Overtuigend klantgericht schrijven

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

Overtuigend klantgericht schrijven

Schouten & Nelissen
Logo van Schouten & Nelissen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,5 Schouten & Nelissen heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 801 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #3 in Vitaliteit & Gezondheid.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor Overtuigend klantgericht schrijven
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Sebastian Gerkens
10
Overtuigend klantgericht schrijven

"Relevante en praktische tips om direct meer klantgericht en overtuigender te schrijven. De trainer wist een goede balans te vinden tussen praktijk en theorie. De locatie was ook prettig om in te werken." - 24-09-2022 08:52

"Relevante en praktische tips om direct meer klantgericht en overtuigender te schrijven. De trainer wist een goede balans te vinden tussen pr… alles lezen - 24-09-2022 08:52

Startdata en plaatsen

placeUTRECHT
6 dec. 2022
check_circle Startgarantie
placeUTRECHT
23 mrt. 2023
computer Online: VIRTUAL CLASS
19 jun. 2023 tot 26 jun. 2023

Beschrijving

Schouten & Nelissen. Sterkmakers.

Organisaties en professionals van nu kunnen niet stil blijven staan. Ze moeten continu veranderen, verbeteren en leren. Wij helpen mensen, teams en organisaties veerkrachtig en vitaal te blijven. Met een uitgebreid aanbod leervormen en oplossingen. En met een aanpak gericht op de mens. Want als je mensen sterker maakt, maak je de organisatie ook sterker.

Resultaat

  • Je weet wat je klant bezighoudt en speelt hier met je teksten actief op in 
  • Je schrijft vlot en zelfverzekerd door de goede structuur toe te passen
  • Je mikt met bondige e-mails en berichten direct op de lezer en bereikt je doel
  • Je schriftelijke klantcontact leidt tot meer omzet en betrokkenheid
  • Je draagt actief bij aan het verbeteren van de klanttevredenheid

Voor wie?

Voor wie?

Met doelgerichte teksten wil je jouw klanten tevreden stellen. Je informeert en communiceert veel via e-mails, brieven, chats en reacties op social media. Om klanten te overtuigen en tegelijkertijd een goed visitekaartje van je organisatie te zijn, is een correcte tekst nodig. Die ook nog eens aanspreekt da…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgericht schrijven, Overtuigen, Klantgerichtheid, Schrijven en Schriftelijke communicatie.

Schouten & Nelissen. Sterkmakers.

Organisaties en professionals van nu kunnen niet stil blijven staan. Ze moeten continu veranderen, verbeteren en leren. Wij helpen mensen, teams en organisaties veerkrachtig en vitaal te blijven. Met een uitgebreid aanbod leervormen en oplossingen. En met een aanpak gericht op de mens. Want als je mensen sterker maakt, maak je de organisatie ook sterker.

Resultaat

  • Je weet wat je klant bezighoudt en speelt hier met je teksten actief op in 
  • Je schrijft vlot en zelfverzekerd door de goede structuur toe te passen
  • Je mikt met bondige e-mails en berichten direct op de lezer en bereikt je doel
  • Je schriftelijke klantcontact leidt tot meer omzet en betrokkenheid
  • Je draagt actief bij aan het verbeteren van de klanttevredenheid

Voor wie?

Voor wie?

Met doelgerichte teksten wil je jouw klanten tevreden stellen. Je informeert en communiceert veel via e-mails, brieven, chats en reacties op social media. Om klanten te overtuigen en tegelijkertijd een goed visitekaartje van je organisatie te zijn, is een correcte tekst nodig. Die ook nog eens aanspreekt dankzij een goede structuur en de juiste toon. Maar hoe schrijf je die?

Kies voor fysiek of online

Je kunt bij je inschrijving kiezen voor de fysieke variant op één van de locaties in het land of voor de online variant in de ‘virtual classroom’. Wat heeft je voorkeur? Via de ‘virtual class’ garanderen we dezelfde kwaliteit en resultaten. Je leest het op www.sn.nl/opleidingen-en-trainingen/virtual-classroom.

Inhoud

In deze praktische training besteden we aandacht aan korte teksten gericht aan klanten, zoals e-mails, brieven en social posts. Wat maakt een chat, tweet of mail klantgericht? Hoe bereik je je doel bij de klant? Door te oefenen met door jou geschreven teksten en e-mails die je zelf als klant hebt ontvangen, kom je hierachter. 

Je werkt op je eigen laptop, en stap voor stap kijken we naar de opbouw en structuur van verschillende soorten teksten. Je oefent onder andere aan de hand van een gemeenschappelijke casus, een chatsessie en het schrijven van een bericht voor social media. Al doende leer je bondig en klantvriendelijk formuleren. 

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Wat is klantgericht schrijven?
  • Hoe bouw je je tekst op? 
  • Hoe start je je tekst en hoe rond je af?
  • Hoe stem je af op je klant en tref je de juiste toon?
  • Wat is het effect van alinea’s en koppen en hoe zet je deze optimaal in?
  • Wat zijn de grootste verschillen in schrijven voor de diverse media?

New Heroes

Tijdens deze training krijg jij toegang tot het online platform New Heroes. Je gaat actief aan de slag met enkele opdrachten uit de leerreizen van New Heroes. Daarnaast kun jij op eigen initiatief verder werken aan je vaardigheden op het gebied van persoonlijke kracht, communicatie en leiderschap. Alles in jouw eigen tempo, waar en wanneer jij het wilt. 

Leerdag

De training bestaat uit een online kick-off en 1 bijeenkomst van 1 dag.

Deelnemers

De maximale groepsgrootte van deze training is 14 deelnemers.

Certificaat 

Na afronding van de training ontvang je, op basis van aanwezigheid en actieve deelname, een certificaat van Schouten & Nelissen University of Applied Sciences. Hiermee heb je een door het bedrijfsleven kwalitatief hoog gewaardeerd certificaat in huis.

Training

Jouw investering in deze training bedraagt € 549,00 (exclusief 21% btw). 

Volg je de training particulier of via een btw-vrijgestelde organisatie (bijvoorbeeld overheid, zorginstelling of bank)? Dan bieden wij je de voordelige mogelijkheid om geen btw te betalen, maar slechts een toeslag van 10% over de training en datgene wat onlosmakelijk aan de training verbonden is. De investering bedraagt dan € 603,90. Dit kun je aangeven bij je inschrijving (online of telefonisch).

Financiering en STAP-budget

Wil je voordeliger studeren? Er zijn verschillende interessante mogelijkheden en wettelijke regelingen om gebruik van te maken. Bekijk ze allemaal op www.sn.nl/financieringsmogelijkheden.

Wil je gebruik maken van de STAP-budget subsidieregeling? Dan worden eventuele arrangementskosten niet in rekening gebracht en kunnen er afwijkende gunstige prijzen en startdata gelden. Alle informatie hierover en de regeling zelf vind je op www.sn.nl/stap-budget.

Materiaal

Jouw investering in het lesmateriaal bedraagt € 75,52 (exclusief btw). Je ontvangt hiervoor:

  • 6 mnd toegang tot online trainingen van New Heroes
  • Materiaalpakket
  • Persoonlijke licentie voor de leeromgeving MijnSN
  • Check je e-mail en brief (boek)

Daarnaast ontvang je de hand outs en wordt er gebruikt gemaakt van online testen en scans. Mocht je reeds in het bezit zijn van de literatuur of deze niet via ons willen ontvangen, geef dit dan aan in het opmerkingenveld op het online inschrijfformulier of bij jouw telefonische inschrijving.

Arrangement

Voor het gebruik van de accommodatie, koffie/thee en een uitgebreid lunchbuffet betaal je in totaal € 70,00 (exclusief btw). Indien een lesdag virtueel wordt gegeven komen de arrangementskosten voor die dag te vervallen.

10
Gemiddeld cijfer voor Overtuigend klantgericht schrijven
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar
Sebastian Gerkens
10
Overtuigend klantgericht schrijven

"Relevante en praktische tips om direct meer klantgericht en overtuigender te schrijven. De trainer wist een goede balans te vinden tussen praktijk en theorie. De locatie was ook prettig om in te werken." - 24-09-2022 08:52

"Relevante en praktische tips om direct meer klantgericht en overtuigender te schrijven. De trainer wist een goede balans te vinden tussen pr… alles lezen - 24-09-2022 08:52

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)