How to win friends and influence people (samenvatting)

Type product

How to win friends and influence people (samenvatting)

Studdy BV
Logo van Studdy BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Studdy BV heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 77 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Met Studdy gaat er een wereld vol inspiratie, kennis en plezier voor je open!

Volg de online cursus How to win friends and influence people (samenvatting) gemakkelijk via Studdy! Studdy is dé online leeromgeving vol kennis, plezier en continue groei. Kies deze optie om (enkel deze) cursus How to win friends and influence people (samenvatting) los te volgen op Studdy. Toegang tot de cursus is standaard 1 jaar en je ontvangt een certificaat na afronding. Kun je niet kiezen of wil je meerdere cursussen volgen? Zoek dan op de term "all you can learn" via de zoekbalk. Met all you can learn krijg je 1 jaar lang toegang tot alles op Studdy en ben je vrij om te leren wat én hoeveel je wilt! In totaal biedt Studdy namelijk ruim 1000+ cursussen, luisterboeken en e-boeken over d…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Effectief beïnvloeden, Beïnvloeden, NLP, Effectief communiceren en Persoonlijke effectiviteit.

Met Studdy gaat er een wereld vol inspiratie, kennis en plezier voor je open!

Volg de online cursus How to win friends and influence people (samenvatting) gemakkelijk via Studdy! Studdy is dé online leeromgeving vol kennis, plezier en continue groei. Kies deze optie om (enkel deze) cursus How to win friends and influence people (samenvatting) los te volgen op Studdy. Toegang tot de cursus is standaard 1 jaar en je ontvangt een certificaat na afronding. Kun je niet kiezen of wil je meerdere cursussen volgen? Zoek dan op de term "all you can learn" via de zoekbalk. Met all you can learn krijg je 1 jaar lang toegang tot alles op Studdy en ben je vrij om te leren wat én hoeveel je wilt! In totaal biedt Studdy namelijk ruim 1000+ cursussen, luisterboeken en e-boeken over diverse persoonlijke- en zakelijke onderwerpen. De leeromgeving van Studdy is op elk moment beschikbaar. Dat betekent dat je kunt inloggen, leren, luisteren en lezen wanneer het jou uitkomt! Via je laptop, telefoon of tablet, vanaf de bank, op vakantie of tijdens het werk.

How to win friends and influence people ( Samenvatting )

De titel van deze klassieker klinkt niet bepaald integer. Toch was en is het een
immens populair boek, en een stuk beter bedoeld ook dan de titel suggereert. Het is
een praktische gids in emotionele intelligentie, nog voordat die term bestond. Lees meer.....

 

De auteur

Dale was een Amerikaanse schrijver en de ontwikkelaar van beroemde cursussen in zelf-verbetering, salesmanship, collectieve opleiding, spreken voor publiek en interpersoonlijke vaardigheden. Hij is de auteur van ''How to win friends and influence people'', voor het eerst gepubliceerd in 1936, een van de grootste bestsellers aller tijden die zelfs vandaag de dag populair blijft. Carnegie was een vroege aanhanger van wat nu ''Responsibility Assumption'' wordt genoemd, hoewel dit slechts minimaal in zijn geschreven werk naar voren komt.

 

Over de samenvattingen

De samenvattingen van SpeedMBA zijn ultracompact. Of het origineel nu een boek van 200 of van 500 pagina’s is, steeds krijg je in het equivalent van 1,5 tot 2 A4 de gehele essentie van het boek mee. Voor de één is dit de ideale lengte om de kernboodschappen mee te pakken, voor de ander kan het als een aftasting dienen om het echte boek te gaan lezen.

 

De samenvatter Machiel Emmering

Machiel studeerde economie en bedrijfskunde, en is gepromoveerd bij Nyenrode. Hij past dit toe als management consultant, trainer, projectmanager, en ondernemer.

Hij werkte voor o.a. DNB, Sara Lee en Philips, en sinds 2007 als zzp’er voor corporates (o.a. ING, MasterCard, eBay), ministeries (o.a. EZ, I&W, VWS), en grote MKB’ers (o.a. Heerema, TFG, TOPdesk).

Machiel heeft vele artikelen en een diverse boeken geschreven, waaronder Het Bedrijf, de verkorte handleiding en 100 Business Bites.Zijn stijl is los en informeel, maar hij zit wel strak op inhoud. Zijn “ding” is om omvangrijke en schijnbaar complexe gebieden toch logisch, compact en toegankelijk voor iedereen te maken. Zo ontstonden ook de samenvattingen van SpeedMBA. 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)