MBO Medewerker ICT Support (niveau 2)

Type product

MBO Medewerker ICT Support (niveau 2)

Study-Online
Logo van Study-Online

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Introductie opleiding

De Medewerker ICT support werkt bij of voor bedrijven waar gewerkt wordt met ICT. Dit maakt dat se werkomgeving heel breed is. Hij/zij kan werkzaam zijn bij klein-, midden- en grootbedrijf, profit- en non-profitorganisaties, (commerciële) bedrijven en (semi-)overheden. Afhankelijk van de omvang en/of inrichting van de organisatie zullen werkzaamheden waarbij de beginnend beroepsbeoefenaar de gebruiker ondersteunt veelal in een servicedesk-omgeving plaatsvinden. De Medewerker ICT support voert alle werkzaamheden, die routinematig en standaard van aard zijn, in opdracht uit en houdt zich strikt aan de geldende regels, instructies en procedures. Wanneer iets afwijkt van de…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: .

Introductie opleiding

De Medewerker ICT support werkt bij of voor bedrijven waar gewerkt wordt met ICT. Dit maakt dat se werkomgeving heel breed is. Hij/zij kan werkzaam zijn bij klein-, midden- en grootbedrijf, profit- en non-profitorganisaties, (commerciële) bedrijven en (semi-)overheden. Afhankelijk van de omvang en/of inrichting van de organisatie zullen werkzaamheden waarbij de beginnend beroepsbeoefenaar de gebruiker ondersteunt veelal in een servicedesk-omgeving plaatsvinden. De Medewerker ICT support voert alle werkzaamheden, die routinematig en standaard van aard zijn, in opdracht uit en houdt zich strikt aan de geldende regels, instructies en procedures. Wanneer iets afwijkt van de opdracht, overlegt hij/zij direct met de leidinggevende.

Kerntaken en werkprocessen

Installeert en onderhoudt hardware, software en netwerk- en infrastructuuronderdelen

  • Installeert en onderhoudt software
  • Maakt devices gebruiksklaar
  • Monteert netwerk- en infrastructuuronderdelen

Handelt meldingen af

  • Lost meldingen op en escaleert meldingen
  • Neemt meldingen aan en registreert meldingen

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)