Superpromoter Academy (training klant- en medewerker enthousiasme)
Startdata en plaatsen
Beschrijving
De Superpromoter Academy is in het leven geroepen om kennis over dynamiek van enthousiasme te verspreiden. Enthousiasme is een woord dat zowel privé als professioneel veelvuldig wordt gebruikt. Toch wordt er nog niet of nauwelijks op gestuurd. Terwijl blijkt dat enthousiaste medewerkers en klanten verantwoordelijk zijn voor het succes van een organisatie. Tijdens de tweedaagse opleiding wordt wetenschappelijke kennis uit de positieve, psychologie en neurologie gecombineerd met praktijkcases. De relatie wordt gelegd met Customer Experience (CX), marketing, NPS, klantgerichtheid, social Media, storytelling, strategie en medewerkermotivatie.
De training wordt gegeven door Rijn Vogelaar. Voorma…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
De Superpromoter Academy is in het leven geroepen om kennis over dynamiek van enthousiasme te verspreiden. Enthousiasme is een woord dat zowel privé als professioneel veelvuldig wordt gebruikt. Toch wordt er nog niet of nauwelijks op gestuurd. Terwijl blijkt dat enthousiaste medewerkers en klanten verantwoordelijk zijn voor het succes van een organisatie. Tijdens de tweedaagse opleiding wordt wetenschappelijke kennis uit de positieve, psychologie en neurologie gecombineerd met praktijkcases. De relatie wordt gelegd met Customer Experience (CX), marketing, NPS, klantgerichtheid, social Media, storytelling, strategie en medewerkermotivatie.
De training wordt gegeven door Rijn Vogelaar. Voormalig CEO van Blauw Research en auteur van o.a. "De Superpromoter" & "De Enthousiasme Trilogie; Flame, Flow, Flood". Hij doet promotie onderzoek naar "enthousiasme" aan de Universiteit Leiden.
De training is bedoelt voor iedereen die enthousiasme bij klanten, collega’s of zichzelf wil aanwakkeren. De kosten zijn inclusief hotelovernachting en kookworkshop.
We bevinden ons in een unieke periode om met de dynamiek van enthousiasme aan de slag te gaan. Als je deze golf wil pakken en mee wil surfen naar een hoger niveau van welbevinden, flow en succes dan is nu het moment aangebroken. Na deze training over de dynamiek van enthousiasme heb je concrete handvatten om het enthousiasme van jezelf, je collega’s en je klanten aan te wakkeren. Deze dynamiek van enthousiasme maakt het leven aangenamer, je werk leuker en je verzilvert de kansen die in deze periode op je pad komen.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.