Klantgericht communiceren
"Interessante en leerzame training. ervaren trainer die gebruikt maar van ervaringen van deelnemers om de training goed te laten aansluiten bij de leerdoelen van de deelnemers. Goede tips gekregen om beter te communiceren met de klant" - 22-01-2015 07:25
"Interessante en leerzame training. ervaren trainer die gebruikt maar van ervaringen van deelnemers om de training goed te laten aansluiten b… alles lezen - 22-01-2015 07:25
"Interessante training, professioneel, fijne trainingsruimte, frisse en jonge uitstraling, handvatten aangereikt gekregen waar ik mee aan de slag kan in mijn eigen werkveld. " - 03-09-2012 16:47
"Interessante training, professioneel, fijne trainingsruimte, frisse en jonge uitstraling, handvatten aangereikt gekregen waar ik mee aan de … alles lezen - 03-09-2012 16:47
"Ik ben net veranderd van baan en sta in mijn huidige functie veel meer in contact met klanten. Deze cursus was dus enorm waardevol voor mij. Daarnaast vond ik de manier waarop de cursus gegeven werd erg fijn, rustig, overtuigd. Kortom, echt een aanrader voor eenieder die wil en kan (bij) leren op dit gebied. " - 28-08-2012 15:45
"Ik ben net veranderd van baan en sta in mijn huidige functie veel meer in contact met klanten. Deze cursus was dus enorm waardevol voor mij.… alles lezen - 28-08-2012 15:45
"Als belangenbehartiger hebben wij te maken met leden die ons voornamelijk benaderen in tijden van onzekerheid, bij onduidelijkheid of om hun beklag te doen over bepaalde zaken. Niet de makkelijkste manier van communiceren dus. Het is dan ook regelmatig een uitdaging om servicegericht te blijven. De training heeft ons veel nuttige methodes en handvatten gegeven hiermee op en passende en effectieve wijze mee om te gaan. Zo is het resultaat uiteindelijk voor iederéén positief en bereik je meer." - 28-08-2012 12:29
"Als belangenbehartiger hebben wij te maken met leden die ons voornamelijk benaderen in tijden van onzekerheid, bij onduidelijkheid of om hu… alles lezen - 28-08-2012 12:29
"Het was een zeer nuttige training, die mij heeft geholpen om nog effectiever te kunnen communiceren met mijn klanten. Daarnaast heeft het me tevens geleerd hoe ik de klant beter kan begrijpen, waardoor ik goed kan inspelen om de wensen van de klant die weer naadloos aansluiten op mijn product / dienst. " - 09-08-2012 12:21
"Het was een zeer nuttige training, die mij heeft geholpen om nog effectiever te kunnen communiceren met mijn klanten. Daarnaast heeft het me… alles lezen - 09-08-2012 12:21
"“Ik heb veel geleerd op deze cursus, het enthousiasme van de trainster Jolijn werkte aanstekelijk. Wat ik ook heel erg fijn aan deze cursus vond, is dat het aantal mensen in de groep erg klein is, zodat de trainster erg goed kon inhaken op de communicatie problemen individueel en toch samen als groep trainen. Ik kijk dan ook met erg veel plezier terug naar deze cursus.”" - 09-08-2012 09:40
"“Ik heb veel geleerd op deze cursus, het enthousiasme van de trainster Jolijn werkte aanstekelijk. Wat ik ook heel erg fijn aan deze cursus … alles lezen - 09-08-2012 09:40
"Hele goede, prettige en concrete training. Veel geleerd, had gewerkt en ook veel gelachen. Leuke manier van training geven en zeer to the point." - 08-08-2012 20:53
"Hele goede, prettige en concrete training. Veel geleerd, had gewerkt en ook veel gelachen. Leuke manier van training geven en zeer to the po… alles lezen - 08-08-2012 20:53