Microsoft Dynamics 365 Fundamentals Customer Engagement Apps (CRM) MB-910

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

Microsoft Dynamics 365 Fundamentals Customer Engagement Apps (CRM) MB-910

SignOn ICT Trainingen+
Logo van SignOn ICT Trainingen+
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,2 SignOn ICT Trainingen+ heeft een gemiddelde beoordeling van 9,2 (uit 938 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #2 in Automatisering & ICT/IT en #3 beste grote opleider.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #2 in Automatisering & ICT/IT.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Automatisering & ICT/IT.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeNieuwegein / Taal: EN
1 sep. 2022
computer Online: Online training (vanuit huis of kantoor) / Taal: EN
1 sep. 2022
computer Online: Online training (vanuit huis of kantoor) / Taal: EN
26 sep. 2022
check_circle Startgarantie
placeNieuwegein / Taal: EN
14 nov. 2022
computer Online: Online training (vanuit huis of kantoor) / Taal: EN
14 nov. 2022
computer Online: Online training (vanuit huis of kantoor) / Taal: EN
12 dec. 2022

Beschrijving

SignOn ICT Trainingen+ verzorgt al ruim 19 jaar ICT trainingen en consultancy in heel Nederland.

  • Beste ICT Opleider van Nederland 2017, 2018 en 2020
  • Hoge opleiderscore 9.4/10
  • Microsoft Partner Silver Data Analytics
  • CEDEO gecertificeerd
  • PE- erkend
  • Cursuslocaties van topkwaliteit
  • Klassikaal op locatie | Klassikaal online | In-company / Maatwerk | Individeel | E-Learning
  • Unieke switchgarantie
  • Unieke nazorg en consultancy 

Microsoft Dynamics 365 Fundamentals Customer Engagement Apps (CRM) - MB-910 training

Deze training biedt een brede introductie tot de mogelijkheden voor customer engagement van Dynamics 365. Je raakt vertrouwd met het concept van klantbetrokkenheid. En met alle apps voor klantbetrokkenheid, zoals: Dynamics 365 Marketing, Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Klantenservice, Dynamics 365 Field Service en de mogelijkheden voor klantrelatiebeheer (CRM) van Dynamics 365 Project Operations. Deze MB-910 omvat zowel hoorcolleges als hands-on labs.

Voor wie?

Deze basistraining is geschikt voor iedereen die vertrouwd wil raken met de customer engagement (klantbetrokkenheid) mogelijkheden. ld aan de mogeli…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

SignOn ICT Trainingen+ verzorgt al ruim 19 jaar ICT trainingen en consultancy in heel Nederland.

  • Beste ICT Opleider van Nederland 2017, 2018 en 2020
  • Hoge opleiderscore 9.4/10
  • Microsoft Partner Silver Data Analytics
  • CEDEO gecertificeerd
  • PE- erkend
  • Cursuslocaties van topkwaliteit
  • Klassikaal op locatie | Klassikaal online | In-company / Maatwerk | Individeel | E-Learning
  • Unieke switchgarantie
  • Unieke nazorg en consultancy 

Microsoft Dynamics 365 Fundamentals Customer Engagement Apps (CRM) - MB-910 training

Deze training biedt een brede introductie tot de mogelijkheden voor customer engagement van Dynamics 365. Je raakt vertrouwd met het concept van klantbetrokkenheid. En met alle apps voor klantbetrokkenheid, zoals: Dynamics 365 Marketing, Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Klantenservice, Dynamics 365 Field Service en de mogelijkheden voor klantrelatiebeheer (CRM) van Dynamics 365 Project Operations. Deze MB-910 omvat zowel hoorcolleges als hands-on labs.

Voor wie?

Deze basistraining is geschikt voor iedereen die vertrouwd wil raken met de customer engagement (klantbetrokkenheid) mogelijkheden. ld aan de mogelijkheden voor klantbetrokkenheid van Dynamics 365, studenten, Ook voor pas afgestudeerden en mensen die van loopbaan veranderen en/of Dynamics 365 willen gebruiken om naar het volgende niveau te gaan.

Wat levert deze training jou op?

Na deze basistraining kan je de mogelijkheden en functionaliteiten beschrijven van: Dynamics 365 Marketing, Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Customer Service, Dynamics 365 Field Service en Dynamics 365 Project Operations (CRM). Deze training is tevens de perfecte voorbereiding op het MB-910: Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM) examen.

Voorkennis

Deelnemers moeten een fundamenteel begrip hebben van de principes van klantbetrokkenheid (customer engagement) en de bedrijfsvoering. Een goed begrip van cloud computing is handig, maar niet noodzakelijk. Twijfel je of jouw kennis/ervaring voldoende is om deel te nemen aan de training? Neem dan contact met ons op voor advies of bel 020 – 820 83 62.

Taal

Deze training wordt in het Engels gegeven. Het bijbehorende MB-910: Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM) examen wordt eveneens in het Engels afgenomen.

Lesmateriaal

Bij de training ontvang je Microsoft Official Courseware. De lestijden zijn van 9.00 tot 16.30.

Examen upgrade

Wil je het officiële MB-910: Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM) examen behalen? Wanneer je je inschrijft voor deze training kun je een Examen Upgrade boeken. Je ontvangt dan een Examenvoucher (benodigd om deel te nemen aan het officiële online Microsoft examen).

Vervolgtraining

Wil je je kennis m.b.t. Microsoft Dynamics verder uitbreiden? Bekijk onze andere Microsoft Dynamics trainingen.

Lesprogramma – Microsoft Dynamics 365 Fundamentals Customer Engagement Apps (CRM) – MB-910

Module 1: Learn the Fundamentals of Dynamics 365 Marketing

This module covers the basic concepts of customer engagement and what the customer engagement apps have in common before diving into Dynamics 365 Marketing. We begin with the standard marketing business processes and how Marketing addresses those. Then we examine the product capabilities. Finally, we cover additional marketing apps such as LinkedIn Campaign Manager, Dynamics 365 Customer Voice and Dynamics 365 Customer Insights.

Module 2: Learn the Fundamentals of Dynamics 365 Sales

This module provides an introduction to Dynamics 365 Sales. We begin with the standard sales business processes and how Sales addresses those. Then we examine the product capabilities. Finally, we cover additional sales apps such as Sales Insights and Sales Navigator.

Module 3: Learn the Fundamentals of Dynamics 365 Customer Service

This module provides an introduction to Dynamics 365 Customer Service. We begin with the standard customer service business processes and how Customer Service addresses those. Then we examine the product capabilities. Finally, we cover additional customer service apps such as Omnichannel for Customer Service, Dynamics 365 Customer Service Insights, Customer Service Scheduling and Connected Customer Service.

Module 4: Learn the Fundamentals of Dynamics 365 Field Service

This module provides an introduction to Dynamics 365 Field Service. We begin with the standard field service business processes and how Field Service addresses those. Then we examine the product capabilities, including work order generation, scheduling, inventory management and asset management.

Module 5: Learn the Fundamentals of Dynamics 365 Project Operations (CRM)

This module provides an introduction to the customer engagement aspects of Dynamics 365 Project Operations. We begin with the standard project-based business processes and how Project Operations addresses those. Then we examine the product capabilities, including sales, project management, and resource utilization.

 

Delivery formats

Choose a delivery format that suits you best. The following delivery formats are available for this course:

  • Virtual classroom

    Attend a the virtual classroom course from any location (workplace or home). You learn from a live instructor and are in contact with other participants. The instructor has the possibility to look at your screen (if necessary) to answer all your questions. This training will take place via Microsoft Teams (free of use).
  • In-company course

    Our in-company training is tailored to your company. The specialized trainer only deals with what is important for your company and work situation. That makes our tailor-made training very effective. We provide these training courses in Dutch, English and German. The choice for an in-company training provides an attractive discount. Depending on the number of participants, the discount can be as much as 50% compared to participation in an open training. More information or request a quote.

Microsoft Partner – Silver Data Analytics

SignOn has the status Microsoft Partner – Silver Data Analytics and thus demonstrates that the knowledge, skills and performance are of a high level. We show that we are fully aware of the latest techniques in Microsoft Power BI and Big Data.

Microsoft Certified Trainers

Our Microsoft Certified Trainers (MCT) are experts in their field and are certified according to Microsoft’s terms and conditions. In addition to providing training, they also work in projects and know daily practice like no other. As a result, they know what students have to deal with and encounter daily. They use their practical experience to enrich the theory in the classroom.

Cedeo Recognition: What Does It Mean for You?

Cedeo is a household name when it comes to education. There are approximately 300 Cedeo-recognized institutes in the Netherlands. By choosing a Cedeo-approved supplier, you can therefore be sure that you are choosing one of the better education institutes.

SignOn and the UWV

SignOn ICT Training+ is a recognized training partner of the UWV. SignOn ICT Training+ is one of the few ICT educational organizations recognized by the UWV to provide training to help people return to the labor process.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)