Online | Eendaagse Training | Anti Agressie | Kleine groep

De producten van de aanbieder Sunny Training zijn helaas niet meer beschikbaar op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

7
Gemiddeld cijfer voor Online | Eendaagse Training | Anti Agressie | Kleine groep
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
check_box_outline_blank

Effectief Communiceren - 2 dagen

Logo van Van Digitaal naar Sociaal
|META_INFO|

Voor wie? Medewerkers die regelmatig telefonisch klantcontact hebben zoals: • Medewerkers met een commercieel doel in klantcontact • Recept…

check_box_outline_blank

Training klanttevredenheid verhogen - Basis Skills klantcontact

Logo van Skillboosters
|META_INFO|

Het Basis skills programma legt de basis voor alle medewerkers die te maken hebben met klantcontact. Het unieke van dit programma is dat he…

check_box_outline_blank

Trainingsacteurs- de klant is koning

Logo van De trainingsacteuracademie
|META_INFO|

In de workshop ‘ De Klant is Koning ‘ gaan we concreet aan de slag hoe je vanuit je eigen functie én binnen de organisatie meer servicegeri…

check_box_outline_blank

Acteurs klantgericht werken

Logo van De trainingsacteuracademie
|META_INFO|

In de workshop ‘ De Klant is Koning ‘ gaan we concreet aan de slag hoe je vanuit je eigen functie én binnen de organisatie meer servicegeri…

check_box_outline_blank

Proeverij trainingen Wolbers & Wolbers Young Professionals

Logo van Wolbers en Wolbers | De trainers en coaches voor Young Professionals
|META_INFO|

Proeverij Trainingen Wolbers & Wolbers voor Young Professionals Ben jij nieuwsgierig geworden door onze nieuwsbrieven of wil je wel eens aa…

check_box_outline_blank

Offertes schrijven met overtuiging

Logo van Pastoor bv
|META_INFO|

Geen standaardtekst, geen laagste prijs. Hoe overtuig je wel? Een goede offerte: wat is dat? Heldere prijzen, zeker. Maar je bent geen webs…

check_box_outline_blank

Gesprekstechnieken bij verschillende klanttypen

Logo van Messor
|META_INFO|

Deze training is bedoeld voor commercieel medewerkers die hun vaardigheden op het gebied van klantgericht communiceren willen professionali…

check_box_outline_blank

Vervolgopleiding Contactcenter Medewerker - Thuisstudie

Logo van Fabius Opleidingen
|META_INFO|

Houd je van klantcontact? Ben jij telefonisch communicatief vaardig? Dan is deze vervolgopleiding van Fabius echt iets voor jou! Contactcen…

check_box_outline_blank

Vervolgopleiding Contactcenter Medewerker

Logo van Fabius Opleidingen
|META_INFO|

Houd je van klantcontact? Ben jij telefonisch communicatief vaardig? Dan is deze vervolgopleiding van Fabius echt iets voor jou! Contactcen…

check_box_outline_blank

Vervolgopleiding Contactcenter Medewerker - Individueel

Logo van Fabius Opleidingen
|META_INFO|

Houd je van klantcontact? Ben jij telefonisch communicatief vaardig? Dan is deze vervolgopleiding van Fabius echt iets voor jou! Contactcen…

starstarstarstar_halfstar_border
sjanine koster
medewerker kraamzorg
7
warning Online | Eendaagse Training | Anti Agressie | Kleine groep is niet meer beschikbaar

"Agressie is iets wat je nooit helemaal kunt vermijden. Ik zag heel erg op tegen deze training want het was verplicht vanuit m’n werkgever maar het is mij super meegevallen. Dat komt ook omdat de trainer en de acteur heel aardig waren en me op m’n gemak stelden. Ook het oefenen met de juiste woorden en zinnen vond ik goed gaan, ook al was het online. Daarom vond ik het eigenlijk helemaal niet raar om te oefenen met een acteur. Ik voel me nu sterker en weerbaarder. Sjanine medewerker kraamzorg.
" - 14-04-2020 08:50

"Agressie is iets wat je nooit helemaal kunt vermijden. Ik zag heel erg op tegen deze training want het was verplicht vanuit m’n werkgever ma… alles lezen - 14-04-2020 08:50