Klantgericht communiceren

De training van Skala Training & Advies is niet beschikbaar meer op Springest.

9,1
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht communiceren
Gebaseerd op 7 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
check_box_outline_blank

Klantgericht Communiceren

Logo van MEC Training & Advies
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Klantgerichtheid, klantgerichte verkoop en klantgericht communiceren. Hoe maak je van een klant een Fan? Hoe overtref ik de verwachting van…

check_box_outline_blank

Training Klantgericht Telefoneren

Logo van XL10 Training|Opleiding
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Training Klantgericht Telefoneren Leer direct toepasbare vaardigheden, zodat je professioneler en klantgerichter handelt aan de telefoon. L…

check_box_outline_blank

Sales training: Telefonische acquisitie / Telefonisch afspraken maken / Telefoneren / Communicatie

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
|META_INFO|

Gebruik triggers, vraag- en doorvraagtechnieken, presenteren USP's, commitment krijgen op afspraak, verkooptechnieken, omgaan met bezwaren,…

check_box_outline_blank

De monteur als ambassadeur

Logo van Kleinveld Okkerse Training en Coaching
Startgarantie
|META_INFO|

U bent het bedrijf U werkt als (service-) technicus bij een bedrijf. Elke dag bent u op stap om reparaties of onderhoud uit te voeren bij d…

check_box_outline_blank

Klantgericht werken en klanttevredenheid

Logo van Learnit
|META_INFO|

Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeli…

check_box_outline_blank

Gastvrijheid - Klantvriendelijkheid

Logo van Mirror Consultancy
|META_INFO|

Gastvrijheid en gastvriendelijkheidDe medewerker op de vloer is vaak het aanspreekpunt voor gasten/klanten en daardoor het visitekaartje va…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren - Hospitality aan de telefoon - telefoniste en receptioniste training

Logo van Hospitality Coaching & Trainingen
|META_INFO|

Voor wie? Alle functies, die regelmatig telefonisch contact hebben met klanten. Van KCC medewerkers tot verzekeringsadviseurs, van secretar…

check_box_outline_blank

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

Logo van Hospitality Coaching & Trainingen
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk - Gemiddeld evaluatiecijfer op inhoud en trainer: 8,6 (schaal 1 op 10) - H…

check_box_outline_blank

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - Ziekenhuis

Logo van Hospitality Coaching & Trainingen
|META_INFO|

- Gemiddeld evaluatiecijfer op inhoud en trainer: 8,6 (schaal 1 op 10) - Hospitality training voor Ziekenhuizen (Mood Maker) Definitie gast…

check_box_outline_blank

Hospitality

Logo van Hospitality Coaching & Trainingen
|META_INFO|

Hospitality training - Gemiddeld evaluatiecijfer op inhoud en trainer: 8,6 (schaal 1 op 10) - Voor wie? Alle functies, van medewerkers tot …

starstarstarstarstar_half
Steven Frederiks
software Developer
9
warning Klantgericht communiceren is niet meer beschikbaar

"Interessante en leerzame training. ervaren trainer die gebruikt maar van ervaringen van deelnemers om de training goed te laten aansluiten bij de leerdoelen van de deelnemers. Goede tips gekregen om beter te communiceren met de klant" - 22-01-2015 07:25

"Interessante en leerzame training. ervaren trainer die gebruikt maar van ervaringen van deelnemers om de training goed te laten aansluiten b… alles lezen - 22-01-2015 07:25

starstarstarstarstar_half
Y. Peltenburg
9
warning Klantgericht communiceren is niet meer beschikbaar

"Interessante training, professioneel, fijne trainingsruimte, frisse en jonge uitstraling, handvatten aangereikt gekregen waar ik mee aan de slag kan in mijn eigen werkveld. " - 03-09-2012 16:47

"Interessante training, professioneel, fijne trainingsruimte, frisse en jonge uitstraling, handvatten aangereikt gekregen waar ik mee aan de … alles lezen - 03-09-2012 16:47

starstarstarstarstar_half
Margaretha
9
warning Klantgericht communiceren is niet meer beschikbaar

"Ik ben net veranderd van baan en sta in mijn huidige functie veel meer in contact met klanten. Deze cursus was dus enorm waardevol voor mij. Daarnaast vond ik de manier waarop de cursus gegeven werd erg fijn, rustig, overtuigd. Kortom, echt een aanrader voor eenieder die wil en kan (bij) leren op dit gebied. " - 28-08-2012 15:45

"Ik ben net veranderd van baan en sta in mijn huidige functie veel meer in contact met klanten. Deze cursus was dus enorm waardevol voor mij.… alles lezen - 28-08-2012 15:45

starstarstarstarstar
Anoniem
10
warning Klantgericht communiceren is niet meer beschikbaar

"Als belangenbehartiger hebben wij te maken met leden die ons voornamelijk benaderen in tijden van onzekerheid, bij onduidelijkheid of om hun beklag te doen over bepaalde zaken. Niet de makkelijkste manier van communiceren dus. Het is dan ook regelmatig een uitdaging om servicegericht te blijven. De training heeft ons veel nuttige methodes en handvatten gegeven hiermee op en passende en effectieve wijze mee om te gaan. Zo is het resultaat uiteindelijk voor iederéén positief en bereik je meer." - 28-08-2012 12:29

"Als belangenbehartiger hebben wij te maken met leden die ons voornamelijk benaderen in tijden van onzekerheid, bij onduidelijkheid of om hu… alles lezen - 28-08-2012 12:29

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
warning Klantgericht communiceren is niet meer beschikbaar

"Het was een zeer nuttige training, die mij heeft geholpen om nog effectiever te kunnen communiceren met mijn klanten. Daarnaast heeft het me tevens geleerd hoe ik de klant beter kan begrijpen, waardoor ik goed kan inspelen om de wensen van de klant die weer naadloos aansluiten op mijn product / dienst. " - 09-08-2012 12:21

"Het was een zeer nuttige training, die mij heeft geholpen om nog effectiever te kunnen communiceren met mijn klanten. Daarnaast heeft het me… alles lezen - 09-08-2012 12:21

starstarstarstarstar_half
jeanette
art director
9
warning Klantgericht communiceren is niet meer beschikbaar

"“Ik heb veel geleerd op deze cursus, het enthousiasme van de trainster Jolijn werkte aanstekelijk. Wat ik ook heel erg fijn aan deze cursus vond, is dat het aantal mensen in de groep erg klein is, zodat de trainster erg goed kon inhaken op de communicatie problemen individueel en toch samen als groep trainen. Ik kijk dan ook met erg veel plezier terug naar deze cursus.”" - 09-08-2012 09:40

"“Ik heb veel geleerd op deze cursus, het enthousiasme van de trainster Jolijn werkte aanstekelijk. Wat ik ook heel erg fijn aan deze cursus … alles lezen - 09-08-2012 09:40

starstarstarstarstar_half
Karien Jose
HR medewerker
9
warning Klantgericht communiceren is niet meer beschikbaar

"Hele goede, prettige en concrete training. Veel geleerd, had gewerkt en ook veel gelachen. Leuke manier van training geven en zeer to the point." - 08-08-2012 20:53

"Hele goede, prettige en concrete training. Veel geleerd, had gewerkt en ook veel gelachen. Leuke manier van training geven en zeer to the po… alles lezen - 08-08-2012 20:53