consumer Behaviour (book)

Arrangement

De prijs voor het gebruik van de accommodatie, koffie/thee en een uitgebreid lunchbuffet is in totaal € 240,00 (excl. btw).

Kies je voor de avondvariant? Dan is de arrangementsprijs per avond €30,00 (excl. btw) voor gebruik van de accommodatie en koffie/thee.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)