Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie
"Goed ingaand op de problemen waar iedereen mee zat. Het was plezierig. Mijn heeft het heel erg geholpen. Ik ga er zeker wat aan hebben. Ze hebben me heel.erg geholpen" - 07-11-2020 11:47
"Goed ingaand op de problemen waar iedereen mee zat. Het was plezierig. Mijn heeft het heel erg geholpen. Ik ga er zeker wat aan hebben. Ze h… alles lezen - 07-11-2020 11:47
"Duidelijk en transparant. Goede handvatten. Persoonlijke oplossingen. (Geen standaard) Leerzaam en toepasbaar. Wel een relatief korte opleiding. Kan dus een dag programma van gemaakt worden. Of misschien 2 dagen. Aardige trainers." - 07-11-2020 11:46
"Duidelijk en transparant. Goede handvatten. Persoonlijke oplossingen. (Geen standaard) Leerzaam en toepasbaar. Wel een relatief korte opleid… alles lezen - 07-11-2020 11:46
"Zeer goede training, praktijkgericht met goede acteurs.Tips en trics voor de praktijk. Kleine groep dus veel individuele aandacht
Bedankt voor de training Ben, Miriam en Martine.goede faciliteiten tijdens de training, lunch en drinken
" - 07-11-2020 09:47
"Zeer goede training, praktijkgericht met goede acteurs.Tips en trics voor de praktijk. Kleine groep dus veel individuele aandacht Bedankt v… alles lezen - 07-11-2020 09:47
"De training was super helpvol en heeft mij zeer geholpen aan mijn dagelijkse communicatie binnen de firma. Ook heeft de training bijgedragen aan optimale communicatie intern. De overige acteurs hebben hun bijdrage zeer goed geleverd aan het begrijpen en uitleggen." - 07-11-2020 09:46
"De training was super helpvol en heeft mij zeer geholpen aan mijn dagelijkse communicatie binnen de firma. Ook heeft de training bijgedragen… alles lezen - 07-11-2020 09:46
"Weer een ervaring rijker. Zeer nuttige informatie.
Zeker de moeite waard om te volgen. Miriam is een top trainer. Samen met Martine en Ben. En oja de lunch was ook goed. " - 07-11-2020 09:46
"Weer een ervaring rijker. Zeer nuttige informatie. Zeker de moeite waard om te volgen. Miriam is een top trainer. Samen met Martine en Ben.… alles lezen - 07-11-2020 09:46
"Ben me ervan bewust dat ik meer emotie in een gesprek moet leggen. Altijd beginnen met een warm welkom dan sta je al 1 nul voor. En samenvatten om een gesprek naar je toe te trekken (lsd)" - 07-11-2020 09:43
"Ben me ervan bewust dat ik meer emotie in een gesprek moet leggen. Altijd beginnen met een warm welkom dan sta je al 1 nul voor. En samenva… alles lezen - 07-11-2020 09:43
"Deze telefoontraining heb ik zelf uitgekozen omdat ik merkte dat ik moeite had om klachten serieus te nemen. Er bellen elke dag veel klanten naar ons bedrijf en in de vervoersbranche zijn mensen niet snel tevreden. Als telefonist krijg je daarom best veel over je heen. In de training heb ik vooral geleerd om de emoties van passagiers te benoemen en centraal te stellen, Ik merk dat ik er in de dagelijkse praktijk veel baat bij heb. Dank je wel Miriam, het was een zinvolle dag! Richard Groe, telefonist" - 15-04-2020 13:50
"Deze telefoontraining heb ik zelf uitgekozen omdat ik merkte dat ik moeite had om klachten serieus te nemen. Er bellen elke dag veel klanten… alles lezen - 15-04-2020 13:50
"Als receptionist krijg je elke dag veel vragen. Ik weet door de training beter hoe ik daar korter en bondiger antwoord op kan geven. Je wilt toch klantvriendelijk zijn en de goede antwoorden geven. Ik heb er veel van opgestoken." - 16-08-2019 17:19
"Als receptionist krijg je elke dag veel vragen. Ik weet door de training beter hoe ik daar korter en bondiger antwoord op kan geven. Je wilt… alles lezen - 16-08-2019 17:19
"Was echt een supertraining, ik kan niet anders zeggen. Heb er veel van geleerd. Lekkere lunch ook en prima hotel met ruime trainingszaal in Arnhem. Het was een kleine groep waardoor ik me snel op m’n gemak voelde. We hebben heel veel geoefend waardoor ik het snel eigen kon maken. Dank je wel Sunny!" - 16-08-2019 15:51
"Was echt een supertraining, ik kan niet anders zeggen. Heb er veel van geleerd. Lekkere lunch ook en prima hotel met ruime trainingszaal in … alles lezen - 16-08-2019 15:51