Interactieve lezing over gastvrijheid oftewel "Hospitality"

Type product
Tijdsduur
Trainer
Nienke Strikwerda

Interactieve lezing over gastvrijheid oftewel "Hospitality"

Hospitality Coaching & Trainingen
Logo van Hospitality Coaching & Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,4 Hospitality Coaching & Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 9,4 (uit 23 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Nienke Strikwerda: (interactieve) lezingen over gastvrijheid ofwel hospitality

Gastvrijheid of Hospitality heeft de grote passie van Nienke Strikwerda. Ze geeft al weer ruim 11 jaar trainingen en workshops in Gastvrijheid. Ook het ‘spreken op een podium’ is al weer sinds enige tijd aan haar arsenaal toegevoegd. Deze stap was klein omdat ze tijdens haar trainingen al vaak een cabaretière werd genoemd. Met veel energie, enthousiasme en interactie bereikt ze dat uw klanten/gasten/bezoekers/cliënten/patiënten (ben ik een ‘soort’ vergeten?) ook dat prettige welkome gevoel gaan ervaren. In ieder geval verhoogt ze uw bewustzijn op dit onderwerp en wat voor goeds het u kan brengen. Uit welke branch…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Hospitality, Hotelmanagement, Klantvriendelijkheid, Eventmanagement en Horeca.

Nienke Strikwerda: (interactieve) lezingen over gastvrijheid ofwel hospitality

Gastvrijheid of Hospitality heeft de grote passie van Nienke Strikwerda. Ze geeft al weer ruim 11 jaar trainingen en workshops in Gastvrijheid. Ook het ‘spreken op een podium’ is al weer sinds enige tijd aan haar arsenaal toegevoegd. Deze stap was klein omdat ze tijdens haar trainingen al vaak een cabaretière werd genoemd. Met veel energie, enthousiasme en interactie bereikt ze dat uw klanten/gasten/bezoekers/cliënten/patiënten (ben ik een ‘soort’ vergeten?) ook dat prettige welkome gevoel gaan ervaren. In ieder geval verhoogt ze uw bewustzijn op dit onderwerp en wat voor goeds het u kan brengen. Uit welke branche u komt, maakt niets uit, daar verdiept ze zich in. In de basis gaat het om uw gastvrije cultuur.

Je kent dat wel. Dat gevoel dat je je ergens prettig voelt. Dat je merkt dat je continue een smile op je gezicht hebt. Dat je vrolijk bent. Dat het je geen moeite kost om een leuke opmerking te plaatsen. Dat je je op je gemak voelt. Waar wordt dat toch door veroorzaakt? Het kan zijn dat het Koningsdag is en dat we met 17 miljoen mensen naar elkaar lachen en vrolijk doen. Het kan zijn dat het vrijdagmiddag is en we allemaal zin hebben in het weekend en dat aardig doen tegen elkaar ineens geen enkele moeite kost. Of dat het zo’n lekkere dag in de vakantie is. Dat bijna heel Nederland vrij is en jij en jouw klant of jouw collega, toevallig niet. Dan ineens gaat het vrolijk doen, het aardig doen en het rustig naar elkaar luisteren veel gemakkelijker dan ‘normaal’(= een hele gewone door-de-weekse-werkdag).

Wat dat is, mensen? Dat is gastvrijheid ofwel hospitality: het welkom zijn bij elkaar.

U kunt zich gemakkelijk voorstellen wat gastvrijheid voor uw bedrijf doet. De positieve effecten zijn talloos. Nienke Strikwerda noemt er aan paar: een stevig onderscheid in de markt (want een gastvrije cultuur is niet makkelijk te kopiëren!), makkelijke mond-op-mond reclame, een goed imago, een hoge naambekendheid, positief in het nieuws, aantrekken van talent, verhogen van vertrouwen. Kortom: iedereen zou wel bij u willen werken en klant/gast/bezoeker/cliënt/patiënt (ben ik een ‘soort’ vergeten?) van uw organisatie willen zijn.

Achtergrond Nienke Strikwerda

Nienke Strikwerda heeft de Hoge Hotelschool Maastricht gevolgd, waar de gastvrijheid er met de paplepel is in gegoten. Wilde daarna persé een Drs.-titel behalen en heeft dat gedaan in de Bedrijfskunde.

Ze heeft in het bedrijfsleven gewerkt, heeft geacteerd en is daarna het trainers -en sprekers vak binnen getreden met de wil dat elke klant/gast/bezoeker/cliënt/patiënt (ben ik een ‘soort’ vergeten?) zich welkom voelt, waar ze ook maar zijn. Omdat Nienke van blije mensen houdt.

Gastvrijheid: in welk concreet gedrag vertaalt zich gastvrijheid eigenlijk? En hoe gastvrij ben jij eigenlijk? En jouw omgeving?

Bij Strikwerda Traint! gaat speciale aandacht uit naar klantgerichtheid en gastvrijheid, ook wel hospitality en hostmanship. Mijn diagnose begint bij uw praktijk, vanwaar ik mijn training opbouw. Ik zoom met u in.

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Nienke Strikwerda
Nienke Strikwerda
Trainer/coach NL leert door • DISC & Drijfveren & Talenten • teamcoaching • hospitality • retail coaching • spreker • dagvoorzitter
9,4

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.