Human2human: de nieuwe klantrelatie (audioboek)

Type product

Human2human: de nieuwe klantrelatie (audioboek)

Studdy
Logo van Studdy
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Studdy heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 77 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

๐—›๐—ฒ๐˜ ๐—ฆ๐˜๐˜‚๐—ฑ๐—ฑ๐˜†ยฎ ๐—ฐ๐—ผ๐—ป๐—ฐ๐—ฒ๐—ฝ๐˜:

๐— ๐—ฒ๐˜ ๐—ฑ๐—ฒ๐˜‡๐—ฒ ๐˜๐—ฟ๐—ฎ๐—ถ๐—ป๐—ถ๐—ป๐—ด ๐—ต๐—ฒ๐—ฏ ๐—ท๐—ฒ ๐˜๐—ฒ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ป๐˜€, ๐Ÿญ๐Ÿฎ ๐—บ๐—ฎ๐—ฎ๐—ป๐—ฑ๐—ฒ๐—ป, ๐—ผ๐—ป๐—ฏ๐—ฒ๐—ฝ๐—ฒ๐—ฟ๐—ธ๐˜ ๐˜๐—ผ๐—ฒ๐—ด๐—ฎ๐—ป๐—ด ๐˜๐—ผ๐˜ ๐—ฎ๐—น๐—น๐—ฒ ๐—น๐—ฒ๐—ฒ๐—ฟ๐—บ๐—ถ๐—ฑ๐—ฑ๐—ฒ๐—น๐—ฒ๐—ป ๐—ผ๐—ฝ ๐—ฆ๐˜๐˜‚๐—ฑ๐—ฑ๐˜†ยฎ.

๐—ฆ๐˜๐˜‚๐—ฑ๐—ฑ๐˜†ยฎ | ๐—ฎ๐—น๐—น ๐˜†๐—ผ๐˜‚ ๐—ฐ๐—ฎ๐—ป ๐—น๐—ฒ๐—ฎ๐—ฟ๐—ป!

Studdyยฎ ๐Ÿ”นAll you can learn๐Ÿ”น 500+ cursussen, audioboeken, kranten ๐Ÿ”นCertificaat๐Ÿ”น 24/7 PC, mobiel, tablet

Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Zakendoen in de nieuwe economie vraagt om een eigentijdse manier van verkopen. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers, of het nu gaat om kantoorartikelen, (zakelijke) etentjes of advies van bijvoorbeeld een advocaat. Onderscheidende kracht is essentieel. Die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht. Van mens tot mens. Human2Human is de oplossing!

In dit prikkelende boek beschrijft Daniรซlle de Jonge helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. Want onderscheide…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Bemiddelingsvaardigheden, Mediation, Strategisch onderhandelen, Onderhandelen (verkoop) en Debatteren.

๐—›๐—ฒ๐˜ ๐—ฆ๐˜๐˜‚๐—ฑ๐—ฑ๐˜†ยฎ ๐—ฐ๐—ผ๐—ป๐—ฐ๐—ฒ๐—ฝ๐˜:

๐— ๐—ฒ๐˜ ๐—ฑ๐—ฒ๐˜‡๐—ฒ ๐˜๐—ฟ๐—ฎ๐—ถ๐—ป๐—ถ๐—ป๐—ด ๐—ต๐—ฒ๐—ฏ ๐—ท๐—ฒ ๐˜๐—ฒ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ป๐˜€, ๐Ÿญ๐Ÿฎ ๐—บ๐—ฎ๐—ฎ๐—ป๐—ฑ๐—ฒ๐—ป, ๐—ผ๐—ป๐—ฏ๐—ฒ๐—ฝ๐—ฒ๐—ฟ๐—ธ๐˜ ๐˜๐—ผ๐—ฒ๐—ด๐—ฎ๐—ป๐—ด ๐˜๐—ผ๐˜ ๐—ฎ๐—น๐—น๐—ฒ ๐—น๐—ฒ๐—ฒ๐—ฟ๐—บ๐—ถ๐—ฑ๐—ฑ๐—ฒ๐—น๐—ฒ๐—ป ๐—ผ๐—ฝ ๐—ฆ๐˜๐˜‚๐—ฑ๐—ฑ๐˜†ยฎ.

๐—ฆ๐˜๐˜‚๐—ฑ๐—ฑ๐˜†ยฎ | ๐—ฎ๐—น๐—น ๐˜†๐—ผ๐˜‚ ๐—ฐ๐—ฎ๐—ป ๐—น๐—ฒ๐—ฎ๐—ฟ๐—ป!

Studdyยฎ ๐Ÿ”นAll you can learn๐Ÿ”น 500+ cursussen, audioboeken, kranten ๐Ÿ”นCertificaat๐Ÿ”น 24/7 PC, mobiel, tablet

Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Zakendoen in de nieuwe economie vraagt om een eigentijdse manier van verkopen. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers, of het nu gaat om kantoorartikelen, (zakelijke) etentjes of advies van bijvoorbeeld een advocaat. Onderscheidende kracht is essentieel. Die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht. Van mens tot mens. Human2Human is de oplossing!

In dit prikkelende boek beschrijft Daniรซlle de Jonge helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. Want onderscheidend verkopen heb je zelf in de hand, in elke fase van het verkoopproces. Een boek boordevol praktische tips om potentiรซle en bestaande klanten รฉchte aandacht te laten ervaren. Benieuwd hoe je klanten vindt, hebt en houdt? Kies dan voor de kracht van de nieuwe klantrelatie!

Over de auteur

Als expert in eigentijdse klantrelaties helpt Daniรซlle de Jonge professionals en ondernemers om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. De stijl van haar presentaties, workshops en boeken is nuchter, heel erg praktisch en met humor. Het doel: klanten helpen zich onderscheidend te profileren en op doeltreffende wijze klanten te vinden en houden.

Competenties:

B2B; B2C; zakendoen; verkopen; leveranciers; onderscheiden; aandacht; mens tot mens; ambassadeurs; klanten; Daniรซlle de Jonge.

Recensies

Daniรซlle de Jonge is verkooptrainer en -coach, ondernemer en veelgevraagd spreker op het gebied van acquisitie, sales en klantgerichtheid. Zij schreef eerder het boek Verleid de klant. Artikelen van haar hand zijn te vinden via haar blog, diverse zakelijke websites en offline (vak)media. 

'Een regelrechte aanrader! In dit inspirerende boek beschrijft Daniรซlle de Jonge hoe je echte en oprechte aandacht geeft. Essentieel voor iedereen die succesvoller wil worden in het vinden en binden van klanten.' - Jos Burgers, bestsellerauteur en veelgevraagd spreker 

'Echt klantencontact wordt steeds schaarser โ€“ en daarmee crucialer. Dit praktische boek laat zien hoe je je verkoopstijl aanpast aan de digitale wereld. Een wereld waarin de menselijke factor het verschil maakt.'- Steven Van Belleghem, auteur van het boek When Digital Becomes Human

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest โ‚ฌ 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)