Mastermodule Customer Insights
- Tijdsduur
- Locatie
- Op locatie
- Startdatum en plaats
Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #3 in Vitaliteit & Gezondheid.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.Startdata en plaatsen
placeUTRECHT 10 sep. 2024 tot 5 nov. 2024check_circle Startgarantie |
placeUTRECHT 9 jan. 2025 tot 6 mrt. 2025check_circle Startgarantie |
Beschrijving
Power up your skills met SUAS
De wereld om ons heen staat nooit stil. Hoe blijf je als individu of organisatie sterk en in beweging? En relevant? Hoe zorg je dat je telkens weer sterk staat en gaat in nieuwe, uitdagende situaties? Ontwikkelingen niet alleen kan volgen maar ook de baas bent? Daar is leer- en veerkracht voor nodig. Een unieke combinatie van persoonlijke vaardigheden én vakinhoudelijke kennis. Oftewel: power skills. Daarmee zetten wij je in je kracht. Met power skills helpen we mensen, teams en organisaties sterk en in beweging te blijven. Dit doen we met de beste opleidingen, trainingen, bachelors en masters.
Resultaat
- Je adviseert over de wijze waarop de organisatie Customer analysis in kan zetten
- Je leert hoe de Customer journey, marketing en commercie samen verbonden zijn
- Je formuleert de doelstelling van de organisatie omtrent Customer experience
- Je inspireert de organisatie naar de volgende stap in data volwassenheid
- Je bent in staat om datatechnieken in te zetten in de commerciële strategie
Voor wie?
Data speelt een onmisbare rol in succesvolle organisaties. Je versterkt de commerciële strategie van je organisatie door te werken op basis van Customer insights op basis van deze data. Laat Customer insights ook voor jouw organisatie werken. Specialiseer je in deze materie door deze module o…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Power up your skills met SUAS
De wereld om ons heen staat nooit stil. Hoe blijf je als individu of organisatie sterk en in beweging? En relevant? Hoe zorg je dat je telkens weer sterk staat en gaat in nieuwe, uitdagende situaties? Ontwikkelingen niet alleen kan volgen maar ook de baas bent? Daar is leer- en veerkracht voor nodig. Een unieke combinatie van persoonlijke vaardigheden én vakinhoudelijke kennis. Oftewel: power skills. Daarmee zetten wij je in je kracht. Met power skills helpen we mensen, teams en organisaties sterk en in beweging te blijven. Dit doen we met de beste opleidingen, trainingen, bachelors en masters.
Resultaat
- Je adviseert over de wijze waarop de organisatie Customer analysis in kan zetten
- Je leert hoe de Customer journey, marketing en commercie samen verbonden zijn
- Je formuleert de doelstelling van de organisatie omtrent Customer experience
- Je inspireert de organisatie naar de volgende stap in data volwassenheid
- Je bent in staat om datatechnieken in te zetten in de commerciële strategie
Voor wie?
Data speelt een onmisbare rol in succesvolle organisaties. Je versterkt de commerciële strategie van je organisatie door te werken op basis van Customer insights op basis van deze data. Laat Customer insights ook voor jouw organisatie werken. Specialiseer je in deze materie door deze module op masterniveau succesvol af te ronden.
Inhoud
Customer insights ofwel klantinzichten zijn de sleutel tot effectieve marketing. Als bedrijfskundige ben je geen marketing of dataspecialist, maar ben je wel goed op de hoogte van alle mogelijkheden die Customer analytics biedt. Je bent als bedrijfskundige in staat om op basis daarvan verbeteringen aan te dragen voor de inzet van Customer analytics.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
- Customer insights, Customer journey en Customer experience
- Data driven organisaties
- Wat data is en hoe je het in kunt zetten
- Marketing analytics: analysemethoden en -technieken
- Metrics en data visualisatie
- Customer insights en privacy
Leerdagen
De totale doorlooptijd van de Master module bedraagt 12 weken. De module bestaat uit een online kick-off en 3 bijeenkomsten van 1 dag. Je tijdsinvestering is circa 12 uur aan zelfstudie per week: theorie- en praktijkopdrachten via de MijnSN leercommunity. Wil je liever de avond variant volgen? Dat kan!
Deelnemers
De maximale groepsgrootte van deze mastermodule is 20 deelnemers.
Certificaat
Deze module wordt afgerond met een beroepsproduct, waarin je het geleerde integraal op jouw eigen praktijk toepast. Jijzelf en je organisatie hebben er direct baat bij! Bij een voldoende resultaat ontvang je een certificaat van SUAS.
Opleiding
De prijs van deze mastermodule is € 2.950,00. Je profiteert bij ons automatisch van een supervoordelige regeling, namelijk dat je géén 21% btw betaalt voor hoger onderwijs.
Financiering
Wil je voordeliger studeren? Er zijn verschillende interessante mogelijkheden en wettelijke regelingen om gebruik van te maken. Bekijk ze allemaal op www.suas.nl/financieringsmogelijkheden.
Materiaal
De prijs voor het lesmateriaal is € 145,95 (excl. btw). Je krijgt hiervoor:
- Persoonlijke licentie voor de leeromgeving MijnSN
- Succeskit SUAS NL
- Databedreven marketing (boek)
- Consumer Behaviour (book)
Arrangement
De prijs voor het gebruik van de accommodatie, koffie/thee en een uitgebreid lunchbuffet is in totaal € 240,00 (excl. btw).
Kies je voor de avondvariant? Dan is de arrangementsprijs per avond €30,00 (excl. btw) voor gebruik van de accommodatie en koffie/thee.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.