Effectief communiceren - De klant begrijpen

Niveau
Tijdsduur

Effectief communiceren - De klant begrijpen

Specialist Development B.V.
Logo van Specialist Development B.V.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Specialist Development B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 6 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Dit product heeft geen vaste startdata en/of plaatsen.Vraag informatie aan over deze training

Beschrijving

De (taal van de) klant begrijpen
In taal ligt heel veel informatie besloten. Wanneer je gevoelig wordt voor de taal die de ander spreekt kun je alert worden op de overtuigingen die daarachter schuilgaan. De manier waarop je naar de wereld kijkt, bepaalt voor een deel hoe je dingen zegt. Jouw paradigma's en overtuigingen kleuren de taal die je gebruikt in een adviesgesprek, net als die van de klant.

In deze training gaan we dieper in op overtuigingen die jouw gedrag, en specifiek jouw taalgebruik stuurt. Op deze manier wordt je bewuster van het feit hoe jij overkomt bij de ander en hoe je, soms onbedoeld, iets zegt waarvan je je niet bewust bent.

De online modules van de training Consulting…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Effectief communiceren, Mondelinge communicatie, Communicatieve vaardigheden, Communicatietechnieken en NLP.

De (taal van de) klant begrijpen
In taal ligt heel veel informatie besloten. Wanneer je gevoelig wordt voor de taal die de ander spreekt kun je alert worden op de overtuigingen die daarachter schuilgaan. De manier waarop je naar de wereld kijkt, bepaalt voor een deel hoe je dingen zegt. Jouw paradigma's en overtuigingen kleuren de taal die je gebruikt in een adviesgesprek, net als die van de klant.

In deze training gaan we dieper in op overtuigingen die jouw gedrag, en specifiek jouw taalgebruik stuurt. Op deze manier wordt je bewuster van het feit hoe jij overkomt bij de ander en hoe je, soms onbedoeld, iets zegt waarvan je je niet bewust bent.

De online modules van de training Consulting Skills zijn geïntegreerd in de Online Academy van Specialist Development. Op deze manier hebben wij een geschikt alternatief gevonden voor de fysieke training.

De Online Academy is een online omgeving waarin je stap voor stap aangeboden krijgt wat in het traject aan bod gaat komen. Je vindt hier inspiratie, opdrachten en theorie. De module(s) volg je in eigen tempo, waar en wanneer jij wilt. We geven je materiaal, filmpjes en ook een aantal opdrachten. Deze opdrachten gaan over jou en waar jij tegenaan loopt. Via de chat kun je alle vragen aan ons blijven stellen. Wanneer je een module hebt afgerond, plan je een coachgesprek. Met je coach bespreek je hoe je de nieuwe inzichten en kennis in de praktijk kunt brengen.

Voor de professional die meer impact wil.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)