Community Management - Dag

Tijdsduur

Community Management - Dag

SRM
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.142 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Deze korte training is speciaal bedoeld voor iedereen die in zijn werk te maken heeft met social media, zoals online marketeers, communicatieprofessionals, social-mediamanagers of communitymanagers...

Je beheert een community of wilt dat gaan doen. Het hebben van een strategie is dan geen overbodige luxe. Wat is het doel van de community? Hoe uit zich dat? En hoe ga je om met ongewenst gedrag van leden? In deze training leg je de spelregels voor je community vast. Je ontdekt hoe je de community in de markt zet en welke begeleiding er nodig is. Je merkt waar je doelgroep zich mee bezighoudt en leert hen te activeren. Zo maak je van je online community een succes.

Na afloop ontvang je het offi…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Community Management, Klantgerichtheid, Social Media, Klantvriendelijkheid en LinkedIn.

Deze korte training is speciaal bedoeld voor iedereen die in zijn werk te maken heeft met social media, zoals online marketeers, communicatieprofessionals, social-mediamanagers of communitymanagers...

Je beheert een community of wilt dat gaan doen. Het hebben van een strategie is dan geen overbodige luxe. Wat is het doel van de community? Hoe uit zich dat? En hoe ga je om met ongewenst gedrag van leden? In deze training leg je de spelregels voor je community vast. Je ontdekt hoe je de community in de markt zet en welke begeleiding er nodig is. Je merkt waar je doelgroep zich mee bezighoudt en leert hen te activeren. Zo maak je van je online community een succes.

Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Community Management' van SRM.

In de training ga je aan de slag met een plan voor je eigen communitystrategie. Je creëert de bouwstenen voor een succesvolle community met behulp van praktische tools. Ook is er voldoende ruimte om voorbeelden uit je eigen organisatie te behandelen. Dat doe je onder begeleiding van een ervaren trainer. Je maakt gebruik van praktijkgericht lesmateriaal. Daarnaast heb je toegang tot onze online leeromgeving. Hierin vind je alle relevante informatie die je nodig hebt. Via de leeromgeving kun je ook communiceren met je medestudenten en docent.

In de training werk je actief aan de kaders en regelgeving van je community. Je stelt doelen, leert hoe je de resultaten kunt meten en waar je kunt bijsturen. Je zoekt uit wie je doelgroep is en hoe je ze het beste kunt benaderen en overtuigen. Door je ideeën samen met je docent en medestudenten te bespreken ontwikkel je nieuwe inzichten en verfijn je je plannen.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

o Trends communitymanagement
o Van analyse en identificatie naar strategie
o KPI’s en tools
o Inzicht in het social-medialandschap
o Online reputatiemanagement
o Social-mediamonitoring
o Webcare, hoe nodig is dat?
o Content en resources
o Activatie van je doelgroep
o Engagement door content sharing

2 dagen

Trainingen

SRM-TCMA|Community Management

Brand Owner

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)