Masterclass Corporate Communicatie - Dag

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.133 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
9 okt. 2020 tot 23 okt. 2020
placeAmsterdam
11 jan. 2021 tot 25 jan. 2021
placeEindhoven
11 jan. 2021 tot 25 jan. 2021
placeRotterdam
11 jan. 2021 tot 25 jan. 2021
placeUtrecht
11 jan. 2021 tot 25 jan. 2021
placeZwolle
11 jan. 2021 tot 25 jan. 2021
placeAmsterdam
5 feb. 2021 tot 19 feb. 2021
placeEindhoven
5 feb. 2021 tot 19 feb. 2021
placeRotterdam
5 feb. 2021 tot 19 feb. 2021
placeUtrecht
5 feb. 2021 tot 19 feb. 2021
placeZwolle
5 feb. 2021 tot 19 feb. 2021
placeAmsterdam
9 apr. 2021 tot 23 apr. 2021
placeEindhoven
9 apr. 2021 tot 23 apr. 2021
placeRotterdam
9 apr. 2021 tot 23 apr. 2021
placeUtrecht
9 apr. 2021 tot 23 apr. 2021
placeZwolle
9 apr. 2021 tot 23 apr. 2021

Beschrijving

Je bent een ambitieuze communicatieprofessional en wilt je kennis en inzicht in strategische communicatie verder ontwikkelen op C-niveau.
Niveau C is het niveau voor medior en senior professionals ...

Dat uitspraken van CEO's en bestuurders de opinie van de maatschappij tegenover een organisatie beïnvloeden is inmiddels duidelijk. Geen marketingcampagne kan het beeld veranderen als een bestuurder de reputatie van het bedrijf teniet doet. Geen wonder dus dat corporate communicatie steeds belangrijker wordt. Met deze unieke training ontwikkel je de kennis en vaardigheden om intern en extern dezelfde waarden uit te stralen. Daarbij houd je rekening met het gedrag van verschillende stakeholders …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Corporate Communicatie, Communiceren, Brand Management, Marketingcommunicatie en Marketing management.

Je bent een ambitieuze communicatieprofessional en wilt je kennis en inzicht in strategische communicatie verder ontwikkelen op C-niveau.
Niveau C is het niveau voor medior en senior professionals ...

Dat uitspraken van CEO's en bestuurders de opinie van de maatschappij tegenover een organisatie beïnvloeden is inmiddels duidelijk. Geen marketingcampagne kan het beeld veranderen als een bestuurder de reputatie van het bedrijf teniet doet. Geen wonder dus dat corporate communicatie steeds belangrijker wordt. Met deze unieke training ontwikkel je de kennis en vaardigheden om intern en extern dezelfde waarden uit te stralen. Daarbij houd je rekening met het gedrag van verschillende stakeholders en ontdek je het belang van een helder social mediabeleid. Dankzij de praktijkgerichte aanpak van SRM is deze training uiterst actueel en direct toepasbaar binnen je werkomgeving.


Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Masterclass Corporate Communicatie ' van SRM. Daarbij ontvang je na deze training Masterclass Corporate Communicatie mogelijk vrijstelling binnen de Executive Master Corporate Communicatie of de opleiding SRM Senior Communicatieadviseur C (BNP 4-5). Hiermee biedt deze training unieke meerwaarde op Masterniveau.

Tijdens deze unieke training Masterclass Corporate Communicatie van SRM leer je een sterke positionering om te zetten in een heldere corporate communicatiestrategie. Hiervoor breng je de huidige identiteit en reputatie in beeld. Je verdiept je in de transparantie en tone of voice van je organisatie en leert met welke communicatiemiddelen je je stakeholders het beste kunt bereiken. Welke boodschap draag je uit? En hoe zorg je voor consistente communicatie-uitingen? Deze en vele andere vragen komen aan bod.

In de training ga je uit van de identiteit van je organisatie. Zo neem je altijd de waarden van de organisatie als basis bij elke communicatie-uiting die je naar buiten brengt. Zo zorg je voor een consistente uitstraling waar werknemer en klant zich in herkennen. Aan de hand van communicatiemethoden en scenariodenken ben je na afloop van deze training op uiteenlopende situaties voorbereid.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
o Ontwikkelen missie, visie, kernwaarden
o Reputatieonderzoek
o Visie op communicatie in je organisatie, MVO en legitimatie
o Scenariodenken
o Identiteit en imago
o Strategische communicatie voor overheden en (non-profit)bedrijven
o Ontwikkeling van een communicatiestrategie
o Effectiviteit van communicatie
o Onderbouwen van de communicatieaanpak, methoden, (big)data, effect
o Accountability - analyseren van organisatie- en communicatievraagstukken
o Stakeholderkrachtenveld
o Doelgroepen
o Omgaan met (online) media
o Organisatiestrategie en communicatie
o Veranderen van identiteit
o Effectieve communicatieplanning

2 dagen

Trainingen

SRM-COCO|Masterclass Corporate Communicatie

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)