Social Media Advertising - Virtual Classroom
Startdata en plaatsen
Beschrijving
De training is bedoeld voor marketeers en communicatieadviseurs die social media zakelijk inzetten en er meer uit willen halen. Maar ook voor iedereen die zich bezighoudt met media- en advertentie-...
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er i…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
De training is bedoeld voor marketeers en communicatieadviseurs die social media zakelijk inzetten en er meer uit willen halen. Maar ook voor iedereen die zich bezighoudt met media- en advertentie-...
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst
en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en
interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je
kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan
opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je
veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een
werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies
over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning
mochten er problemen zijn.
Adverteren op sociale media is voor veel organisaties interessant.
Maar hoe zorg je dat je daadwerkelijk succesvol adverteert via
social media? Welke social media kun je dan het beste inzetten? En
welke mogelijkheden heb je om je doelgroep te bereiken? In deze
training verdiep je je in de betaalde mogelijkheden van social
media. Denk hierbij aan advertentiemogelijkheden en het
optimaliseren van marketing- en communicatiecampagnes.
Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Social Media Advertising' van SRM.
Je gaat aan de slag met onderwerpen die voor het effectief inzetten van social media advertising relevant zijn. Je krijgt inzicht in de advertentiemogelijkheden op social media. Je leert hoe je op verschillende manieren de krachtige targeting methoden van de verschillende social-mediakanalen kunt inzetten, zodat je je doelgroepen effectief bereikt. Ook verdiep je je in haalbare targets, KPI’s en ROI voor je campagnes en leer je hoe je efficiënt kunt budgetteren. Je maakt gebruik van praktijkgericht lesmateriaal. Daarnaast heb je toegang tot onze online leeromgeving.
In deze training verdiep je je in onderwerpen als het bepalen
van doelstellingen, targetting en het meten van resultaten. Je
ontdekt hoe je je doelgroep via de verschillende
social-mediakanalen bereikt en welke uitingen daarvoor geschikt
zijn.
In deze training komen de volgende onderwerpen aan de orde:
Social media advertising
o Social media (advertising) strategie
o Advertentiemogelijkheden per kanaal
o Targets, KPI's en benchmarks
o Doelgroepen en doelstellingen social advertising
o Online tekst, graphics en video
Toepassing in de praktijk
o Advertentiecopy en A/B-testen
o Landelijke en regionale targeting
o Meten en ROI social advertising
o Efficiënt budgetteren: kosten en planning
o Optimalisatie van campagnes
o Campagnetypen
1 dagen
Trainingen
SRM-TSMA|Social Media Advertising
Brand Owner
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.