Professional Master Strategie en Marketing - E-learning

Type product
Startdatum en plaats
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.133 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeE-learning
30 nov. 2020 tot 17 apr. 2021
placeE-learning
22 feb. 2021 tot 3 jul. 2021
placeE-learning
10 mei. 2021 tot 1 okt. 2021

Beschrijving

Je beschikt over HBO- of WO-werk- en -denkniveau en je wilt graag uitgebreide kennis en vaardigheden opdoen op het gebied van marketingstrategie en/of marketinginnovatie. Of je bent een ambitieuze ...

Wil je weten hoe je klanten kunt overtuigen van jouw producten of diensten? En hoe je met je producten en diensten kunt inspelen op innovatie en nieuwe ontwikkelingen? Dan is deze Professional Master Strategie en Marketing van onze businesspartner NCOI een goede keuze. Na afloop weet je hoe jouw organisatie zich blijvend kan onderscheiden in een concurrerende markt met behulp van nieuwe kennis en inzichten op het gebied van business development en innovatie.


Je rondt elke Masterclass af met ee…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Je beschikt over HBO- of WO-werk- en -denkniveau en je wilt graag uitgebreide kennis en vaardigheden opdoen op het gebied van marketingstrategie en/of marketinginnovatie. Of je bent een ambitieuze ...

Wil je weten hoe je klanten kunt overtuigen van jouw producten of diensten? En hoe je met je producten en diensten kunt inspelen op innovatie en nieuwe ontwikkelingen? Dan is deze Professional Master Strategie en Marketing van onze businesspartner NCOI een goede keuze. Na afloop weet je hoe jouw organisatie zich blijvend kan onderscheiden in een concurrerende markt met behulp van nieuwe kennis en inzichten op het gebied van business development en innovatie.


Je rondt elke Masterclass af met een praktijkgerichte eindopdracht. Behaal je voor alles een voldoende beoordeling, dan ontvang je het diploma ‘Professional Master Strategie en Marketing’.
Deze Professional Master maakt deel uit van de Master in Marketingmanagement (MMM) van onze businesspartner NCOI. Dit garandeert je een goed niveau. Het programma is zo opgezet dat je het als samenhangend geheel volledig los kunt volgen. Wil je verder studeren naar Master en voldoe je aan de toelatingsvoorwaarden? Dan ontvang je vrijstelling voor de gelijke onderdelen in de Masteropleiding. Zo houd je zicht op een verkort programma richting een volledige Mastergraad.

Dit boeiende, praktijkgerichte programma is opgebouwd uit 2 Masterclasses. Je vertaalt in het programma de strategie van jouw organisatie naar een professionele marketingaanpak. Aan de hand van onderwerpen als marktanalyse, het marketingproces en concurrentieanalyse doe je actuele kennis op van vele facetten van het vakgebied op Masterniveau. Bij elkaar vormt dit een zeer compleet en boeiend programma voor de ambitieuze marketingprofessional.
Het programma wordt verzorgd door ervaren topdocenten die zelf actief zijn in het vakgebied van marketing en strategie. Zij koppelen de theorie voortdurend aan de praktijk, waardoor alles direct toepasbaar is in uw werk. Daarnaast kun je gebruikmaken van actuele literatuur en onze moderne online leeromgeving. Binnen deze leeromgeving vind je alle relevante informatie rondom jouw studie en kun je communiceren met docenten en medestudenten.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Masterclass Strategisch Marketingmanagement

(8 bijeenkomsten)
o Organisatiestrategie en marketing
o Strategie vertalen naar marketingbeleid
o Marketingproces
o Strategische marketingplanning
o Analyse consumentenmarkten en -koopgedrag
o Analyse businessmarkten en -koopgedrag
o Concurrentieanalyse
o Ontwikkelen, positioneren en differentiëren van producten
o New productdevelopment vanuit marketingperspectief
o Distributiestrategieën
o Marketingcommunicatie
o Strategisch merkenbeleid
o Inzet van media (RTV, online, print)
o Direct marketing
o Social media
o Online marketing en communicatie

Masterclass Productdevelopment

(8 bijeenkomsten)
o Kerninzicht in innovatiestrategie
o Marktdynamiek en internationale ontwikkeling
o Technologische ontwikkeling en kortere productlevenscycli
o Ingrediënten van de winnende businessstrategie
o Productdevelopment en executievermogen
o Implementatie van innovatiestrategie
o Managen van innovatie
o Disruptive businessmodels
o Digital disruption
o Digitale transformatie en innovatieve marketingstrategieën

De Professional Master Strategie en Marketing duurt 6 maanden. Het programma wordt zowel overdag als in de avond verzorgd. De dagvariant heeft 8 bijeenkomsten van 10.00 uur tot 16.00 uur. De avondvariant heeft 16 bijeenkomsten van 19.00 uur tot 22.00 uur. Het programma wordt ook via e-learning verzorgd met contact en begeleiding op afstand.

Masterdeelprogramma

SRM-MPMSM5|Professional Master Strategie en Marketing

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)