Basiscursus Positief beïnvloeden en effectiviteit vergroten (online), Mediation

De cursus van Sdu Opleidingen & Events is niet beschikbaar meer op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

check_box_outline_blank

Klantgerichtheid "Het managen van het tevredenheidsproces"

Logo van Q-impact
|META_INFO|

Met deze training leert u uw communicatie te verbeteren en uw persoonlijke effectiviteit te vergroten in de samenwerking met uw collega’s, …

check_box_outline_blank

Train de trainer

Logo van de Lange-Partners
|META_INFO|

In deze training leert u om uw eigen training op te zetten en vorm te geven. U leert bewust te worden van uw persoonlijke autoriteit als tr…

check_box_outline_blank

Timemanagement individueel | online training

Logo van Re-Move MKB Training en Coaching
|META_INFO|

Individuele online training Timemanagement Voor wie?Deze training is bedoeld voor iedereen die op persoonlijk niveau zijn of haar vaardighe…

check_box_outline_blank

Resultaatgericht en situationeel leidinggeven

Logo van Kleinveld Okkerse Training en Coaching
Startgarantie
|META_INFO|

Betere resultaten voor u en uw team U heeft al enige ervaring als leidinggevende of teamleider en u zou graag willen groeien in uw rol. Om …

check_box_outline_blank

Effectief communiceren (OR)

Logo van SBI Formaat
|META_INFO|

Het OR-werk staat of valt met communicatie. Ook al is uw advies of uw bijdrage inhoudelijk perfect, dan heeft u nog geen garantie voor succ…

check_box_outline_blank

Presenteren met passie

Logo van Hendrikx Van der Spek
|META_INFO|

Presenteert u regelmatig voor een groot of klein publiek? Of wilt u uw presentatievaardigheid vergroten, zodat u makkelijker voor een groep…

check_box_outline_blank

Proactieve OR

Logo van Rendement Uitgeverij BV
|META_INFO|

Een proactieve OR is essentieel voor het goed functioneren van uw organisatie. Als OR hoeft u niet te wachten totdat uw bestuurder u om adv…

check_box_outline_blank

Omgaan met agressie

Logo van Academy4-Weerbaarheid
|META_INFO|

Training omgaan met agressie Heeft u regelmatig contact met cliënten of klanten en wordt u tijdens uw werkzaamheden wel eens geconfronteerd…