Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie

De producten van de aanbieder Sunny Training zijn helaas niet meer beschikbaar op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

8,7
Gemiddeld cijfer voor Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie
Gebaseerd op 9 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
check_box_outline_blank

Receptionist-Telefonist

Logo van De Ondernemersschool
|META_INFO|

Als receptionist ben je het visitekaartje van een bedrijf. Jij bent de eerste persoon die mensen zien of spreken en het is daarom van groot…

check_box_outline_blank

Telefoniste-receptioniste

Logo van Laudius
|META_INFO|

Een eerste indruk maak je maar één keer. En dat geldt zeker voor bedrijven. Klanten die een goede eerste ervaring met een bedrijf hebben, k…

check_box_outline_blank

Correct Nederlands (spelling en grammatica) - Van Dale Taaltraining

Logo van Van Dale
|META_INFO|

Gedeletet of gedelete? Wanneer schrijf je woorden aan elkaar? Hoe zit het ook alweer met 't sexy fokschaap’? En was het nou ‘een aantal is’…

check_box_outline_blank

Basiscursus ondernemingsraad en Personeelsbeleid

Logo van OR Academy
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Invloed op personeelsbeleid Of het nu gaat om aanpassingen van de werktijden en roosters, het invoeren van beoordelingsgesprekken, het vera…

check_box_outline_blank

Moedige Gesprekken in Mijn Werk (Coaching 6 gesprekken)

Logo van HartWerkenGroep
|META_INFO|

Een coaching serie: Moedige gesprekken zijn spel- en grensbepalend. Of het nu gaat om een idee, een visie, een correctie, feedback, een beg…

check_box_outline_blank

Vaardigheden Receptionist

Logo van Trainspot Office Leercentrum
|META_INFO|

Dagelijks starten Deze training, onder begeleiding van een ervaren MS Office-trainer, start dagelijks in onze Trainspot Office Leercentra i…

check_box_outline_blank

Training receptie- en baliewerk

Logo van Extra Trainers
|META_INFO|

Als receptioniste, telefoniste of baliemedewerker ben je het eerste contactpunt naar buiten. Een belangrijke, representatieve en soms hecti…

check_box_outline_blank

Opleiding Receptionist(e) / Telefonist(e)

Logo van Fabius Opleidingen
|META_INFO|

Houd jij van contact met mensen, veel afwisseling in je werk en is helpen en service verlenen jou op het lijf geschreven? Dan is deze oplei…

check_box_outline_blank

Telefoneren

Logo van LVE | Loo van Eck Communicatie
|META_INFO|

Na afloop van de training telefoneren van LVE Communicatie ... ... voert u voortaan zelfverzekerd telefoongesprekken; ... weet u welke rol …

check_box_outline_blank

Effectief netwerken / Succesvol netwerken

Logo van Intenza Consulting Group
|META_INFO|

Je bent wie je kent. Netwerken, een mooi woord maar hoe doe je dat nou? En hoe doe je dat op een manier dat je ook echt impact hebt in een …

starstarstarstarstar_border
Hermiene Blokland
Acceptant
8
warning Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie is niet meer beschikbaar

"Goed ingaand op de problemen waar iedereen mee zat. Het was plezierig. Mijn heeft het heel erg geholpen. Ik ga er zeker wat aan hebben. Ze hebben me heel.erg geholpen" - 07-11-2020 11:47

"Goed ingaand op de problemen waar iedereen mee zat. Het was plezierig. Mijn heeft het heel erg geholpen. Ik ga er zeker wat aan hebben. Ze h… alles lezen - 07-11-2020 11:47

starstarstarstar_halfstar_border
Kay Marks
Acceptant TCE
7
warning Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie is niet meer beschikbaar

"Duidelijk en transparant. Goede handvatten. Persoonlijke oplossingen. (Geen standaard) Leerzaam en toepasbaar. Wel een relatief korte opleiding. Kan dus een dag programma van gemaakt worden. Of misschien 2 dagen. Aardige trainers." - 07-11-2020 11:46

"Duidelijk en transparant. Goede handvatten. Persoonlijke oplossingen. (Geen standaard) Leerzaam en toepasbaar. Wel een relatief korte opleid… alles lezen - 07-11-2020 11:46

Terry de Mello
starstarstarstarstar_half
Terry de Mello
General Manager
9
warning Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie is niet meer beschikbaar

"Zeer goede training, praktijkgericht met goede acteurs.Tips en trics voor de praktijk. Kleine groep dus veel individuele aandacht
Bedankt voor de training Ben, Miriam en Martine.goede faciliteiten tijdens de training, lunch en drinken
" - 07-11-2020 09:47

"Zeer goede training, praktijkgericht met goede acteurs.Tips en trics voor de praktijk. Kleine groep dus veel individuele aandacht Bedankt v… alles lezen - 07-11-2020 09:47

starstarstarstarstar
Ronny Pellekaan
Acceptant
10
warning Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie is niet meer beschikbaar

"De training was super helpvol en heeft mij zeer geholpen aan mijn dagelijkse communicatie binnen de firma. Ook heeft de training bijgedragen aan optimale communicatie intern. De overige acteurs hebben hun bijdrage zeer goed geleverd aan het begrijpen en uitleggen." - 07-11-2020 09:46

"De training was super helpvol en heeft mij zeer geholpen aan mijn dagelijkse communicatie binnen de firma. Ook heeft de training bijgedragen… alles lezen - 07-11-2020 09:46

starstarstarstarstar
Adwin Vissers
Acceptant
10
warning Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie is niet meer beschikbaar

"Weer een ervaring rijker. Zeer nuttige informatie.
Zeker de moeite waard om te volgen. Miriam is een top trainer. Samen met Martine en Ben. En oja de lunch was ook goed. " - 07-11-2020 09:46

"Weer een ervaring rijker. Zeer nuttige informatie. Zeker de moeite waard om te volgen. Miriam is een top trainer. Samen met Martine en Ben.… alles lezen - 07-11-2020 09:46

starstarstarstarstar_border
Marcel Bothof
Acceptatie
8
warning Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie is niet meer beschikbaar

"Ben me ervan bewust dat ik meer emotie in een gesprek moet leggen. Altijd beginnen met een warm welkom dan sta je al 1 nul voor. En samenvatten om een gesprek naar je toe te trekken (lsd)" - 07-11-2020 09:43

"Ben me ervan bewust dat ik meer emotie in een gesprek moet leggen. Altijd beginnen met een warm welkom dan sta je al 1 nul voor. En samenva… alles lezen - 07-11-2020 09:43

starstarstarstarstar_border
Richard Groe
receptionist
8
warning Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie is niet meer beschikbaar

"Deze telefoontraining heb ik zelf uitgekozen omdat ik merkte dat ik moeite had om klachten serieus te nemen. Er bellen elke dag veel klanten naar ons bedrijf en in de vervoersbranche zijn mensen niet snel tevreden. Als telefonist krijg je daarom best veel over je heen. In de training heb ik vooral geleerd om de emoties van passagiers te benoemen en centraal te stellen, Ik merk dat ik er in de dagelijkse praktijk veel baat bij heb. Dank je wel Miriam, het was een zinvolle dag! Richard Groe, telefonist" - 15-04-2020 13:50

"Deze telefoontraining heb ik zelf uitgekozen omdat ik merkte dat ik moeite had om klachten serieus te nemen. Er bellen elke dag veel klanten… alles lezen - 15-04-2020 13:50

starstarstarstarstar
Klaas Dusselaar
Receptionist
10
warning Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie is niet meer beschikbaar

"Als receptionist krijg je elke dag veel vragen. Ik weet door de training beter hoe ik daar korter en bondiger antwoord op kan geven. Je wilt toch klantvriendelijk zijn en de goede antwoorden geven. Ik heb er veel van opgestoken." - 16-08-2019 17:19

"Als receptionist krijg je elke dag veel vragen. Ik weet door de training beter hoe ik daar korter en bondiger antwoord op kan geven. Je wilt… alles lezen - 16-08-2019 17:19

starstarstarstarstar_border
Silvijn Keizer
Receptionist
8
warning Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie is niet meer beschikbaar

"Was echt een supertraining, ik kan niet anders zeggen. Heb er veel van geleerd. Lekkere lunch ook en prima hotel met ruime trainingszaal in Arnhem. Het was een kleine groep waardoor ik me snel op m’n gemak voelde. We hebben heel veel geoefend waardoor ik het snel eigen kon maken. Dank je wel Sunny!" - 16-08-2019 15:51

"Was echt een supertraining, ik kan niet anders zeggen. Heb er veel van geleerd. Lekkere lunch ook en prima hotel met ruime trainingszaal in … alles lezen - 16-08-2019 15:51