Online cursus Commerciële vaardigheden - Klantbenadering

Type product

Online cursus Commerciële vaardigheden - Klantbenadering

Studdy BV
Logo van Studdy BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Studdy BV heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 77 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Met Studdy gaat er een wereld vol inspiratie, kennis en plezier voor je open!

Volg de online cursus Online cursus Commerciële vaardigheden - Klantbenadering gemakkelijk via Studdy! Studdy is dé online leeromgeving vol kennis, plezier en continue groei. Kies deze optie om (enkel deze) cursus Online cursus Commerciële vaardigheden - Klantbenadering los te volgen op Studdy. Toegang tot de cursus is standaard 1 jaar en je ontvangt een certificaat na afronding. Kun je niet kiezen of wil je meerdere cursussen volgen? Zoek dan op de term "all you can learn" via de zoekbalk. Met all you can learn krijg je 1 jaar lang toegang tot alles op Studdy en ben je vrij om te leren wat én hoeveel je wilt! In totaal biedt Studdy namelijk ruim 1000+ cursussen, luisterboeken en e-boeken ov…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Commerciële vaardigheden, Sales management, NIMA A Sales, Commercieel medewerker en Commerciële economie.

Met Studdy gaat er een wereld vol inspiratie, kennis en plezier voor je open!

Volg de online cursus Online cursus Commerciële vaardigheden - Klantbenadering gemakkelijk via Studdy! Studdy is dé online leeromgeving vol kennis, plezier en continue groei. Kies deze optie om (enkel deze) cursus Online cursus Commerciële vaardigheden - Klantbenadering los te volgen op Studdy. Toegang tot de cursus is standaard 1 jaar en je ontvangt een certificaat na afronding. Kun je niet kiezen of wil je meerdere cursussen volgen? Zoek dan op de term "all you can learn" via de zoekbalk. Met all you can learn krijg je 1 jaar lang toegang tot alles op Studdy en ben je vrij om te leren wat én hoeveel je wilt! In totaal biedt Studdy namelijk ruim 1000+ cursussen, luisterboeken en e-boeken over diverse persoonlijke- en zakelijke onderwerpen. De leeromgeving van Studdy is op elk moment beschikbaar. Dat betekent dat je kunt inloggen, leren, luisteren en lezen wanneer het jou uitkomt! Via je laptop, telefoon of tablet, vanaf de bank, op vakantie of tijdens het werk.

Persoonlijke service blijkt hoe langer hoe meer het punt te zijn waarop winkels zich van de digitale markt kunnen onderscheiden. Daarom is er terecht veel aandacht voor een doeltreffende benadering van klanten. Maar wat is doeltreffend? Wat moet je precies weten om op een goede en overtuigende manier met je klanten om te gaan? Deze online cursus geeft op een praktische en direct toepasbare manier het antwoord op deze en vele andere vragen.

Doel van de cursus

De online cursus 'Doeltreffende klantbenadering' helpt je om goed en overtuigend met je klanten om te gaan. Met een goede benadering is het mogelijk om je omzet te verhogen.

Wat kan je of ken je na de cursus

  • Kennis van de theorie over klantgericht handelen en klantenbinding
  • De kunst van het begroeten en observeren
  • Herkennen van klantgedrag
  • Hoe een klant wel of niet aan te spreken
  • Kennis van de praktische principes van beleefdheid
  • Toepassen van het zogenaamde 'inspringmoment'
  • Kennis van diverse typen klanten

Duur en studiebelasting

De e-learning 'Doeltreffende klantbenadering' duurt ongeveer 1 uur. 

Doelgroep en vooropleiding

Deze e-learning is geschikt voor iedereen die regelrecht betrokken is bij het persoonlijk te woord staan van klanten. Advies vooropleiding: MBO2.

Vaardigheden

Als je deze online training wilt inzetten binnen de opleiding die je volgt, dan werk je aan de volgende vaardigheden en beroepscompetenties (op MBO-niveau): Aandacht en begrip tonen, Overtuigen en beïnvloeden, Op de behoeften en verwachtingen van de klant richten.

Lesmaterialen

De cursus 'Doeltreffende klantbenadering' bestaat uit een e-learning met audio- en videofragmenten. Aanvullend lesmateriaal: verwijzing naar de Audioboeken 'Extreem klantgericht; De par 5 methode'.

Opbouw van de cursus

Deze cursus is opgebouwd uit diverse e-learning leerobjecten en bevat tevens aanvullend oefenmateriaal. Aan het einde van de cursus is er een eindtoets. 

Aantal modules

Deze cursus bestaat uit 1 module. 

Toetsing

De online cursus 'Doeltreffende klantbenadering' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.

Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat. Dit certificaat kun je uiteraard op LinkedIn of op een ander loopbaanportal zoals At Monday plaatsen. Zo ontwikkel je je en laat je het ook aan anderen zien!

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)