Personal Storytelling
Startdata en plaatsen
StoryManagement biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Brugge, Gent
Beschrijving
"De aanpak van Erik is vriendelijk, toegankelijk en effectief. Door zijn ervaring in zakelijke dienstverlening kan hij zich goed verplaatsen in de deelnemers en ontstaat er een mooie balans tussen emotie en resultaat. Zoek je een storyteller die mensen kan inspireren en verbinden, dan kan ik je Erik van harte aanraden!"
Laura Zschuschen, Facilitator Nationale-Nederlanden
Wil jij ook loyale (interne) klanten?
De beste marketing wordt gedaan door je eigen tevreden klanten. Mensen die uit zichzelf jouw bedrijf gaan promoten, gewoon omdat ze enthousiast zijn over jou en je bedrijf. Is het niet fantastisch als je klanten ambassadeurs voor je worden?
Misschien werk je alleen voor interne klanten. Ook dan is het belangrijk dat ze positief over je zijn en juist bij jou terugkomen.
Klantenbinding door branding
Mensen willen geen zaken doen met een organisatie. Mensen willen zaken doen met mensen. Met jou. En met je team. Ze komen het liefste naar jou terug, als jij sympathiek en betrouwbaar bent. En ook als je een bijzonder verhaal hebt! Eentje waaruit blijkt waar …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
"De aanpak van Erik is vriendelijk, toegankelijk en effectief. Door zijn ervaring in zakelijke dienstverlening kan hij zich goed verplaatsen in de deelnemers en ontstaat er een mooie balans tussen emotie en resultaat. Zoek je een storyteller die mensen kan inspireren en verbinden, dan kan ik je Erik van harte aanraden!"
Laura Zschuschen, Facilitator Nationale-Nederlanden
Wil jij ook loyale (interne) klanten?
De beste marketing wordt gedaan door je eigen tevreden klanten.
Mensen die uit zichzelf jouw bedrijf gaan promoten, gewoon omdat ze
enthousiast zijn over jou en je bedrijf. Is het niet fantastisch
als je klanten ambassadeurs voor je worden?
Misschien werk je alleen voor interne klanten. Ook dan is het
belangrijk dat ze positief over je zijn en juist bij jou
terugkomen.
Klantenbinding door branding
Mensen willen geen zaken doen met een organisatie. Mensen willen zaken doen met mensen. Met jou. En met je team. Ze komen het liefste naar jou terug, als jij sympathiek en betrouwbaar bent. En ook als je een bijzonder verhaal hebt! Eentje waaruit blijkt waar je voor staat, wat je drijfveren zijn, waar je van droomt. Als je dat vol passie kunt vertellen, creëer je automatisch een community om je heen. Zwaan kleef aan. “Branding” heet dat in marketingjargon.
Voor teamleiders, bedrijfseigenaren en medewerkers
Ben je bedrijfseigenaar, zzp-er of marketeer en wil je je eigen verhaal ontdekken? Of werk je in een organisatie en heb je alleen contact met interne klanten? Hoe dan ook… met een goed verhaal ben je gewoon succesvoller.
Inhoud van de workshop
De volgende onderdelen komen in de workshop aan de orde:
- Daarom moet je een verhaal hebben
- De geheimen rondom storytelling
- Essentiële vragen rondom jouw zakelijk bestaan
- Graven in je geheugen naar wezenlijke gebeurtenissen
- Op zoek naar de rode draad
- Aan de slag met jouw verhaal
- Praktisch gebruik van het verhaal
- En: veel reflectie, lachen en verwonderen!
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.