Schrijven voor Chatbot en Voice - Dag

De opleiding van SRM is niet beschikbaar meer op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

10
Gemiddeld cijfer voor Schrijven voor Chatbot en Voice - Dag
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
check_box_outline_blank

Klantgerichte communicatie voor Customer Service en binnendienst Verkoop

Logo van ISA Training & Coaching B.V.
|META_INFO|

EFFECTIEVER IN KLANTCONTACT “Vanuit aandacht en bewustzijn effectiever in contact met klanten” Bestemd voor De training is geschikt voor jo…

check_box_outline_blank

Chat GPT en AI - Opleiding

Logo van Creating Insights Opleidingen
|META_INFO|

Duik in de wereld van Chat GPT en AI. De toepassing van deze technologie wordt nu al beschouwd als één van de grootste efficiency slagen di…

check_box_outline_blank

Training Medewerker klantcontact

Logo van IMK Opleidingen BV
|META_INFO|

Ga via verschillende kanalen het gesprek aan met klanten. Doe-training met ruimte voor eigen inbreng Klantcontact medewerkers zijn op versc…

check_box_outline_blank

Callcentermedewerker

Logo van NHA Thuisstudies
|META_INFO|

Volg deze praktische cursus voor het afwisselende, dynamische beroep van callcentermedewerker, callcenter, callcenter medewerker Klantconta…

check_box_outline_blank

E-learning: Klantcontact Communicatie

Logo van Coniche Business School
|META_INFO|

Coniche heeft de Online Klantcontact Academy ontwikkeld waarmee je je door middel van e-learnings een jaar lang kunt bekwamen in het vak kl…

check_box_outline_blank

Klantcontact medewerker | open inschrijving (DUO)

Logo van Coniche Business School
|META_INFO|

Een flexibele 1-jarige vakopleiding klantcontact met erkend mbo 3 diploma! Deze OVO (derde leerweg) opleiding is voor iedereen die klantcon…

check_box_outline_blank

Klantcontact specialist | open inschrijving (DUO)

Logo van Coniche Business School
|META_INFO|

Een flexibele 1-jarige middenkaderopleiding klantcontact met erkend mbo 4 diploma! Deze OVO (derde leerweg) opleiding is voor iedereen die …

check_box_outline_blank

Training Servicegericht chatten

Logo van Extra Trainers
|META_INFO|

Voor organisaties en bedrijven is live chat een effectieve manier binnenkomende vragen klantvriendelijk en effectief te beantwoorden. Mense…

check_box_outline_blank

Training: Professioneel klantcontact

Logo van Coniche Business School
|META_INFO|

Breng je klantcontact en adviesvaardigheden op orde met de training 'Professioneel Klantcontact' van dé specialist in Klantcontact: Coniche…

check_box_outline_blank

Masterclass: Customer Experience & Klantcontact

Logo van Coniche Business School
|META_INFO|

Customer Experience & Klantcontact: in een online sessie van 2,5 uur praktische inzichten en inspiratie hoe je een goede klantervaring kunt…

starstarstarstarstar
Laura Haspels
10
warning Schrijven voor Chatbot en Voice - Dag is niet meer beschikbaar

"Susan heeft het talent je op een pakkende manier mee te nemen door de theorie. Staat open voor feedback, neemt alle tijd voor vragen, heeft een duidelijk presentatie.
Erg waardevolle training, ook als geen ervaring hebt met schrijven voor een chatbot " - 11-10-2023 14:40

"Susan heeft het talent je op een pakkende manier mee te nemen door de theorie. Staat open voor feedback, neemt alle tijd voor vragen, heeft … alles lezen - 11-10-2023 14:40

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Laura! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Met vriendelijke groet,
SRM

- 11-10-2023 14:40
starstarstarstarstar
Daphne van Kesteren
Conversation Designer & Tester
10
warning Schrijven voor Chatbot en Voice - Dag is niet meer beschikbaar

"Hele fijne training. Susan is een echte ervaringsdeskundige en weet haar kennis en ervaring op een inspirerende manier over te brengen. Maar, we gingen ook zelf aan de slag! We konden dus direct een vertaalslag maken van theorie naar praktijk. Dat vond ik heel prettig. Door samen te brainstormen ervaren we hoe het er aan toe gaat in de praktijk. Al met al een hele waardevolle training. " - 17-02-2023 08:11

"Hele fijne training. Susan is een echte ervaringsdeskundige en weet haar kennis en ervaring op een inspirerende manier over te brengen. Maar… alles lezen - 17-02-2023 08:11

Beste Daphne, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze training en docent. We willen je heel veel succes toewensen met de kennis die je hebt opgedaan.

Met vriendelijke groet,
SRM

- 17-02-2023 08:11