Promotie als marketingstrategie

Type product

Promotie als marketingstrategie

Studdy BV
Logo van Studdy BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Studdy BV heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 77 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Studdy is hét leerplatform voor jouw persoonlijke- en zakelijke ontwikkeling. Met het grootste en leukste aanbod cursussen, luisterboeken, podcasts, e-books en testen in Nederland, bieden wij voor iedereen een unieke leerervaring.

Ontdek de cursus ‘Promotie als marketingstrategie' van Studdy! Studdy is dé leukste en grootste online leeromgeving van Nederland. Met de aanschaf van deze cursus krijg jij 1 jaar lang toegang tot de leerstof via het Studdy leerplatform. Het platform is altijd op elk moment beschikbaar. Dat betekent dat je kunt inloggen, leren, luisteren en lezen wanneer het jou uitkomt! Via je laptop, telefoon of tablet, vanaf de bank, op vakantie of tijdens het werk. Ben je benieuwd naar andere cursussen uit ons platform? Zoek dan op onze naam 'Studdy' in de catalogus of ga naar www.studdy.nl. We wensen je enorm veel leerplezier!

Dat publiciteit voor een onderneming onmisbaar is, weet iedereen. Maar hoe je…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Marketingstrategie, NIMA Marketing-A, NIMA Marketing-B, Online marketing en Marketing management.

Studdy is hét leerplatform voor jouw persoonlijke- en zakelijke ontwikkeling. Met het grootste en leukste aanbod cursussen, luisterboeken, podcasts, e-books en testen in Nederland, bieden wij voor iedereen een unieke leerervaring.

Ontdek de cursus ‘Promotie als marketingstrategie' van Studdy! Studdy is dé leukste en grootste online leeromgeving van Nederland. Met de aanschaf van deze cursus krijg jij 1 jaar lang toegang tot de leerstof via het Studdy leerplatform. Het platform is altijd op elk moment beschikbaar. Dat betekent dat je kunt inloggen, leren, luisteren en lezen wanneer het jou uitkomt! Via je laptop, telefoon of tablet, vanaf de bank, op vakantie of tijdens het werk. Ben je benieuwd naar andere cursussen uit ons platform? Zoek dan op onze naam 'Studdy' in de catalogus of ga naar www.studdy.nl. We wensen je enorm veel leerplezier!

Dat publiciteit voor een onderneming onmisbaar is, weet iedereen. Maar hoe je promotie daadwerkelijk kunt hanteren als marketingstrategie, dat is een ander verhaal. Wil je weten hoe het zit met interne en externe promotie? Overweeg je de promotie van je onderneming als instrument in de 'marketingmix' in te zetten en wil je weten hoe je het beste kunt werken met prognoses, dan word je van deze online cursus een stuk wijzer!

Doel van de cursus

De e-learning 'Promotie als marketingstrategie' leert je inzien wat de invloed is van promotie op de verkoopresultaten. Zo kun je promotie gaan inzetten als strategie.

Wat kan je of ken je na de cursus

  • Kennis van de relatie van promotie in relatie tot de winkelformule
  • Kennis van de betekenis van de doelgroep, het assortiment en de markpositie
  • Kennis van interne en externe promotiemiddelen
  • Rapporteren over verkoopresultaten
  • Maken van verkoopprognoses
  • Strategisch inzetten van promotie

Duur en studiebelasting

De e-learning 'Promotie als marketingstrategie' duurt ongeveer 45 minuten. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. De totale studiebelasting is ongeveer 1 uur. 

Doelgroep

Deze e-learning is geschikt voor iedereen die vanuit een breder gezichtspunt wil kijken naar de manier waarop je met je onderneming naar buiten kunt treden.

Vaardigheden

Als je deze online training wilt inzetten binnen de opleiding die je volgt, dan werk je aan de volgende vaardigheden en beroepscompetenties (op MBO-niveau): Overtuigen en beïnvloeden, Presenteren, Formuleren en rapporteren, Plannen en organiseren, Ondernemend en commercieel handelen.

Lesmaterialen

De cursus 'Promotie als marketingstrategie' bestaat uit een e-learning met audio- en videomateriaal, een stappenplan.

Bij deze training kan je het e-book 'Promotie als marketingstrategie' gebruiken als naslagwerk.

Toetsing

De online cursus 'Promotie als marketingstrategie' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.

Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat. Dit certificaat kun je uiteraard op LinkedIn of op een ander loopbaanportal zoals At Monday plaatsen. Zo ontwikkel je je en laat je het ook aan anderen zien!

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)