Communicatieve Vaardigheden

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Communicatieve Vaardigheden

SOMA Bedrijfsopleidingen
Logo van SOMA Bedrijfsopleidingen
Opleiderscore: starstarstarstar_halfstar_border 7 SOMA Bedrijfsopleidingen heeft een gemiddelde beoordeling van 7 (uit 53 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeHarderwijk
20 okt. 2022 tot 27 okt. 2022

Beschrijving

Een goede communicatie is van cruciaal belang tijdens het werk. Zowel met collega’s als met leidinggevenden om onderlinge overeenstemming te bereiken. In een gesprek met opdrachtgevers en leveranciers om duidelijke richtlijnen vast te stellen. Of in de omgang met omstanders en bewoners om duidelijkheid te geven over de aard en duur van de werkzaamheden. De cursus communicatieve vaardigheden biedt inzicht al deze verschillende facetten van communicatie.

In-company

Voor de training Communicatieve vaardigheden zijn diverse in-company trajecten mogelijk.

Voor wie?

Iedereen die betrokken is bij de uitvoering van een bouw- en infrawerk.

Toelatingeisen

Geen.

Inhoud

Theorie/praktijk

  • Wat is communic…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Een goede communicatie is van cruciaal belang tijdens het werk. Zowel met collega’s als met leidinggevenden om onderlinge overeenstemming te bereiken. In een gesprek met opdrachtgevers en leveranciers om duidelijke richtlijnen vast te stellen. Of in de omgang met omstanders en bewoners om duidelijkheid te geven over de aard en duur van de werkzaamheden. De cursus communicatieve vaardigheden biedt inzicht al deze verschillende facetten van communicatie.

In-company

Voor de training Communicatieve vaardigheden zijn diverse in-company trajecten mogelijk.

Voor wie?

Iedereen die betrokken is bij de uitvoering van een bouw- en infrawerk.

Toelatingeisen

Geen.

Inhoud

Theorie/praktijk

  • Wat is communicatie?
  • Soorten communicatie
  • Feedback geven en ontvangen
  • Vragen stellen
  • Gespreksregels hanteren
  • Omgaan met conflicten
  • Assertiviteit
  • Samenwerken in teams
  • Klantgericht handelen

Resultaat

Na de cursus ontvangt de cursist een bewijs van deelname.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)