Growth Hacking - Dag

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Growth Hacking - Dag

SRM
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.142 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

2
Gemiddeld cijfer voor Growth Hacking - Dag
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Esmee Baartmans
Marketing Manager
2
Growth Hacking - Dag

"Als marketeer zijnde vind ik het erg slordig dat ik tot 4 keer toe deze feedbackmail ontvang terwijl de cursus door SRM werd gecanceld vanwege te weinig aanmeldingen. Ik had de cursus graag gevolgd." - 26-04-2023 07:17

"Als marketeer zijnde vind ik het erg slordig dat ik tot 4 keer toe deze feedbackmail ontvang terwijl de cursus door SRM werd gecanceld vanwe… alles lezen - 26-04-2023 07:17

Hallo Esmee, dat kunnen we ons goed voorstellen en dat is niet onze bedoeling geweest. Wellicht is er ergens iets mis gegaan in de communicatie. Onze excuses voor het ongemak. Mocht je verder nog vragen hebben voor ons, dan horen we het graag!

Met vriendelijke groet,
SRM

- 26-04-2023 07:17

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
6 jun. 2024 tot 20 jun. 2024
placeEindhoven
6 jun. 2024 tot 20 jun. 2024
placeRotterdam
6 jun. 2024 tot 20 jun. 2024
placeUtrecht
6 jun. 2024 tot 20 jun. 2024
placeZwolle
6 jun. 2024 tot 20 jun. 2024

Beschrijving

Je bent (online) marketeer, product owner of IT-engineer en je wilt de gebruikservaring van je klanten optimaliseren en nieuwe klanten aanspreken.

Elk bedrijf wil groei. Maar hoe doe je dat? Het antwoord: growth hacking. De marketeer van de toekomst gebruikt onder meer A/B-testen, website analytics en funneloptimalisatie om aan te sluiten bij de behoeften van de klant. Maar hoe trek je nieuwe klanten aan, realiseer je cross- en upsell en bevorder je retentie? In deze training ontdek je hoe gerenommeerde bedrijven te werk zijn gegaan. Aan de hand van voorbeelden doe jij inspiratie op om je bedrijf te laten groeien.

Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Growth Hacking' van SRM.

Deze …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Growth Hacking, Online marketing, Zoekmachine marketing (SEO/SEA), SEO en Google Analytics.

Je bent (online) marketeer, product owner of IT-engineer en je wilt de gebruikservaring van je klanten optimaliseren en nieuwe klanten aanspreken.

Elk bedrijf wil groei. Maar hoe doe je dat? Het antwoord: growth hacking. De marketeer van de toekomst gebruikt onder meer A/B-testen, website analytics en funneloptimalisatie om aan te sluiten bij de behoeften van de klant. Maar hoe trek je nieuwe klanten aan, realiseer je cross- en upsell en bevorder je retentie? In deze training ontdek je hoe gerenommeerde bedrijven te werk zijn gegaan. Aan de hand van voorbeelden doe jij inspiratie op om je bedrijf te laten groeien.

Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Growth Hacking' van SRM.

Deze training is sterk praktijkgericht. Zo werk je onder toeziend oog van een ervaren growth hacker opdrachten uit die je inzicht geven in het gedrag van je klanten. Je leert met welke gegevens je de ervaringen van bezoekers van je platformen kunt optimaliseren en hoe je de gebruiksvriendelijkheid test. Succesverhalen van andere bedrijven inspireren je om outside-the-box te denken in het benaderen van nieuwe klanten. De aansprekende opdrachten zijn direct toepasbaar in je eigen werkomgeving.

Je wilt groei realiseren voor je organisatie. In deze training ontdek je hoe UX design, viral modellen en verschillende kanalen je hierbij kunnen helpen. Je verdiept je in de growth hacking mindset en leert manieren vinden om klantloyaliteit te verhogen.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Wat is (de scope van) growth hacking?

o Interessante growth hacking cases
o De onderdelen van growth hacking
o Growth hacking proces en mindset

Data driven marketing

o Welke data is nuttig?
o Customer journey denken
o Korte termijn sales versus Customer Lifetime Value (CLV)
o Hoe analyseer ik mijn resultaten?

Optimalisatie

o Verschillende vormen van testen
o Testen analyseren
o UX design
o Viral modellen
o Traction channels – met welke (nieuwe) kanalen haal ik online groei?

2 dagen

Trainingen

SRM-GHA|Growth Hacking

Brand Owner

2
Gemiddeld cijfer voor Growth Hacking - Dag
Gebaseerd op 1 ervaring
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Esmee Baartmans
Marketing Manager
2
Growth Hacking - Dag

"Als marketeer zijnde vind ik het erg slordig dat ik tot 4 keer toe deze feedbackmail ontvang terwijl de cursus door SRM werd gecanceld vanwege te weinig aanmeldingen. Ik had de cursus graag gevolgd." - 26-04-2023 07:17

"Als marketeer zijnde vind ik het erg slordig dat ik tot 4 keer toe deze feedbackmail ontvang terwijl de cursus door SRM werd gecanceld vanwe… alles lezen - 26-04-2023 07:17

Hallo Esmee, dat kunnen we ons goed voorstellen en dat is niet onze bedoeling geweest. Wellicht is er ergens iets mis gegaan in de communicatie. Onze excuses voor het ongemak. Mocht je verder nog vragen hebben voor ons, dan horen we het graag!

Met vriendelijke groet,
SRM

- 26-04-2023 07:17

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)