Online Campagnes Aansturen - Dag

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.130 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Amsterdam
27 mei. 2020 tot 10 jun. 2020
Eindhoven
27 mei. 2020 tot 10 jun. 2020
Rotterdam
27 mei. 2020 tot 10 jun. 2020
Utrecht
27 mei. 2020 tot 10 jun. 2020
Zwolle
27 mei. 2020 tot 10 jun. 2020
Amsterdam
5 feb. 2021 tot 5 mrt. 2021
Eindhoven
5 feb. 2021 tot 5 mrt. 2021
Rotterdam
5 feb. 2021 tot 5 mrt. 2021
Utrecht
5 feb. 2021 tot 5 mrt. 2021
Zwolle
5 feb. 2021 tot 5 mrt. 2021

Beschrijving

Deze training is bedoeld voor de online professional, die online campagnes vanuit strategisch niveau wil benaderen. Tijdens deze training leer je campagnes ontwerpen, uitvoeren en bijsturen. Met de...

Online marketingcampagnes draaien 7 dagen per week, 24 uur per dag. De resultaten veranderen continu en er zijn allerlei algoritmes aan het werk die deze campagnes realtime optimaliseren. Hoe zet je een campagne zo op dat je controle houdt over wat er gebeurt en je dit op elk moment kunt bijsturen? Waar let je op bij het optimaliseren van social en display advertenties, e-mails of real time bidding (RTB) campagnes? En hoe behaal je het beste resultaat? Leer dit doorgronden tijdens deze resultaa…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Digital Marketing, Online marketing, SEO, Google Analytics en Copywriting.

Deze training is bedoeld voor de online professional, die online campagnes vanuit strategisch niveau wil benaderen. Tijdens deze training leer je campagnes ontwerpen, uitvoeren en bijsturen. Met de...

Online marketingcampagnes draaien 7 dagen per week, 24 uur per dag. De resultaten veranderen continu en er zijn allerlei algoritmes aan het werk die deze campagnes realtime optimaliseren. Hoe zet je een campagne zo op dat je controle houdt over wat er gebeurt en je dit op elk moment kunt bijsturen? Waar let je op bij het optimaliseren van social en display advertenties, e-mails of real time bidding (RTB) campagnes? En hoe behaal je het beste resultaat? Leer dit doorgronden tijdens deze resultaatgerichte training Online Campagnes Aansturen van SRM. Je ontwikkelt praktische toepassingsmogelijkheden die je direct kunt inzetten. Dat maakt SRM dé opleider voor marketingspecialisten.


Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Online Campagnes Aansturen' van SRM.

In deze training ga je aan de slag met het ontwerpen, briefen en aansturen van online campagnes. Je start met het formuleren van een online strategie en verdiept je in uiteenlopende selectiecriteria per middel, doelgroep, data en creatie. Je ontwikkelt vaardigheden om deze uit te werken in een briefing, mediaplan en daadwerkelijke campagnes. Uiteraard komt ook de optimalisatie van lopende campagnes en rapportages uitgebreid aan bod. Je leert alles over campagnemanagement van online, data driven campagnes. Van begin tot eind. Zo kun jij succesvolle campagnes ontwerpen en beheersen.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Campagneontwikkeling

o Campagnestrategieën opzetten
o Customer journey
o Aansluiten van online campagnes op branding en positionering

Campagneplanning

o Online advertising campagnes opzetten
o Briefing en mediaplan opstellen
o Haalbaarheid van het mediaplan beoordelen

Campagnemanagement

o Realtime optimaliseren van je campagne
o Noodzakelijke en handige tools

Effectiviteit van campagnes

o Campagnes beoordelen op rendement
o Campagnerapportage en -evaluatie

3 dagen

Trainingen

SRM-OCAN|Online Campagnes Aansturen

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)