Customer Journey

De training van SUAS (a company of Schouten & Nelissen) is niet beschikbaar meer op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

check_box_outline_blank

Customer journey marketing (virtueel)

Logo van Edumia B.V.
1 gegarandeerde startdatum
|META_INFO|

Ga aan de slag met de customer journey voor jouw merk of organisatie. Naast theorie, handvatten en tal van voorbeelden ga je vooral zelf de…

check_box_outline_blank

Customer journey marketing

Logo van Edumia B.V.
2 gegarandeerde startdata
|META_INFO|

Ga aan de slag met de customer journey voor jouw merk of organisatie. Naast theorie, handvatten en tal van voorbeelden ga je vooral zelf de…

check_box_outline_blank

CUSTOMER JOURNEY PRIVÉ TRAINING - ook online!

Logo van U Digital
|META_INFO|

Customer Journey Training Ontdek de gehele Customer Journey van je klant en leer daarop in te spelen met boodschappen via verschillende kan…

check_box_outline_blank

CUSTOMER JOURNEY TRAINING INCOMPANY

Logo van U Digital
|META_INFO|

Customer Journey Training Ontdek de gehele Customer Journey van je klant en leer daarop in te spelen met boodschappen via verschillende kan…

check_box_outline_blank

Customer Journey Marketing In-company

Logo van Competence Factory Incompany
|META_INFO|

Tijdens de training Customer Journey Marketing leer je precies waar een goede customer journey aan voldoet en hoe je die zelf succesvol inz…

check_box_outline_blank

Customer Journey Marketing

Logo van Competence Factory
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Tijdens de training Customer Journey Marketing leer je precies waar een goede customer journey aan voldoet en hoe je die zelf succesvol inz…

check_box_outline_blank

Contentmarketing

Logo van SUAS (a company of Schouten & Nelissen)
Startgarantie
|META_INFO|

Resultaat Je kunt de marketingstrategie vertalen naar een passende contentstrategie Je hebt een persona ontwikkeld en de customer journey i…

check_box_outline_blank

Mastermodule Customer Insights

Logo van SUAS (a company of Schouten & Nelissen)
Startgarantie
|META_INFO|

Resultaat Je adviseert over de wijze waarop de organisatie Customer analysis in kan zetten Je leert hoe de Customer journey, marketing en c…

check_box_outline_blank

Online cursus Customer Journey Mapping

Logo van Frankwatching Academy
|META_INFO|

6-stappenmethode voor het verbeteren van klantbeleving Steeds meer producten en diensten liggen in prijs en kwaliteit zo dicht bij elkaar, …

check_box_outline_blank

Customer Journey - Dag

Logo van SRM
|META_INFO|

Je bent werkzaam in de marketing- en communicatiebranche en je wilt binnen je organisatie aan de hand van klantreizen de bedrijfsresultaten…