Masterclass Business Intelligence en Big Data - Dag

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Masterclass Business Intelligence en Big Data - Dag

SRM
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.136 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
29 apr. 2022 tot 27 mei. 2022
placeEindhoven
29 apr. 2022 tot 27 mei. 2022
placeRotterdam
29 apr. 2022 tot 27 mei. 2022
placeUtrecht
29 apr. 2022 tot 27 mei. 2022
placeZwolle
29 apr. 2022 tot 27 mei. 2022
placeAmsterdam
21 okt. 2022 tot 18 nov. 2022
placeEindhoven
21 okt. 2022 tot 18 nov. 2022
placeRotterdam
21 okt. 2022 tot 18 nov. 2022
placeUtrecht
21 okt. 2022 tot 18 nov. 2022
placeZwolle
21 okt. 2022 tot 18 nov. 2022
placeAmsterdam
9 dec. 2022 tot 13 jan. 2023
placeEindhoven
9 dec. 2022 tot 13 jan. 2023
placeRotterdam
9 dec. 2022 tot 13 jan. 2023
placeUtrecht
9 dec. 2022 tot 13 jan. 2023
placeZwolle
9 dec. 2022 tot 13 jan. 2023
placeAmsterdam
13 jan. 2023 tot 10 feb. 2023
placeEindhoven
13 jan. 2023 tot 10 feb. 2023
placeRotterdam
13 jan. 2023 tot 10 feb. 2023
placeUtrecht
13 jan. 2023 tot 10 feb. 2023
placeZwolle
13 jan. 2023 tot 10 feb. 2023

Beschrijving

Je werkt op de marketingafdeling en je wilt de grote hoeveelheden data die aanwezig zijn binnen het bedrijf analyseren en inzetten om de dienstverlening of marketinguitingen te verbeteren.
Deze tra...

Big data maken het mogelijk om in te spelen op de belangrijkste verwachtingen van de moderne consument: personalisatie, tijdigheid en eenvoud. De meeste organisaties zijn goed in het verzamelen van data. Maar hoe koppel je databronnen? En hoe ontdek je wat de data je proberen te vertellen? In deze training Masterclass Business Intelligence en Big Data leer je hoe je de data binnen je organisatie kunt structureren, analyseren, interpreteren en gebruiken. Door je databronnen aan de juiste fases v…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Big Data, Business intelligence, Python, Statistiek en Data Science.

Je werkt op de marketingafdeling en je wilt de grote hoeveelheden data die aanwezig zijn binnen het bedrijf analyseren en inzetten om de dienstverlening of marketinguitingen te verbeteren.
Deze tra...

Big data maken het mogelijk om in te spelen op de belangrijkste verwachtingen van de moderne consument: personalisatie, tijdigheid en eenvoud. De meeste organisaties zijn goed in het verzamelen van data. Maar hoe koppel je databronnen? En hoe ontdek je wat de data je proberen te vertellen? In deze training Masterclass Business Intelligence en Big Data leer je hoe je de data binnen je organisatie kunt structureren, analyseren, interpreteren en gebruiken. Door je databronnen aan de juiste fases van de klantreis te koppelen kun je klanten met eenvoudige boodschappen verder de funnel in helpen. Data kunnen je ook verder helpen met het servicen van je bestaande klanten en ze kunnen je wat vertellen over up- of cross-sellen. De opgedane skills kun je meteen inzetten om winst voor je klanten en je organisatie te boeken.


Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Masterclass Business Intelligence en Big Data' van SRM.

Je leert in korte tijd wat de (on)mogelijkheden van data zijn en hoe je er optimaal van kunt profiteren binnen de grenzen van de wet. Door data actief te analyseren kun je zelfs voorspellingen leren doen voor toekomstig klantgedrag. In deze training onderzoek je daarnaast welke rol big data en business intelligence binnen je organisatie innemen en kunnen gaan spelen. Je docent heeft zelf ruime ervaring binnen dit vakgebied opgedaan en kan je daarom ook uitstekend helpen om de theorie in de praktijk toe te passen.

In deze training leer je werken met de tools om data te verzamelen en te analyseren. Je bevindingen kun je inzetten om je organisatie beter te laten aansluiten bij de markt.
De volgende onderwerpen komen aan bod:

o Big-data-analytics in onze maatschappij
o Inzet van big data in je organisatie
o Big-datastrategie
o Customer journey mapping
o Markt- en klanteninzichten naar betere strategische besluitvorming
o Analytics en slimme tools
o Datakwaliteit, eigen data en open-sourcedata
o Social listening en analytics
o Van data naar, visualisatie en inzicht
o Growth hacking
o Predictive analytics/modelling en forecasting in marketing
o Hyperpersonaliseer: van segmentatie naar 'segment of one'
o Privacy, wet- en regelgeving
o Best practices (do’s and dont’s)

3 dagen

Trainingen

SRM-BIBD|Masterclass Business Intelligence en Big Data

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)