Online Campagnes Aansturen - Virtual Classroom

Online Campagnes Aansturen - Virtual Classroom

SRM
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.142 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Deze training is bedoeld voor de marketingprofessional die online campagnes vanuit strategisch niveau wil benaderen. Tijdens deze training leer je campagne(briefings) ontwerpen en aansturen. Met de...

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er i…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Campagnes, Social Media, E-mail marketing, Google Ads en Marketing.

Deze training is bedoeld voor de marketingprofessional die online campagnes vanuit strategisch niveau wil benaderen. Tijdens deze training leer je campagne(briefings) ontwerpen en aansturen. Met de...

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.

Een goede online marketingcampagne begint bij de campagnestrategie. Wie wil je bereiken en met welke doelstelling(en)? En op welke manier zorg je voor een goede briefing voor de interne en externe personen die meewerken aan de campagne? Leer campagnes op te zetten waarbij je controle houdt over wat er gebeurt en bijstuurt waar nodig. Waar moet je op letten bij het (laten) optimaliseren van social en display- advertenties, e-mails of real time bidding videocampagnes? Na afloop van de training Online Campagnes Aansturen van SRM kun jij een beknopt campagneplan opstellen en de regie nemen.

In deze training ga je aan de slag met het ontwerpen, briefen en aansturen van online campagnes. Je start met het formuleren van een campagnestrategie en verdiept je in uiteenlopende selectiecriteria per middel, doelgroep, data en creatie. Je ontwikkelt vaardigheden om deze uit te werken in een briefing, mediaplan en daadwerkelijke campagnes. Uiteraard komt ook de optimalisatie van lopende campagnes en rapportages uitgebreid aan bod. Je leert alles over campagnemanagement van online, datagedreven campagnes. Van begin tot eind. Zo kun jij succesvolle campagnes ontwerpen en beheersen.

Je ontwikkelt de kennis en vaardigheden om online marketingcampagnes aan te sturen. Van het opstellen van een briefing tot het optimaliseren van je uiting. Uiteraard evalueer je je campagnes ook. De inzichten die je hieruit haalt, kun je toepassen in je optimalisatie van je huidige én volgende campagnes.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Campagneontwikkeling

o Campagnestrategieën opzetten
o Customer journey
o Aansluiten van online campagnes op branding en positionering

Campagneplanning

o Briefing en mediaplan opstellen
o Haalbaarheid van het mediaplan beoordelen
o Online advertising campagnes managen

Campagnemanagement

o Tussentijds optimaliseren van je campagne
o Noodzakelijke en handige tools

Effectiviteit van campagnes

o Gebruiken van de juiste KPI’s
o Campagnes beoordelen op rendement
o Campagnerapportage en -evaluatie

3 dagen

Trainingen

SRM-ONCAS|Online Campagnes Aansturen

Brand Owner

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)