Online cursus Marketing - Assortiment
Beschrijving
Studdy is hét leerplatform voor jouw persoonlijke- en zakelijke ontwikkeling. Met het grootste en leukste aanbod cursussen, luisterboeken, podcasts, e-books en testen in Nederland, bieden wij voor iedereen een unieke leerervaring.
Klanten moeten kunnen kiezen. Daarin schuilt het geheim van elke succe…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Studdy is hét leerplatform voor jouw persoonlijke- en zakelijke ontwikkeling. Met het grootste en leukste aanbod cursussen, luisterboeken, podcasts, e-books en testen in Nederland, bieden wij voor iedereen een unieke leerervaring.
Klanten moeten kunnen kiezen. Daarin schuilt het geheim van elke succesvolle zaak die meerdere artikelen aanbiedt. Maar daarvoor is het nodig dat er van tevoren slimme keuzes gemaakt worden door de mensen die de zaak runnen.
Doel van de cursus
In de online cursus 'Assortimentssamenstelling' leer je, op basis van de uitgangspunten voor het samenstellen van winstgevend assortiment, de juiste keuzes maken bij de samenstelling.
Wat kan of ken je na de cursus
- Kennis van een goede productmix, inclusief indelingsprincipes
- Onderscheiden van een kern- en randassortiment
- Kennis van merkvormen, verpakkingswijzen, service, garantie en distributie
- Toepassen van bruikbare en beproefde rekenformules
Duur en studiebelasting
De e-learning 'Assortimentssamenstelling' duurt ongeveer 6 uur. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. De totale studiebelasting bedraagt 8 uur.
Doelgroep en vooropleiding
Deze e-learning is geschikt voor iedereen die actief betrokken is bij de keuze voor het artikelaanbod. Advies vooropleiding: MBO2
Vaardigheden
Als je deze online training wilt inzetten binnen de opleiding die je volgt, dan werk je aan de volgende vaardigheden en beroepscompetenties (op MBO-niveau): Overtuigen en beïnvloeden, Vakdeskundigheid toepassen, Creëren en innoveren, Plannen en organiseren, Op de behoeften en verwachtingen van de klant richten.
Lesmaterialen
De cursus 'Assortimentssamenstelling' bestaat uit: VideoCollege, E-Book, Begrippenlijst, Tools voor Persoonlijk Ontwikkelingsplan (POP), Praktijkopdracht, Leerjournaal, Formulekaart, Stroomschema directe en indirecte distributie, Samenvatting. Aanvullend lesmateriaal: E-Book 'Assortimentsaanpassing'.
Bij deze training kan je het e-book 'Assortimentssamenstelling' gebruiken als naslagwerk.
Opbouw van de cursus
Deze cursus is opgebouwd uit diverse e-learning leerobjecten en bevat tevens aanvullend oefenmateriaal. Aan het einde van de cursus is er een eindtoets.
Aantal modules
Deze cursus bestaat uit 1 module.
Toetsing
De online cursus 'Assortimentssamenstelling' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.
Certificaat
Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat. Dit certificaat kun je uiteraard op LinkedIn of op een ander loopbaanportal zoals At Monday plaatsen. Zo ontwikkel je je en laat je het ook aan anderen zien!
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.