Masterclass Organisational Branding - Dag

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.133 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
11 nov. 2020 tot 25 nov. 2020
placeEindhoven
11 nov. 2020 tot 25 nov. 2020
placeRotterdam
11 nov. 2020 tot 25 nov. 2020
placeUtrecht
11 nov. 2020 tot 25 nov. 2020
placeZwolle
11 nov. 2020 tot 25 nov. 2020
placeAmsterdam
5 feb. 2021 tot 19 feb. 2021
placeEindhoven
5 feb. 2021 tot 19 feb. 2021
placeRotterdam
5 feb. 2021 tot 19 feb. 2021
placeUtrecht
5 feb. 2021 tot 19 feb. 2021
placeZwolle
5 feb. 2021 tot 19 feb. 2021
placeAmsterdam
23 apr. 2021 tot 7 mei. 2021
placeEindhoven
23 apr. 2021 tot 7 mei. 2021
placeRotterdam
23 apr. 2021 tot 7 mei. 2021
placeUtrecht
23 apr. 2021 tot 7 mei. 2021
placeZwolle
23 apr. 2021 tot 7 mei. 2021

Beschrijving

Je bent communicatieprofessional, HR-professional of marketeer en weet dat door de komst van de informatiemaatschappij organisaties open en transparant moeten communiceren. Daarom wil je je medewer...

Subjectieve, emotionele overwegingen geven veelal de doorslag in een aankoopproces. Maar hoe zorg je voor een sterk imago dat een positief gevoel oproept bij de consument? En hoe bewaak je een onderscheidend vermogen, dat voor concurrenten moeilijk te imiteren is? Dat leer je tijdens deze unieke training Masterclass Organisational Branding van SRM. Je gaat aan de slag met employer branding en leert hoe je je medewerkers transformeert naar ambassadeurs van je organisatie. Je krijgt les van de be…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Merkontwikkeling, Brand Management, NIMA Marketing-B, Mediaplanning en Marktonderzoek.

Je bent communicatieprofessional, HR-professional of marketeer en weet dat door de komst van de informatiemaatschappij organisaties open en transparant moeten communiceren. Daarom wil je je medewer...

Subjectieve, emotionele overwegingen geven veelal de doorslag in een aankoopproces. Maar hoe zorg je voor een sterk imago dat een positief gevoel oproept bij de consument? En hoe bewaak je een onderscheidend vermogen, dat voor concurrenten moeilijk te imiteren is? Dat leer je tijdens deze unieke training Masterclass Organisational Branding van SRM. Je gaat aan de slag met employer branding en leert hoe je je medewerkers transformeert naar ambassadeurs van je organisatie. Je krijgt les van de beste praktijkprofessionals uit het werkveld van merkstrategie en leert zo het vak uit de eerste hand. Je ontwikkelt praktische toepassingsmogelijkheden die je direct kunt inzetten. Na afloop van deze training zorg jij ervoor dat medewerkers in hun dagelijkse communicatie met stakeholders jouw corporate brand effectief uitdragen.


Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Masterclass Organisational Branding' van SRM. Met dit officiële certificaat ontvang je mogelijk vrijstelling binnen de opleiding SRM Executive Master Brandmanagement C. Hiermee biedt deze training unieke meerwaarde op Masterniveau.

In deze interessante training verdiep je je in de identiteit en het unieke verhaal achter je organisatie. Vragen die hierbij aan bod komen zijn: wie zijn we en wat is ons bestaansrecht? Met het antwoord op deze vragen leer je een sterke corporate identiteit ontwikkelen, waarmee je medewerkers kunt enthousiasmeren en transformeren naar ambassadeurs. Daarbij verdiep je je ook in de cultuur van je organisatie. Je brengt in kaart welke interne communicatiekanalen er zijn en met welke boodschappen je via deze kanalen je medewerkers nog meer kunt boeien en binden. Bovendien zorg je met de betrokkenheid van medewerkers voor een wendbare organisatie in tijden van verandering. Aan de hand van praktijkgerichte opdrachten pas je wat je leert toe binnen je eigen werk. Je zult merken hoe prettig dit werkt.

In deze training werk je aan het imago van je organisatie. Je ontdekt hoe je je organisatie onder de aandacht van je doelgroep brengt en daarbij intern en extern dezelfde visie en waarden presenteert.
De volgende onderwerpen komen aan bod:

Organisational branding

o De organisatie als merk
o Cultuuraspecten en identiteit
o Identiteit en imago
o Interne en externe alignment

Toepassingen

o Het merk als verbinder
o Merkregie
o Interne communicatie
o Employer branding
o Organisational branding bij fusie en overname
o Veranderingsmanagement en communicatie

Aanpak

o Organisational branding en businessplanning

2 dagen

Trainingen

SRM-ORBR|Masterclass Organisational Branding

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)