MBO Leidinggevende Hotel & Hospitality (niveau 4)

Type product

MBO Leidinggevende Hotel & Hospitality (niveau 4)

Study-Online
Logo van Study-Online

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

De Leidinggevende Hotel & Hospitality is verantwoordelijk voor het organiseren van klant-/gastgerichte dienstverlening en voor het realiseren van commercieel resultaat. Jouw werkzaamheden kun je uitvoeren bij de frontoffice van een (internationaal) hotel of recreatiebedrijf en bij bedrijven in de reisbranche, of gericht op toeristische informatie. Als eerste aanspreekpunt voor je collega\'s voer je coördinerende taken uit. In die hoedanigheid ben je alert op ontwikkelingen, trends en commerciële mogelijkheden in de omgeving. Je kunt een commercieel aanbod maken, producten aanscherpen en verkopen, en de (internationale) klant/gast optimaal helpen bij het maken van een juiste keuze.

Wat kun ji…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Hospitality, Hotelmanagement, Leidinggeven, Eventmanagement en Horeca.

De Leidinggevende Hotel & Hospitality is verantwoordelijk voor het organiseren van klant-/gastgerichte dienstverlening en voor het realiseren van commercieel resultaat. Jouw werkzaamheden kun je uitvoeren bij de frontoffice van een (internationaal) hotel of recreatiebedrijf en bij bedrijven in de reisbranche, of gericht op toeristische informatie. Als eerste aanspreekpunt voor je collega\'s voer je coördinerende taken uit. In die hoedanigheid ben je alert op ontwikkelingen, trends en commerciële mogelijkheden in de omgeving. Je kunt een commercieel aanbod maken, producten aanscherpen en verkopen, en de (internationale) klant/gast optimaal helpen bij het maken van een juiste keuze.

Wat kun jij doen met deze opleiding? 

Wanneer jij werkt als Leidinggevende Hotel & Hospitality voer je verschillende taken uit. De volgende werkzaamheden worden door jou uitgevoerd:

Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten

  • Informeert en adviseert de klant/gast
  • Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Ontvangt de klant/gast
  • Signaleert en behandelt klachten
  • Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • Werft klanten/gasten en opdrachten

Voert administratieve en financiële processen uit

  • Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Houdt de administratie bij
  • Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • Stelt informatiemateriaal samen

Realiseert commercieel aanbod

  • Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Promoot producten en diensten
  • Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten

Geeft leiding

  • Instrueert en begeleidt nieuwe collega\'s, stagiairs en/of vrijwilligers
  • Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • Voert formele gesprekken

Voert beheerstaken uit

  • Bewaakt financiën
  • Maakt een begrotingsvoorstel
  • Maakt een operationeel plan

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)